FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  00:00

    « TOPENI U FAVORITA - 100% funkcni

    Sama voda panove, sama voda... Aj ja som problem s kurenim, ale uz nemam. kuri/topi/ mi to ako vo Felicii na vsetkych stupnoch. Ak ste si vsimli, hadice od motora idu do radiatora topeni zo spodu. Ani v najidealnejsom pripade sa to neda odvzdusnit len za chodu motora.Naskor vyberte radiator a dobre ho preplachnite prudom vody a ked sa da, tak na rebra, kde prudi vzduch pouzite vapku, ci jiny silny tlak vody. A pouzite napr vonavy sampon, spoznate to za chodu. Na hornej strane v plaste nad ventilom v privode urobte dierku a zavit na sroub M3 na odvzdusnovanie. Idealni by bolo tam napojit velmi tenku trubicku a ventil, ale staci aj toto. Po naplneni chladiciho systemu a ohrati vody, staci /systen je mirne pod tlakem/ povolit sroub a vypustit vzduch. Budete velmi prijemne prekvapeni ucinnosti topeni. Odvzdusneni je mozne i za pomoci jine osoby, kdyz bude foukat /pres papir, nebo hadr/ do vyrovnavaci nadrzky. Po nekolika km, nebo chodu na vyssi otacky odvzdusneni opakujeme. Vzduch z hadic od topeni neni mozne nikdy dostat ven beznym chodem motoru. Motor nema tak silne cerpadlo, aby dokazalo vzduch protlacit smerem dolu. Toto je jediny spusob, jak to na 99% odvzdusnit. Predchozi kutilove zkouseli ruzne finty, ale nic nepomuze, jen tento spusob. Predem dekuji za pochvaly .... Napiste vysledek.
    PS: Rychle odvzdusneni se da provest take bez toho sroubku, jen vytahnout radiator z topeni, sklopit dolu, aby byli hadice nahore a jednu z nich jemne povytahnout od ventilu. Dobry kamarad pritom fouka do vyrovnavaci nadrzky pokud unika vzduch. Neni to na 100% odvzdusneno, ale zarucene to zacne topit. Take treba skusit odpojit hadici od karburatoru je jeste vys, nez topeni a pak to vsechno slozit.
    Doporucuji ale vybrat cely radiator a proplachnout, je v nem husty svinstvo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  00:00

    « Topeni u Favorita ...

    Este jednu poznamku. Skontrolujte si nastavenie otvorenia ventilu kurenia na vymenniku. Na vacsine tychto aut nieje dobre nastaveny, v lete to kuri /topi/ a v zime chladi. Pred zaciatkom je potrebne vybrat akumulator.
    Vase podakovanie posielajte prosim na advan@orangemail.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.03  15:32

    « Re: Upresneni

    jinak jeste taky pokud je profouknuty tesneni pod hlavou, tak se to prej pozna taky tak, ze kdyz se nastartuje a parkrat se prida plyn a pak se sahne na hadice chladiciho systemu... pokud jsou tvrdy a natlakovany, tak je to tesneni pod hlavou blby... jsem slysel...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.03  15:29

    « Re: Upresneni

    pokud by se to stalo, tak by mela rozhodne bejt videt voda v oleji nebo olej ve vode a taky by motor porad kouril takovej bilej kour s nasladlou vuni i po delsi jizde a prohrati...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  15:56

    « Upresneni

    Pri tom stani do kopce jsem promackal vsechno, nedarilo semi to akorat u hadic k topeni, takze voda byla asi vsude krome techto hadic
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  15:50

    « Kopec jsem zkousel

    To s tim cumakem do kopce jsem zkousel, ae najako se to zase zavzdusnilo. Co jsem zjistil tak mam asi praskly tesneni na sani vzduchu, pri studenym potoru a seslapnuti plynu se ozyva takove piskani... jako sani a trochu to skripe... S tim topenim fakt nevim, protoze kdyz jsem to promackal byla vsude voda, korm topeni, pak kdyz jsem to promackal znovu, zdalo semi ze mackam chvili vzudh i v ty hadici od termostatu do chladice. Jeste to budu chvili prubezne s provozem mackat a pak uvidim. Jinak co udela praskly tesneni pod hlavou, muze se tim zavzdusnovt chladici system?? Kdyz mi prasne tesneni pod hlavou tak se mi snad zacne ztrcet voda a nebo se z oleje dela emulze...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  14:22

