FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Nastavení sklonu světlometů
Zjisti nejdříve, zda máš uniklou kapalinu z regulačního mechanismu. Pokud ano, musíš celou regulaci vyměnit. Regul. mech. je ve světlometu zasunutý na bajonetu (pootočíš a vysuneš ven). Když to budeš mít venku, toč regulátorem a koukej, jestli z mech. u světla vyjíždí čep. Jestliže ano a světla se přesto nepohybují, je potřeba ten čep nečím prodloužit (o pár mm). Takhle jsem to měl já, vyhodili mě z technické a v servisu mi řekli "jedině vyměnit", což mi nedalo a kuchnul jsem to. Na čepy jsem navlékl takové trubičky a vše bylo OK. -
« Re: vrzání zadní nápravy
Jestli ti to dela pri zapnutem motoru, tak to muze byt vyfukem - je pootoceny a dostava se do styku se zadni napravou. Mam ten samej problem, utahuju to jak trotl a furt se to protaci... koupil jsem i novy prouzek se sroubem na spojeni predniho a zadniho dilu vyfuku a furt se to protaci... -
« Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
motor zdecha na volnobeh protoze nejde napajeni k elektromagnet. ventilu odpojovace behu na prazdno na karbecu. Jednou se mi stalo presne tohle, s tim ze jedine co svitilo v cele kare byly svetla. Je to tim ze tistak na kterem ksou pojistky relatka atd je nekvalitni a casem se spoje uvolni. je treba to cely rozebrat, tistak vytahnout a propajet zespodu vsechny spoje. preju hodne zabavy. -
« PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
Nemali ste dakdo podobny problem? Z nicoho ni c mi pocas jazdy na Fa92 prestali ist kontrolky na pristrojovke.. nesli smerovky a motor neustale zhasinal ..teda nedrzal volnobeh ... asi po desiatich minutach mi kontrolky nabehli ale motor stale zdochina ... trosku som prezeral schemu a zamyslam sa nad tym ci nemoze byt vadne relatko v poistkovom panely (D) ... ??? -
« Re: Striska 5.dveri
Co jsem tak cetl na Netu:
okolo sroubu to opravdu rezne (a brutalne), navic to nedrzi (mala hloubka zasroubovani - jen sirka plechu)
na nejakem serveru firmy, co dela spoilery jsem cetl, ze se to lepi nejakym spec. lepidlem. Pokud bude zajem, tak to dohledam (mail na me: RTO@welcome.to)
-
« Vibrácie pri cúvaní
Potrebujem poradit predtým než navštívim nejaký servis. Mám Formana r.v. 93. Pri cúvaní pri rozbiehaní teda pri púštaní spojky rezonuje od vibrácií motora celé auto. Pomôže len neúplne zošlapnutie spojky a viac plynu. Úplná hrôza to je pri cúvaní do kopca.I pri ustálenej rýchlosti pri cúvaní to auto rezonuje od vibrácii. Pri rozbiehaní dopredu to nie je až tak výrazné, kedže hneď radím dvojku. Spojka čo sa týka záberu funguje podľa mňa celkom dobre. V čom to môže byť. -
« Topeni a vyzsi teplota
Vsimnul jsemsi zajimave veci ve Fa. ze jak date prachovy filtr na topeni tak se zvedne teplota chladneho vzduchu, ta mrcha ma dole pomerne velkou diru dole, kudy taha teply vzduch od motoru a micha se zvenkovnim navic taha prach i tou dirou .Vyresil jsem to tim ze jsem nalepil zespodu te diry molitan.Zalepit se ale uplne nesmi inac by se drzela voda v topeni. -
« Re: palubovky z feldy
jo presne tak. palubka u facka (93-94) se sklada ze spodniho dilu (plast),ktery koci nad urovni spodnich vydechu topeni, tak ne ja nej nasroubovany kastlik s krytem a "kaplicka" kryjici pristrojovy stit. Takze je treba komplet vyhodit kastlik a taky sundat tu kaplicku vcetne vseho co na ni je (vypinace atd). Palubka z Felcky ma te spodni dil stejny, a na nem je vcelku prisroubovany vrchni dil, jehoz soucasti je kastlik a pristrojovy stit vcetne jeho krytu (ta cerna vec kolem pristrojoveho stitu ve ktere jsou vypinace a vydechy topeni) takze je treba sundat tento kryt i s vypinacema atd, vyndat katlik a odsroubovat horni dil od spodniho a presne takhle to zas nasroubovat na Facko, sedne to uplne presne vcetne der, pak je treba vyresit pripojeni vypinacu - jde to, ale nepopisu jak, protoze jsem si nedelal poznamky a znacne me to sralo, akorat vypinac ctyrech blinkru prepojit na felinacky nejde. Pak tzo vse slozis a kryt pristrojoveho stitu presne sedne k tomu original z Facka... takhle nejak v rychlosti... sorry za chyby ale nak dnes nestiham -
« vrzání zadní nápravy
Poslední dobou se mi od levého zadního kola ozývá takový vrzavý zvuk při propružení. Výrazně se to zhoršuje při vyšším zatížení. Tlumiče jsem vyměnil a situace se nezměnila. Ještě mám podezření na gumové válečky v čepech uložení celé nápravy. Má někdo podobnou zkušenost? -
« Re: Palubovky z Felcky
Môžeš mi objasniť ako si to myslel že si rozobral palubku na spodný a horný diel vo Favorite. Ja môžem odobrať akurát tak prístojovú časť zo spínačmi a prístrojovým štítom. Ostatné je všetko v kuse. Popíš podrobnejšie ako si to vyriešil z ovládaním kúrenia. -
« Re: Olej
Mám podobné zkušenosti, mám Favorita (r.v. 93) a když jsem ho koupil měl najeto 60 000 km. Po půl roce mi z toho taky začal kapat olej. Celý problém spočívá v tom, že se na olejovou vanu dávalo korkové těsnění, které časem prosáklo. Mě to vyměnili, za těsnění gumové, ale prosakovalo dál i když už mnohem méně. Poté se teprve zjistilo, že to víko je pokřivená od neustálého dotahování. Nabídli mi buď nové víko (cca 1300 Kč) a samozřejmě nové těsnění (cca 300 Kč) se zárukou nebo zadarmo utěsnění staré vany těsnícím tmelem, pochopitelně bez záruky. Nechal jsem to utěsnit zadarmo a už rok a půl z toho neukápla ani kapka. Ten tmel je dobrý, říkali, že s ním tmelí úplně všechno. Možná mechanik přeháněl, ale tvrdil, že by ten tmel těsnil sám osobě i bez toho gumového těsnění. Mimochodem, ocenil jsem, že mi nabídli dvě varianty a nesnažili se získat peníze za každou cenu.
Přeji, ať už olej neteče. Alioth -
"-- skrytý --" 26.06.01 09:25
« Re: Olej
Tak jsem se vcera nsaral, koupil jsem Arvu Eko na odmasteni a u Staromaku, bydlim tam, jsem vyheveroval auto, vlez jsem pod to, odmastil to a zjistil, ze nebyla vubec utazena olejova vana, vubec nechapu,jak to mohlo tesnit. Tak to bude asi tim. No, sice ze mne cizinci meli docela slusnou *, ale auto je snad OK, tak co vic si prat...