AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 29.01.02 07:38
« Re: AAA
Nevím jak vy, ale já mám takový dojem, že pan Kuponová Privatizace pěkně kecá a není ani od té PCR... Nicméně mi to nepřísluší soudit, proto zareaguju jen na jeho poznámku, že by v AAA koupil auto max. do 40tis.
Já tedy ne. Nevím, k čemu by takový "auto" mohlo bejt dobrý. Vzhledem k tomu, že auto za 40tis áčkaři vykoupí tak za 15, nebude to podle mě použitelný snad ani na díly.
-
« Re: AAA
KON> toz nevim, kdyby to fakt bylo Policie CR a Kriminalni Policie, tak by PCR musel prudce zvysovat prumer IQ nasich polisu. Pac umi s Internetem :-))) Ale ani prukazka nejaky kriminalky bezduvodne nikoho neopravnuje k vyzvidani cisla podvozku jakehokoliv auta, pokud je na soukromem pozemku (coz v Ackach urcite je). Kdyby to fakt chtel nutne vedet, musel by mit (aspon doufam, ono v nasem Kocourkove si tezko bejt jistej) snad prikaz k prohlidce nebo tak neco ... a to nedostane bez duvodneho podezreni - a kde by ten duvod jako ziskal ? -
« Re: AAA
Jen blázen si v aaa koupí drahé auto!!!
Já osobně bych si tam koupil auto max. do 40tis.
Když si budu chtít koupit zánovní káru, rozhodně nepudu do áček, ale přímo k autorizovanýmu dealerovi, který kromě novejch prodává i ojetý,ale ručí za ně.Ten MB po Willisovi tam hnije už pěkně dlouho, fakt bych si koupil auto jen proto,že v něm seděl nějakej willis, chacha... Udělal jsem včera menší test, vzal jsem kolegu a šli jsme dělat test prodejců. Chvíli jsme stáli u jednoho volva, hned se začali sbíhat "kovbojové". Ptal jsem se ho, jestli mi může ukázat číslo karoserie. Chvíli na nás čučel a říkal, že teď nemá klíče a že by to trvalo déle.... Vytáhli jsme tedy průkazy (oba jsme z KP) a hned to šlo...Odběhl a přišel hned s dvěma manažery, kteří se ptali jako vo co nám jde... Ukázali nám číslo, ale byli dost rozzuřený.... Pak jsme chodili po ploše ještě asi půl hodiny, žádný kovboj k nám už nešel a z povzdálí nás sledovali nějací manažeři z okna.... -
« Re: Antikampaň?
Ježkovybačkůrky, proč se máte potřebu kopírovat furt dokola notoricky známé majly ( ten o tom Micákovi jsem dostal někdy na podzim - to je ale vůl, ten chlápek ) nebo inzeráty, co jich jsou noviny plné. To sem fakt chodí lidi, kteří nečtou papírové noviny?? A kritizovat něčí reklamní fígle - no nevím, to se na nic lepšího nezmůžem?? Připadá mi to v poslední době, jako kdyby se tady z týdne do týdne kopíroval obsah celého roomu.... -
« Antikampaň?
Denny vydal příkazy managerům, aby psali příspěvky do různých diskusí na internetu, jak jsou spokojeni s AAA.
Takže slizoun si sedne k PC a vygeneruje pod různými nicky a e-maily příspěvky.
Moc chytrej ale každej z nich neni, viz diskuze
na www.volny.cz na tohle téma... -
« Re: AAA
No s tím mailem to snad musí bejt jasný každému...
BTW dnes jsem byl s otcem v AAA. Otec tam koukal na peknzho krasavce BMW 328 Coupe stříbrná barva. Najeto asi 30tis z roku 99. Cena 799kKč. Už tam stojí od začátku listopadu. No nic, otec o něm uvažoval docela dlouho. Už s ním i jel. Tak že budeme chtít od toho auta vidět papíry. Dva prodejci se potichu radili a pak jako, že klidně nam papíry ukážou. Tak aby to bylo urychlene tak jim otec rekl, ze chce vedet v jake je kategorii. Prodavac suverene ze v C ze to jsou vsechny auta. Za mirne jete auto za 799 tis mi to pripada prinejmensi podivny. No budiz kseft nebude. No a dokonce ani ochota zadna cela. Clovek ani nevi co by mel koupit za auto, aby se jim vsivakum zavdecil :))))) Stejne by tam asi nic otec nekoupil. Jenom by mě zajímalo v jaké kategorii jsou auta B skupine nedejboze v A skupine. V "A" bude nejspis jen ten S-Klasse Mercedes po Bruce Willisovi.... -
« Re: AAA
Jo,s těmahle kecama vyrazili teď,když na ně padá poslední dobu kritika. V annonce je obrovský titulek "VÝSLEDKY GARANTUJÍ KVALITU" chachaaaaa.