    « Re: Blinkry z Felicie

    Díky, díky. Budu se snažit stát se pečlivějším, protože k výměně blinkrů jsem přistoupil jako k součásti výměny blatníků, který totálně zrezly, mimo jiné i kolem blinkrů:-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  12:13

    « Re: Jsme nasel chybu

    no teoreticky by se to melo odvzdusnit samo za chodu motoru, takze zkus zaparkovat auto nekde cumakem do kopce, nech bezete motor, otevri topeni naplno a dolivej a mackej hadice...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  12:11

    « Re: Blinkry z Felicie

    peclivejsi jeste tu diru po opilovani prelakuji, aby jim to nerezlo ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  12:07

    « Re: Blinkry z Felicie

    je potreba akorat vzit pilnik a zvetsit diry, protoze ty favoritacke maji to uchyceni mensi... imho ale ty bocni z filcky nejsou zas takovej zazrak, lepsi jsou cire kryty + oranzove zarovky na ty puvodni...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.03  09:04

    « Blinkry z Felicie

    Vážení kolegové Favoritisti. Slyšel jsem, že je tady plno lidí, schopných a ochotných poradit. Máte někdo zkušenosti se zástavbou bočních (malých) blinkrů z feldy do favorita? Pokud ano, zkuste mi tady tuto operaci popsat, prosím. Odměnou vám bude dobrý pocit, že jste pomohli zase jednomu blbci:-) Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.03  19:24

    « Jsme nasel chybu

    No mam malou zavadu, nejako nemam v tech hadicich k topeni asni slzu vody, proto to topeni chladne jakmile sndam nohu z plynu, ja jsem mackanim myslel ze jo, pak je jeden znamej mackal a prisel s tim ze tam proste vzduch neni, ze ty hadice jsou v tech mistech kolem akumulatoru prazdne, nekapistuju jakto ze musou bejt prazdny obe, to se jako ta voda vyvari?? Druha vec, muze Fridex penit?? Kdyz promackam tu hadici od chladice k termostatu tak mi skrze hadici k vyrovnavaci nadrzce strika do vyrovnavaci nadrzky chlad kapalina a na ni se tvorej bubliny...
    Voda nikde neunika, ted dolejvam asi tak 0.2 litru na 1000 km, proste jenom dvoudecku destilky za takovy 1-2 mesice. Neni tady nekdo z z Pce kdo by mel cas na to mrknout??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.01.03  12:10

    « Re: Rozpostedlo usazenin

    spis mel ten chladic zevnitr sezranej uz pred tim a ty usazeniny jenom ucpavaly diry, ktery uz tam byly, a po tom proplachnuti to zacalo tect...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.12.02  11:48

    « Re: Tlumiče pérování

    mam asi rok Sachs na Formanu vepredu i vzadu, pred tim nejake buhvijake-asi Skoda. Je to hodne tvrde, na rozbite silnici nebo nerovnostech bych urcite privital "mekci". Mozna je to lepsi na suchu v zatackach, ale s timhle autem zavodit nezkousim :-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.12.02  13:38

    « Rozpostedlo usazenin

    Caute, to rozpostedlo je zalozeny na tom, ze se vybpusti fridex, naleje destilka, pak se tam doleje tenhel rozpoustec a zahreje se to na provozni teplotu, pak se to necha trosku zchladnout a voda se vypusti, mozna ze je dobry to parkrat opakovat. Pak to kdyztak jeste propalchnout vodou pro uplny vyplaveni usazenin, problem je ze znamymu to aasi rozpustilo chladic, protoze mu zacal tyct... Uvidime, zkusim to az bude cas a spolu s tim vymenim ten termostat, zavad je ze mi otvira driv/zavira dyl nez by mel, takze se motor schladi uz na volnobeh v krizovatce s pustenym topenim... proste to co si preje vetsina ldii s 1000 - 125, kdyz se z pod kapoty objevuje para. Mejte se fajn
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.02  18:37

    « Re: termostat

    no asi by nebylo dobry to tam jen tak nalejt a cekat ze ty usazeniny zmizi sami od sebe... co treba rozpojit nekde u chladice kruh, do jedne diry narvat zahradni hadici a poradne to cele proplachnout aby se ty uvolnene usazeniny skutecne dostaly ven?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.12.02  23:03

