AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: AAA
No s tím mailem to snad musí bejt jasný každému...
BTW dnes jsem byl s otcem v AAA. Otec tam koukal na peknzho krasavce BMW 328 Coupe stříbrná barva. Najeto asi 30tis z roku 99. Cena 799kKč. Už tam stojí od začátku listopadu. No nic, otec o něm uvažoval docela dlouho. Už s ním i jel. Tak že budeme chtít od toho auta vidět papíry. Dva prodejci se potichu radili a pak jako, že klidně nam papíry ukážou. Tak aby to bylo urychlene tak jim otec rekl, ze chce vedet v jake je kategorii. Prodavac suverene ze v C ze to jsou vsechny auta. Za mirne jete auto za 799 tis mi to pripada prinejmensi podivny. No budiz kseft nebude. No a dokonce ani ochota zadna cela. Clovek ani nevi co by mel koupit za auto, aby se jim vsivakum zavdecil :))))) Stejne by tam asi nic otec nekoupil. Jenom by mě zajímalo v jaké kategorii jsou auta B skupine nedejboze v A skupine. V "A" bude nejspis jen ten S-Klasse Mercedes po Bruce Willisovi.... -
« Re: AAA
Jo,s těmahle kecama vyrazili teď,když na ně padá poslední dobu kritika. V annonce je obrovský titulek "VÝSLEDKY GARANTUJÍ KVALITU" chachaaaaa.
Jinak ten email denny@blablablaautopraha.cz... je docela dobrý chyták. Ten mail k Dennymu vůbec nejde,jde k českému manažerovi,takže je to jen takový síto.
-
« AAA
Tak tohle bylo dneska v novinách (inzerce):
Proč je AAA AUTO nejúspěšnější na trhu ojetých vozů ?"
PROČ NÁM VĚŘÍ NEJVÍCE LIDÍ?
*dbáme na korektní vztahy se zákazníky
*dáváme písemnou 100% právní záruku na číslo karoserie a původ vozu (žádné problémy např.se zástavním právem,leasingem,blokací finančního úřadu..)
*v případě takových problémů vždy a okamžitě vrátíme peníze v plné výši
*vykupujeme jen kvalitní vozy-pečlivě prověřujeme 25 technických parametrů -vykoupíme pouze 35% nabízených vozů,protože dáváme přednost kvalitě před množstvím
*management AAA AUTO vidí trh s ojetými vozy z dlouhodobé perspektivy,naší obchodní filozofií je prodávat velké množství vozů s nízkou marží.
JASNÉ PODMÍNKY NÁKUPU VOZU
*nemusíte být právníci-v našich smlouvách najdete jasné,srozumitelné a podrobné podmínky koupě i reklamace vozu
*nemusíte být automobiloví experti-poradíme Vám jak postupovat při koupi ojetého vozu
*všichni zákazníci chtějí mít jasno-procedury jsou nyní ještě jednodušší než dříve
*jsme korektní a profesionální-pečlivě dbáme na školení zaměstnanců a pravidelně jejich práci přísně kontrolujeme
VAŠE NÁZORY: Děkuji,že mi zašlete své názory ,zkušenosti a podněty na moji e-mailovou adresu anthony.denny@aaaautopraha.cz -
« Bez nadpisu
Mě se líbí jak si někdo koupí auto se špatnou převodovkou !!! TEN HNUP JEL ASI NA ZKUŠEBNÍ JIZDU PORÁD na jeničku inu asi se bál že mi to krásné auto mohlo jet i zs hranice AAA a ne jenom k prodejním buńkám kde si okamžitě stoupl do cesty mladíček s kravatou a velkou boulou mezi ... aby muž co zkoušel to auto rychle přibrzdilk a nedal tam panebože druhý stupeň )))))) -
« AAA jak jsem nakoupil
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte
neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl
v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi
Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní
a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na
vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU
zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl ... Následně, při koupi zamluveného vozu
o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího
leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent.
"Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i
naposled jsem uvěřil profesionálům! Povznesl jsem se nad to, že
Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem. Povznesl jsem se i
nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních
služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u
firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950 Kč za
lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ
vozu". Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují
plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset
zaplatit sám, protože blebleble.Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena
NEVRATNÁ záloha (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu
nevratný). Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled.
Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet
až tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to
nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát
tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil
špatně,nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne
upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu
převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S
každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se
neozvalo:-) se mne začalo
zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že
jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na
výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii
vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s
tím,že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení
kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se
vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší
automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu
rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne...
Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ... Teprve později
jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu -
Příloha č.1ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední
vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C,
což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická
kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s.
nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu
zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u
auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů.
Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika
málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života
jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval
a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným
luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím,
že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět".
Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu,
že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní
nehledě k tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za
prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem
předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Lasingová
společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce
mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz
ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500 tisíc
korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž
550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému
několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo
složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi
naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky
510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek
(které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle
splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála
60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců
provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient"
přestávám připadat. Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi
Pajero na čtrnáct dní od AAAAUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing
jsem dal přes 320 tisíc korun!
(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu
říkám byznys! Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny
rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost
nazvat celkem velkoryse - nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem
jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu
(asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně.
Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
VíT ParouleK
PS: Rozeslete to kam to jde, at konecne lidi vidi jake to jsou *.
-
« Re: ford
Koncem roku jsem prodal Escorta 5-dveř., rv. 98, CLX výbava + ABS,stříbrná metla tónované okna, RS kit, 15" Alu kola, Recaro anatomy, RMG + changer, 1.6 Zetec, koupen v ČR, první majitel , serviska - naj. 70.000km a nějaké drobné, byl čerstvě vyměněný rozvoďák a náplně, jinak bylo potřeba vyměnit poslední díl výfuku, neb v zadním hrnci byla dírka a samozřejmě zainvestovat do zimních botek.Cena byla 190.000,- cash, jinak by byl asi mírně dražší.Úsudek si udělej sám.Podle mého je 1.6 na Escorta jako rodinné auto slabý, mrkni se po nějaké 1.8, žere to stejně a při předjíždění se Ti nestane, že marně hledáš nějaké nižší rychlosti....(o: -
« Re: NO COMMENT......
jo,a myslím si,že hrabovský je jen hodně dobře placenej kecal,protože aaa těží z jeho známosti a chtějí docílit toho,aby jim v očích veřejnosti opravil reputaci. možná když jim nepomůže on,klidně si najmou třeba prezidenta republiky. stačí že dobře platí engemu,lopraisovi,kukovi a různým známým tvářím a modelkám. masivní reklamní kampaň... -
« NO COMMENT......
hele,pořád se tady dokolečka omílá to samé......Pravda je,že v té smlouvě by to mělo být popsané a to že to někdo podepíše aniž by to důkladně přečetl je jeho problém, jistě že je to psychologický nátlak,ale já kdybych tam byl v roli kupujícího,asi bych se neovládl a řekl "neserte mě s těma kecama a nechte mě v klidu pročíst tu smlouvu". Jiná věc jsou kecy techniků a prodejců, kteří očividně lžou (vlastní zkušenost, když si tam kámoš chtěl koupit auto a já jsem ho technicky a psychicky podporoval.Po dlouhém hádání nám najeli na rampu a já se nestačil divit. Prodejce říká, to je bomba, jede jako hodinky,super,jako nový...chacha...na rampě už ale držel hubu,protože jsem mu detailně ukázal,že to auto má prasklý silenblok na motoru,schnilej výfuk, volnou poloosu,chčije olej ze simerinku,ohnutý stabilizátor na nápravě apod. Po chvilce mlčení se vymlouval,že o tom nic neví,že si to auto asi spletl s jiným stejného typu /bylo tam jediné tohoto typu/ a podobné kecy...) TAKŽE říkám,že i když to prodejce vychvaluje,je chyba kupujícího,že mu na to skočí,snad už by měli být v dnešní době lidi poučený. Já osobně jsem tam před 3 roky kupoval jedno auto,nechal jsem si najet na rampu a asi půl hodiny jsem je tam vopruzoval,ale to auto bylo fakt dobrý,tak jsem ho vzal. Při projíždce mi ten chlápek nepřímo řekl, že toto auto je jedno asi z pěti, který jsou fakt v pořádku. NEJLEPŠÍ RADA je asi: nenechat si nic nakecat a nenechat se odbýt a klidně tam při nákupu auta strávit 3 hodiny, ale mít jistotu. AAA budou sice supět a rudnout, ale nic jiného jim nezbyde.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Takže slizoun si sedne k PC a vygeneruje pod různými nicky a e-maily příspěvky.
Moc chytrej ale každej z nich neni, viz diskuze
na www.volny.cz na tohle téma...