FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 22.05.01 14:59
« Re: Rypnuti
Taky sem nemyslel jizdni vlastnosti (jestli se to tak necha nazvat...;-). Spis mi jde o to, jak brutalne hnijou ty prvni rocniky, jak vypada interier (plechy pod okny na dverich, atd...) a sileny sedacky. Oproti tomu sou ty novejsi Facka znatelne lepsi, ne? -
"-- skrytý --" 22.05.01 13:46
« Re: Rypnuti
ALE,,, Ja vubec nic nemam proti starejm fackum.
Co se tyka jizdnich vlastnosti, to jest samozrejmne vec kazdeho z nsa, jak mu to slape, ale co se tyka vzhledu, myslim tim tovarniho, myslim, ze starsi modely facek jsou na tom o poznani hur. Zkus se nekdy podivat na SportLina,nebo X-Lina, ci Green Lina ci tak neco. Rozdil tam je a to zasadni, co se tyka exterieru i interieru. -
« Re: Ventily
Nastavovat ventily je dobra vec, aby to neklepalo jak traktor. Ja to natavujem na 0.15 a 0.20 a jede jak hodinky. mam uz cez 220 tisic a bez chyby. Jedine co skapalo, bol termostat a uvaril som motor, nez som si vsimol teplotu. Po vymene tesnenia pod hlavou /na ulici pred garazou/ pred dvomi rokmi, ide motor od vtedy jak novy. Nizke nastavenie ma vplyv na startovanie v zime, ked ti neotvori ventil a nedostane palivo. V nasich podmienkach /kde su tie zimy pod -20 ?/ staci menej a motor ide ticho. Skor motoru vadi casovanie, vymlateny rozdelovac a nefunkcny podtlakovy regulator. To narobi vacsiu "paseku" nez mensia vola ventilov. -
"-- skrytý --" 17.05.01 14:37
« Re: rypnuti...
Ani ne.
jsem s nim zatim docela spokojenej. Jo to vis,
ze bych radsi chtel takovy RS Octavku, ale...
Na drhou stranu, ja mam SportLine 92, na elektronech, červenej, neni blbej a nejezdí se s nim špatně.
Ale souhlas, ty starší, to je síla. -
"-- skrytý --" 17.05.01 14:16
« Re: Tlumiče : pir - Hrazdička
Hrazdička: to je přesně ono.
Mně pomohlo, posunout ji jakoby dál od karoserie,
neboli blíž k zámku dveři, prostě víc ven z auta. Už to neklape. Logicky jsem si to odůvodnil tim, že jak se dveře neustále zabouchávaj, tak se prostě po těch pár letech posunula dovniř. No, už to neklape. Byl to takovej podivnej zvuk, jako by se něco trhalo na karoserii. -
« Re: Tlumiče : pir
Hrazdicka je protikus zamku dveri. Je upevnena tusim 2 srouby s krizovou hlavou na stredovem sloupku karoserie. Nejlepsi je projet se s pouze zaklapnutymi dvermi a zjistit, jestli pukani prestalo, pokud to bude pukat i pri otevrenych, nebo nedoklapnutych dverich, problem bude bohuzel jinde. -
« Re: Plasty
Myslim, ze nemusis mit z toho strach. Mel jsem platove lemy a prahy na Formanu 3 roky, a kdyz se kvuli havarky menily, nebyl tam sebemensi naznak koroze. Plastove lemy prilep silikonovym lepidlem, ktere drzi a zaroven lze kdykoliv z karoserie odstranit. Pozor, doporucuju prahy a mista pod lemy blatniku natrit konkorem 500, nebo elaskonem a podobne !!!!! -
« Re: Skripani rizeni
Tak mě tohle dělalo moje Fabo také a pořešil jsem to namazáním třecích ploch v horních úchytech tlumičů jenž se točí i s kolem.Prostě otevři kapotu,foukni tam něco mastnýho a vzlínavýho a mělo by to přestat.Kdyby ne, tak povolit a namazat.Nebo se na to ... a udělat to s výměnou tlumičů.To bouchání řízení jsem bohužel musel vyřešit novým hřebenem, protože byl vymlácenej v uchytu tý delší tyče.Může to být ale i jenom čepem, kuláčkem nebo silentblokem ramena.Nejlepší je když pod to vlezeš a někdo ti bude cukat volantem a uvidíš.Mnoho zdaru........ -
"-- skrytý --" 16.05.01 10:50
« Tlumiče
Nazdárek lidi, nevíte o někom, kdo by levně prodával tlumiče na Fávo. I nějaká firma.
Prostě zkuste mi někoho doporučit.