    « termostat

    Tak dneska jsem se nechal autem tim autem povozit, proste me na chvili prestalo bavit ridit, tak jsem si hral s topenim... kdyz to necham na volnobehu a pustim ventilator topeni na 2 tak jsem jenom koukal jak teplota vody v okruhu (na palubovce) polau ale jiste klesa z provozni na minimum, proste se to schaldilo, takze bych opravdu tipoval ze je to termostat, ze se zavira trosku dyl. Vnetil u topeni jsem menil pred rokem, nebyl to skoda original, ale minulou zimu to skvele topilo tak tim to asi nebude, druha vec je zaneseny topeni, koupil jsem nejakou plechovku co se leje do chladici kapaliny, ze to prej rozpusti usazeniny, problem je, kdyz se ty usazeniny rozpustej, tak zas aby nekde neco neprovedly, mate s tim nekdo zkusenosti??
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.12.02  11:00

    « kamrdatka rekla ja jeji faborit jsem ja rikala to. me to rek

    JAJAJAJA
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.12.02  08:56

    « Re: Mam stejnej problem: netopi a kdyz uz tak vlznej vzduch

    fava do roku 92 topi prdlajs, maj mensi radiator tusim, 93 a 94 topi ok, pokud je vse v poradku, ale treba pickup 93 co jsem loni jezdil, se zahrival normalne ale netopil, bud mel jeste topeni ze starsiho typu a nebo bylo kaput-to spis. moje favo 93 topilo vzdycky OK, akorat tak jednou za dva roky bylo treba vymenit kohout. nicmene vrele doporucuju topeni z feldy, topi vic, skoro hned, nema kohout atd atd, proste 100% lepsi
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.12.02  01:11

    « S tím topením u favoritů

    Je tam mnoho vatiant! Favirit jetý opatrně ¨v zimě se nevytopí jr niutnojezdit i 1 stupeň níže než by se dalo tedy 90 jedu na 4 stupen.
    A neb je dLŠÍVARIANTA POUŽIJTE RENENŘENENICE A čerpadlo z flicie a peoblém taky odstaníte!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  20:37

    « Re: Mam stejnej problem: netopi a kdyz uz tak vlznej vzduch

    Když to čtu, tak mne napadá jedno radikálnější řešení: Odmontovat plastový kryt nasávání topení tak, aby se odhalil výměník. Pak po zahřátí zjistíte ohmatáním, jestli se výměník jako takový vůbec zahřívá nebo v opačném případě je to někde po cestě ucpané. Jinak jak jsemuž dřív zmínil, když začně Favo vařit tak první je že přestane topit topení, protože pára jde do nejvyššího místa. Přeju mnoho úspěchu. Já jsem s topením Fáva nikdy problémy neměl (krom prolínání kohoutu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  20:28

    « Mam stejnej problem: netopi a kdyz uz tak vlznej vzduch

    Mam stjenej problem, dolil jsem vodu z min na ideal, stal a zahrejval to v kopci a promackaval trubky abyse to odvzdusnilo ale stejne nic. Vypada to ze budu menit termostat, druha vec je proplachnuti topeni v nejakym rozpoustedlem usazenin, jenze to je problem delat v tehlech mrazech, takze pockam az se otepli... a pak nebudu potrebovat topeni takze... zkuste nekdo vymenit ten termostat jeslti to pomuze, kdyztak to pak zkusim taky... Mejte se
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.02  13:39

    « Re: Netopí to,netopí to,netopí to!

    Tak ono to skoro už i vaří,ale furt to netopí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.02  14:27

    « Re: Netopí to,netopí to,netopí to!

    Jak to tu čtu,ještě jedna podrobnost-Mám děravej chladič a ubývá mi kapalina.Myslel jsem,že to netopí kvůli tomu,chybělo jí už hodně,ale po výměně toho termostatu jsem ji dolil až na max.a netopí to furt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.02  14:23

    « Re: Netopí to,netopí to,netopí to!

    Rovněž jsem zkontroval zvenčí táhla vedoucí k topení a jeví se být úplně v pořádku.Prosím o odpověď,spěchá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.02  14:21

    « Netopí to,netopí to,netopí to!

    Favorit velmi špatně topí,když dám ventilátor na dvojku,fouká z toho maximálně vlažný vzdoušek.Jedině když se foukání vypne a po drahné chvíli znova zapne,tak 15 sekund z toho fouká něco teplého,co bych ale i tak označil za poruchu topení.Zároveň mi teplota motoru neleze tam,kam by měla,je to tak většinou nad polovinu,zřídka kdy ke 3/4 nečerveného rozsahu teploměru,a to jsem odpojil ventilátor a dal před chladič karton,který ho ze 2/3 zakrývá.
    V domění,že to netopí kvůli tomu,že je pokaženej termostat,jsem i ten vyměnil,ale nepomohlo.
    Může to být něco jiného než zanesený výměník v topení?
    Ještě jsem zpozoroval,že když zmáčknu hadici,kšíká uzávěr retenční nédržky,ale mám za to,že tím to snad taky nemůže být,ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.02  09:43

