FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: rada
No jasně MOTOR EXCEL!!! Mohu doporučit. To je totiž firma, kde na to jdou hlavou a necucaj si parametry z malíčku. Poradí Ti co má cenu a co ne. Když Ti řeknou, že po úpravě tam bude xx k tak si můžeš být jist, že to tam pod kapotou budeš mít (samozřejmě +/- tolerance). Navíc mají grafy z brzdy a takový graf ti řekne o dost víc než absolutní hodnoty. Hlavní a zásadní je otázka kolik do to chceš dát. Kdysi jsem tam chtěl dát Favorita (na 80kW/120Nm), ale měl už dost najeto tak jsem se na to .... Teď mám Feldu 1.6 (cca 70kW/148Nm a spokojenost. -
« Re: Problem s cukanim
Můžou být i vadné svíčky! Soudím podle toho, že to dělá pouze do kopce. Svíčky mohou být starší a při velkém tlaku a zatížení může některá vynechávat a nebo hodí slabou jiskru, která směs dostatečně nezapálí. Také to může být, to byl případ mého známého vadný palec v rozdělovači (propálený). Pozor na první pohled vypadal, že je v pořádku, ale měl spálený ten malý odpor co je vidět zespodu. -
« Problem s cukanim
Mam F135LS z r.90 (karbec). Posledni dobou se mi zacala stavat takova divna vec. Kdyz mam zahratej motor (na normalni provozni tepl.) a jedu do vetsiho kopecka na trojku s otackama mirne prez 2000, auto zacne cukat, jako kdyz mu dochazi benzin. Kdyz podradim a vic to rozjedu, tak to zase prestane. Zajimave je, ze na rovince (z kopecka) mi to nedela. Nikdy predtim mi to nedelalo. Nemate prosim nekdo nejakej napad, cim to muze byt? Diky. -
« Re: rada
no zacal bych podvozkem, asi neco od HP Sporting, bud cely kit SPECIAL (pera+tlumice) a nebo jen tlumice+ser. pera. ([odkaz] potom nejake kola, nejlepe bud 14" s pneu 175/60R15 a nebo pak patnactky se 195/50 nebo lepe 195/45. Co se tzce motoru tak urcite nejakou upravu ve stylu hlava+sani+vacka (pokud to bude strikacka tak samo i ridici jednotka udelana k te uprave) zkus treba [odkaz] :o))) -
« Re: favorit 40KW vs 50KW
Jo rozdil bude znatelny. 40kW je rada ze jede, s 50kou se da slusne predjizdet i na petku. 40kW je nejvetsi smejd jaky kdy ve Skodovce vymysleli. 50kW motor (se vstrikovanim Bosch MonoMotronic) poznas tak ze u cisla motoru na bloku je vyrazeno 136B. 40kW je 135B. -
« Re: vyhřívání zadního skla
Pokud nejde proud do kontaktů a relé (na desce pod palubní přihrádkou) je vpořádku a cvaká, potom zkus vymontovat celou tuhle reléovou desku (je to jen tišťák, pár šroubků a konektorů) a pořádně proletuj kontakty patice toho relé (raději všech) a konektorů. Často jsou spoje patic vyklepané a nejde to vždy bezpečně rozeznat. Chce to silnější pájku (150W), hodně kalafuny a pořádně prohřát - cín se musí rozlít a spolehlivě spojit s paticí. Třeba to bude ono. -
« Re: Mlhovky
Bohužel na favoritech, který jsi uvedl není žádná příprava na mlhovky. Je nutné to komplet natahat a připojit dle schématu v příručce k tomuto vozu podle provedení LS. Já jsem to kdysi taky chtěl zkusit, ale nakonec jsem to dal radši autoelektrikářům. Potřebuješ k tomu vypínač předních mlhovek, relé, světlomety, zapojení kontrolky na přístrojovém štítu a kablík (nevím jaké barvy) a osadit ho koncovkami. -
"-- skrytý --" 30.05.01 10:35
« Hrazdička
Ahojky, nedávno jsme se tu bavili o "pukání", které způsobuje špatně nastavená hrazdička. Nějak se mi to nedaří nastavit, puká to sice míň, ale pořád to není ono. Poraďte, jak nastavit. Víc dál od dveří, nebo blíž, radši nahoru či dolu. Poraďte. Dík -
"-- skrytý --" 24.05.01 13:39
« Re: Rypnuti
Taky Facko nedam. mam ho rad. Ale, proste, zacinam mit touhy po necem jinym. Felinu i fabii bych preskocil, ty auta se mi nelibej. Asi brzo pudu do Rska. Moc mnam.
Jeste k tomu rypani. Ja nechcei porad vytahovat, ze moje auto je SportLine, je to uplne jedno a krom jineho interieru a exterieru je stejny,jako jiny fava. Ale proste, nemuzu si pomoct, kdyz se postavim vedle svyho a klasickyho fava z 89, je to ZNATELNEJ rozdil. I kdyz, furt je to favo.
Hezky muze bejt i z 89, kdyz si s nim nekdo da praci a o tom to je. Je to individualni. A pak, i favo mze jezdit slusne, dostat z nej po lehcim tunningu 56 Kw a 110 Nm neni zadnej problem. Pak je to i docela zivy. Kdyz se da rozpera mezi tlumice a trochu se to snizi, nemusi to bejt spatny svezeni... -
« Cuvacie svetla
Jedno z cuvacich svetiel mi zacalo svietit tak na 20% (druhe svieti dobre). Ked zaradim spiatocku, zacala na pristrojovke svietit kontrolka vyhrievania zadneho okna. Nemate s tym skusenosti ? Este nez sa zacnem hrabat v scheme, chcel som si dat poradit. Vdaka za info. -
« Re: Rypnuti
Jiste vybava neodpovida mym idealnim predstavam.Musi se nechat ten skok po 92., ale stejne je to skok o proti 120 ve vsem to je dan vyvoje. Jiste ze ty prvni facka dost hnijou ale zase je to vec individualniho pristupu. Ja bych to svoje nemenil.Ale hezci vnitrek by se hodil:o)
dráty/ vodivá dráha se zběrači která umožní vrácení stěračů do základní polohy. Proto stačí na spuštění a vrácení jen krátký impulz z cyklovače. Pokud se stěrače nevracejí je určitě zamaštěná,. Stejný problém jsem měl u 120cky.
Stačí pročistit.