Asi je pošetilý, myslet si, že někoho seženu, ale
za pokus nic nedam. Dík
PS. Bavili jste se tady nedávno podivném pukání v autě při přejiždění nerovností, přečet jsem , hrazdičky ve dveřích nastavila už je to OK. Dík -
« Plasty
Chcel by som si namontovať plastové lemy blatníkov a plastové kryty podbehov. Neviem či to má i nejaký praktický význam a či naopak pod týmito plastami nehrdzavie plech viac ako na nezakrytom povrchu, kedže sa tam asi dlhšie udrží vlhkosť a soľ (v zime). Napíšte Vaše skúsenosti. -
« Ventily
Vcera jsem poprve serizoval ventily a zjistil jsem zajimavou vec ze pri serizeni ventilu kdy je pist nahore (expanze) a seridim vufukovy a saci na 0.2 0.25 tak po dalsim pootoceni, tak ze zmerim vuli tesne po zavreni ventilu je vule vetsi zhruba o 0.05 od puvodniho nastaveni.Ale nastavovat vuli o tech 0.05 mene se mi da nebezpecne nejspis by se ventily mohly propalit , hlavne vzimne gdy se vule zmensuje na studenem motoru. -
« Skripani rizeni
Zacla se mi projevovat po zahrati motoru a delsi jizde vrzani rizeni a navic pri toceni tam a spet klepe rizeni ale nemuzu prijit odkud ,vule v cepach nelze citit jedine naco pam podezreni je lozisko v ridici tyci no ale to zas neni tak namahane aby odeslo tak nevim. Tlumice jsem menil, loziska jsou vporadku. -
« Re: Diry
Nejlepsi na dutiny je RESISTIN (RISTIN) ML a poradne to prostrikat pod tlakem. Nekdo dava i RESISTIN CAR, ale ackoli je trvanliveji,tak neni vzlinavy, coz je u sloupku podstatne. Opakovani je nutne alespon jednou za tri roky.
Stara 105L mi takto vydrzela 20 let s puvodnimi prahy. -
« Re: Nízká TEPLOTA F136L - Rok 90
spis vymen teplomer nebo se ti zasekava rucicka v budicich ... ja bych to videl, ze teplotu mas dobrou .. no muzes zkusit dat pred chladic papir a uvidis, jestli to zustane stejny, tak je jasny, ze ti to blbe ukazuje :-) Kazdej teplomer u Favorita ukazuje jinak - ja mam treba standardni teplotu pred cervenym polem - proste ty rucicky sou vyjebany :). -
« Re: Problemy po GO
no ony to taky nemusi "rachtat" ventily, ten zvuk muze byt taky treba klepani - moc velky predstih. havne pokud je ta hlava snizena a tim je dosazeno vetsiho kompresniho pomeru. zkus zkontrolovat kolik je na rozdelovaci predstihu a pripadne "trochu " ubrat... -
« Problemy po GO
Zdravim, mam nasledujici problem. Nechal jsem udelat GO motoru - vybrus, novy pisty, opravena klika, opravena a snizena hlava. Motor je 135 karburátor prestavenej na plyn. Po oprave mi to nejede a zjistil jsem ze mam ruzne komprese ve valcich. Dalsi priznak je, ze pri spravne serizenych ventilech mi rachtaj na benzin az do 2500 otacek. Na plyn nejsou slyset. Mam takove podezreni na hlavu, ale nevim to jiste. Da se nejak zjistit, ze netesnost zpusobuje hlava, nebo valce? Nebo cim jinym by to mohlo byt? Lze pouzit hlavu z 50kW Felicie a jak se od sebe lisi? Jak ji poznam? Predem dekuji msa@centrum.cz -
« Nízká TEPLOTA F136L - Rok 90
Mám problém s příliš nízkou teplotou motoru.
Jel jsem asi 100 Km a ručička teploměru šla maximálně na čtvrtinu dráhy ( do bílého pole se vůbec nedostane ).
Vyměnil jsem termostat, ale je to stejné.
Kde ještě může být problém?
P.S. Termostat se vkládá kloboučkem k vyrovnávací nadržce ? -
« HLava
doma mam jednu hlavu Na fava nebo felicii uplne novou a zajimalo by me jestli je a jak poznam ze to je ta 50kW? Ma tam zlutou zancku skoda. A jeden velkej nalitek u posledniho pistu. este to vypada ze to ma vetsi kanaly. nenuzu porovnat rikal to kamarad od oka :-)). Vy te nekdo jak se to paznava? dik Karbi -
« Re: tunning
Tech 62kw nabizi Bervid, je to ale karbec F 135 nebo F 136. Co vsechno se tam musi jeste dat pryc, ja jsem slysel ze prijdu o katalizator, jenze na ute mam nalepku s2, takze nevim jestli to muzu nechat udelat nebo ne, co na to pak technicka a emise, jak si vubec takovej motor rozumi s LPG???? -
« Re: teplota
Tak jsem zjistil ze mam vadny termospinac. Nechce se mi ale vypoustet kapalina tak budu dela elektronicke spinani ze stavebnice na strankach [odkaz] jen mi nepiste ze to se nada pouzit tu teplotu si upravim na vyzsi rozsach,to rele ale bude treba na vyzsi prout tech 3A je malo, moc dloho by nevydrzelo motor bere 5.5A ,neco podobneho maji rele na vyzsi proud v GM . -
« Cukani motoru BMM
Jeto normalni kdyz motor se vstrikovanim pri nezatizenem motoru pri vyzsich otackach zhruba nad 1500ot pocukava, spis jako by trhne a jde slyset jemne takove bafnuti (nevim ale ci to je s vufuku nebo se sani),svicky jsou nove.Pri jizde ale nic takoveho nepozoruji.