    « Tlumiče pérování

    Zdravím všechny na diskusi. Řeším dilema: čeká mě na Favoritu (r.v. 1990) výměna tlumičů a nevím, pro které se mám rozhodnout. Mám si vzít klasický olejový SACHS nebo plynový MONROE GASMATIC? Rozdíl v ceně je cca 150,- Kč/kus. Který si mám vybrat? Jezdím vesměs po městě a méně kvalitních silnicích. Poraďte, prosím. Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  16:34

    « Teplota otvirani

    Takze v patek ho koupim a vymenim, snad se trosku otepli, nejsriv ho teda testnu v hrnci s teplou vodou, pri jaky teplote se ma zacit otvirat, kdy ma byt napul otevreny a kdy naplno... Dikas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  04:19

    « Re: Jasne, ale kdyby to byla hlava

    Určitě vyměň termostat. Pokud nemáš úbytky kapaliny tak by pak mělo být všechno OK. Systém chlazení nemá odvzdušňovák jako třeba u 120. Odvzdušňuje se to samo. Z vlastní zkušenosti, ale doporučuju auto postavit do nějakého prudšího kopce čumákem nahoru (stačí př. koly na obrubník a nechat proběhnout do zahřátí motoru (můžeš zkusit i promačkat hadice, aby se vyhnal všechen vzduch). Jinak s tím topením: Favo má topení hodně vysoko (je to nejvyšší místo okruhu - samozřejmě hned po nádobce), takže veškeré zavzdušnění se ihned projeví na topení. Třeba když Favo začne vařit tak ještě těsně předtím přestane topit (teda pokud je zapnuté topení). Právě proto že topení je tak vysoko je dobrý postavit auto čumákem výš. Jak říkám vyměň ten termostat a pak uvidíš jestli to bude OK. Hlavně ať ti termostat dají se správnou teplotou otevírání. Mě se tehdy na Fávu zpožďoval asi o 4 stupně a dělalo to cirkus, že si to nedovedeš představit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  17:59

    « Jasne, ale kdyby to byla halva

    Caute, termostat vymenim jakmile bude vic jak 0°C, protoze v tomhle mrazu se neda nic delat, hadice promackavam, vzdycky, jednou dvakrat zmcaknu a pak cejtim ze se tam uz "hejbe" voda tzn. caka to do vyrovnavaci nadrzky... ale ptal jsem se kudyma se to da odvzdusnit?? Tesneni tam mam 3 roky, hlava pri vymene byla dobra. Ted se jeste ptam co me muze pri vymene termostatu prekvapit?? Odmontuju, vumenim + tesneni a primontuju... Doufam a jeste voda, fridexx je hodne jedovatej, ale nezvyde mi nic jinyho nez cekat co vytece skrze ten termostat, protoze pod to nemam kde lehnout a do servisu se mi to davat nechce... Dikas za rady
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  13:54

    « Re: Hadice vymeneny, je po prvnim problemu a mame problem 2.

    Jednou se mi něco podobného stalo taky, cyklicky se mi za jízdy něco zavzdušňovalo, chvíli foukalo topení studeně a zároveň teplota lezla nahoru a pak najednou spadla a začalo to topit a tak pořád dokola. Výměna termostatu nepomohla, zkusil jsem ty hadice promačkat aby vybublal vzduch a bylo to lepší. Pak to časem přestalo samo. Někdo mě tenkrát strašil, že to může být těsnění pod hlavou, nebo v horším případě hlava, pak že profukuje do chlad. kapaliny a dělá v ní bubliny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  08:44

    « Re: Hadice vymeneny, je po prvnim problemu a mame problem 2.

    termostat vymen 100%, stoji malo, a ten tvuj pokud neni spatny ted tak stejne brzo bude.... urcite vymenit. kdyby byla vadna pumpa tak se ti to po par km uvari....
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.02  21:57

    « Hadice vymeneny, je po prvnim problemu a mame problem 2.