Jinak ten email denny@blablablaautopraha.cz... je docela dobrý chyták. Ten mail k Dennymu vůbec nejde,jde k českému manažerovi,takže je to jen takový síto.
-
« AAA
Tak tohle bylo dneska v novinách (inzerce):
Proč je AAA AUTO nejúspěšnější na trhu ojetých vozů ?"
PROČ NÁM VĚŘÍ NEJVÍCE LIDÍ?
*dbáme na korektní vztahy se zákazníky
*dáváme písemnou 100% právní záruku na číslo karoserie a původ vozu (žádné problémy např.se zástavním právem,leasingem,blokací finančního úřadu..)
*v případě takových problémů vždy a okamžitě vrátíme peníze v plné výši
*vykupujeme jen kvalitní vozy-pečlivě prověřujeme 25 technických parametrů -vykoupíme pouze 35% nabízených vozů,protože dáváme přednost kvalitě před množstvím
*management AAA AUTO vidí trh s ojetými vozy z dlouhodobé perspektivy,naší obchodní filozofií je prodávat velké množství vozů s nízkou marží.
JASNÉ PODMÍNKY NÁKUPU VOZU
*nemusíte být právníci-v našich smlouvách najdete jasné,srozumitelné a podrobné podmínky koupě i reklamace vozu
*nemusíte být automobiloví experti-poradíme Vám jak postupovat při koupi ojetého vozu
*všichni zákazníci chtějí mít jasno-procedury jsou nyní ještě jednodušší než dříve
*jsme korektní a profesionální-pečlivě dbáme na školení zaměstnanců a pravidelně jejich práci přísně kontrolujeme
VAŠE NÁZORY: Děkuji,že mi zašlete své názory ,zkušenosti a podněty na moji e-mailovou adresu anthony.denny@aaaautopraha.cz -
« Bez nadpisu
Mě se líbí jak si někdo koupí auto se špatnou převodovkou !!! TEN HNUP JEL ASI NA ZKUŠEBNÍ JIZDU PORÁD na jeničku inu asi se bál že mi to krásné auto mohlo jet i zs hranice AAA a ne jenom k prodejním buńkám kde si okamžitě stoupl do cesty mladíček s kravatou a velkou boulou mezi ... aby muž co zkoušel to auto rychle přibrzdilk a nedal tam panebože druhý stupeň )))))) -
« AAA jak jsem nakoupil
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte
neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl
v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi
Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní
a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na
vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU
zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl ... Následně, při koupi zamluveného vozu
o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího
leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent.
"Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i
naposled jsem uvěřil profesionálům! Povznesl jsem se nad to, že
Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem. Povznesl jsem se i
nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních
služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u
firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950 Kč za
lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ
vozu". Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují
plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset
zaplatit sám, protože blebleble.Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena
NEVRATNÁ záloha (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu
nevratný). Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled.
Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet
až tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to
nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát
tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil
špatně,nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne
upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu
převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S
každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se
neozvalo:-) se mne začalo
zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že
jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na
výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii
vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s
tím,že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení
kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se
vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší
automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu
rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne...
Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ... Teprve později
jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu -
Příloha č.1ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední
vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C,
což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická
kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s.
nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu
zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u
auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů.
Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika
málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života
jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval
a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným
luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím,
že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět".
Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu,
že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní
nehledě k tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za
prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem
předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Lasingová
společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce
mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz
ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500 tisíc
korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž
550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému
několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo
složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi
naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky
510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek
(které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle
splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála
60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců
provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient"
přestávám připadat. Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi
Pajero na čtrnáct dní od AAAAUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing
jsem dal přes 320 tisíc korun!
(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu
říkám byznys! Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny
rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost
nazvat celkem velkoryse - nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem
jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu
(asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně.
Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
VíT ParouleK
PS: Rozeslete to kam to jde, at konecne lidi vidi jake to jsou *.