    Caute, hadice byly obe KO, kdyz jsem je sundaval tak jsem je rozdrolil, proste uz to nebyla guma... krom toho se trhaly...
    Ale ted mam druhej problem, prestalo to topit, resp kdyz zapnu vetrak tak nedriv fouka vlahej vzduch a pak zchladne az na studenej, to stojim na volnobeh. Pri jizde to docela jeste topi... Kdyz vypnu motor tak slysim probublavani udnekud z motoru... takze par dotazu... muze tam byt bublina > kudy se to odvzdusnuje?? muze to byt vadnym termostatem (to mi rika plno znamejch) krom toho motor se zahreje do provozni teploty tak po 3-5-10 km (ted bylo
    -10°C takze se to zahralo tak po 12 minutach jizdy po meste, to se zahral jen motor, ne topeni, to az o trosku dyl), jeste tady byla jedna moznost a to vadna pumpa... jak to poznam?? kapaliny je dost a neubejva... Co stim, poradte...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.02  00:00

    « Re: 3. brzdove z felicie

    Už je to sice dávno a forman je už pryč ale - 1.světlo nesedí úplně přesně u skla jako ve Feldě - ty úhly jsou trochu jiné - to ale nevadí.
    2.je třeba přiměřit světlo ke dveřím, označit a vyvrtat dvě díry do plechu pro uchycení(samořezky) - felda už má předlisované otvory -jen se to tam zacvakne a dotáhne.(nevím jak Favorit novější než 93 ale je asi taky bez děr.
    3.plusový drát (je to stejně jedno- svítí to vždy protože jsou tam žárovky) takže ten delší se připojí nejlépe lisovací plastovou svorkou v levém zadním světle na drát od brzd.Mohlo by to být i v pravém sloupku ale k tomu levému bylo blíž od gumového vlnovce který spojoval zadní dveře s autem - průchod kabelů k SPZ,stěrač atd.
    Pozor na protržení.Jinak samozřejmě to jde jakkoliv jinak ale mně osobně se líbí když dráty moc nečouhají kolem.
    4.a to je nejdůležitější.AŽ TO VŠECHNO UDĚLÁŠ A ZAVRĚŠ DVEŘE TAK ZJISTÍŠ ŽE dveře na fačku mají užší rám než na feldě a protože ty packy jsou na feldu tak se zavírají mezi gumové těsnění dveří a plech.Asi to není dobré ale někomu to nevadí - mně to vadilo a nakonec jsem jezdil s jiným světlem.Fakt že to z Feldy svítí moc pěkně. Takže záleží.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  13:19

    « 3. brzdove z felicie

    Montoval niekto 3.brzdove svetlo z felicie na favorita. Mozete mi poradit s montazou?
    Vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  15:07

    « Re: Páčka směrovky

    Samozrejme že to ide i bez demontáže volantu aspoň na Fave r.v.93. Stačí odskrutkovať jednu skrutku a uvolniť spodný kryt, potom dvoma skrutkami uvolniť horný kryt stlpika volantu. Ďalšou skrutkou uvolniť celý prepínač. Ďalšími dvoma skrutkami uvolniť kryt prepínača a už si pri jazýčkoch. Je tam iba jedna pružina - pružný drôt ktorý spája obidva jazýčky. Ten vyberieš, nasadíš nový jazýček a založíš naspäť pružninu. Nič sa ti nemôže rozletieť. Postup montáže je opačný. Robil som to už 4 krát. Musí to zvládnuť každý. Nabudúce to dám robiť môjmu 11 ročnému synovi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  15:24

    « Re: Páčka směrovky

    Nejlepší je srovnat kola a příčku volantu do vodorovné polohy. Pak už se nespleteš při opětné montáži. Jinak, jak už psali jiní je to opravdu snůška pružinek s jiných hejblátek, co se rozeskáčou jak blechy. Spíš bych se poptal v nějaký autoelektrikářský dílně, co by to stálo. Pokud nějak rozumně, tak bych zbytečně neriskoval. Je fakt, že ale vlastním přičiněním se to zas můžeš naučit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.02  13:02

    « Re: Páčka směrovky

    Nejde. Když si při sundání volantu zapamatuješ polohu tak se na tisícihranu co tam je nemůžeš splést.A dej pozor, v tom přepínači je spousta pružinek co rády létají kolem .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  12:00

    « Re: Páčka směrovky

    Jazýčky jsem už sehnal. V knize o údržbě vozu pišou že je musí sundat volant. Jde to bez sundání volantu nebo ne? Mám obavu že už netrefím původní polohu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  11:56

    « Re: Páčka směrovky

    Da sa kúpiť iba samotný jazýček - taká plastová sranda za 10 Sk. Ale pozor, smotanovobiely je nanič- vydrží jedno prepnutie a je v háji - krehký plast. Treba hľadať svetlobiely, skoro až priesvitný -ten je plastickejší. (Vlastná skusenosť s asi 5 kusmi)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…