FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.03  18:55

    « Brzdy-predek

    Caute, jak jsem psal tak mi vymenili desticky a kotouce za novy, k tomu mam dotaz, najel jsem zatim asi 30-40km, pak se mi blikla na semaforu oranzova a chtel jsem zastavit, fakt jsem na brzdovej pedal slap docela dost a cekal jsem ze se kola zaseknou ale ono nic, celkove to zpomaleni bylo horsi nez na tech starejch. Kolik na tom mam najet nez to zacne brzdit na 100% (znamej mi rikal ze se koutouce prodavaj namasteny a pred montazi se pred odmastujou a kdyz se na to zapomene ze se to casem sjede samo) Co s tim??
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.03  22:05

    « Slovenstina

    Caute, sorry, ale nejako jsem multi-jazykovej, plno spluzaku je moravaku, slovaku, ted jsem celej den poslouchal polaky a nemce a nejako mi ani neprislo ze nepises cesky, tudiz nepredpokladam ze jsi z Pce a asi i ty ceny u vas jsou trosku ovlivneny kursem. Ale kdybys nahodou dorazil do Pce (Pardubice v Pardubickem kraji) tak vis kde...
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.03  21:59

    « Vyfuk

    Caute, mam ten za 850, neni to ceske ale je to polske (snad), jeste je varianta za 600 Kc, coz je podle znamejch nej cesta. Ja mam na aute udajne ten za 850, to bylo na fakture a muzu rict ze to bylo tichy snad prvnich 50km, pak zacaly trable jako prohybani priruby, coz mi opravili az ted v jinym servisu, mimoto uz se na nej chyta rez, mam komplet dil s nerizenym kat. Po vsech trablich znamejch bych koupil asi ten original skoda. Mimo: Znamej se rozhodoval mezi termostatem Skoda a Noname, koupil Noname a funguje jinak pokud je v chlazeni samotna destilka a nebo fridex, jednou hreje normal, podruhy se otvira pri maly teplote. Pokud mas "love" tak kup original Skoda a nebo pokud jsi z Pce tak cestou ze Stavarova do Stareho Hradiste je firma ktera mi nabidla novej prave za tech 600-650Kc. Mej se
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.03  10:48

    « Aký výfuk?

    Čaká ma výmena poslednej časti výfuku na Favo a potreboval by som poradiť. Autorizovaný predajňa Škoda mi núka originál za 1500 Sk, u iného predajcu ND mi núkajú "originál český" za 850 Sk. Dosť podstatný rozdiel, však. Nemá niekto skúsenosti či je nejaký rozdiel medzi týmito výfukmi, teda či je to identický výrobok a len autorizovaný servis si dáva zaplaťiť za originál škodovácku nálepku na obale. Prioritu má u mňa kvalita a hlavne čo najtichší zvukový prejav výfuku, takže nechcem kupovať niečo športové.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.03  21:13

    « Re: uz mam

    prijmi me gratulace :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.02.03  16:23

    « uz mam

    Caute, snazile jsem se vymyslet lepsi titulek, ale tenhle vystihuje vse. Prvni k tomu netopeni, mel jsem total spatny vicku u vyrovnavaci nadrzky, takze se to cely tlakovalo, ted je to v poho, takze to i topi, mimot mam celou soustavu proplachnutou, topeni bylo ponoreny celkove v nejakym rozpoustedle, takze tedka to topi jak ma. Mimoto mi to blbe brzdilo, mel jsem uplne v haji kotouce a desticky, takze mam komplet novy brzdy vepredu + kapalinu. Vymeneny vsechny dalsi naplne, novej termostat, pretesnenej vejfuk a karbec, podchazelo to protoze priruby byly uplne prohly, pres skviry prej bylo videt svetlo, takze si s tim chvili hrali, nakonec na to navarili vrstvu svaru c-ockem a zbrousili do rovnyho jak to ma bejt u novyho, vsechny priruby jsou pretesneny a i vsechny jiny spoje, mimoto si dali praci s altikem, kterej rozebrali, smontovali a vratili zpatky, prej je trosku vymletej a chce renovovat. Pak to jeste prolezli a prej budu potrebovat novej rozvodak a taky lamelu, pritlacak (pri vyzsich rychlostech a vytaceni motoru neni uplne stoprocentni) takze jsem prebral auto zpatky a zaplatil za vsechno 2700Kc, mimoto mi jeste vyhodili manualni sytic a vratili to na automatiku. jediny co me stve ze ted to uz nejede jako driv, kdy jsem trosku zapnul rucni sytic a tahlo to i ze 130 dal az ke 160 (ale ne na 5stupen, jen na 4). Hlavni je ze to tred brzdi a v tech -20 i topi protoze jeste pred mesicem jsem se do auta oblikal vic nez kdyz jsem chodil po venku... Cao
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.01.03  00:00

    « Snad uz v sobotu

    Caute, promin ze jsem nenapsal driv, ale stale o tom svym Favu nic nevim, v sobotu si pro to mam jet, mimoto tu hadici od termostatu k chladici jsem mel obcas docela dost natlakovanou. Tesneni tam mam 3 rok, netopilo mi to vubec (asi od rijna, na konci zari jsem se stim prevratil na bok, takze mozna ze je to vysledek), s tema spalinama je to na sto procent pravda, znamej mel totez na Fordoj (Scorpio 93) a presne zjistili praskly tesneni a spaliny do chlazeni, ja doufam ze to ale je jen nekde zaneseny. Uvidim v sobotu, nerad bych nechaval dalsi 3000 za vymenu tesneni pod hlavou, svepomoci bych si to udelal sam, na cizich autech to delam (nemuzu rict bezne ale parkarat uz jsem menil tesneni pod H) ale kamen urazu je ze nemam momentak takze to jak se to bude chovat nez to dojede majitel pretahnout nekam do servisu bylo na cizi triko. Uvidime... kazdopadne tesneni nebo vyzrana hlava prosim nechci...
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.03  14:18

    « Zavzdušňovanie kúrenia

    Nemohol som dlhšie čakať, kým sa ozve ORGRE. Tak som odviezol môjho Fava do servisu (súkromného). Testerom zistili, že sa mi dostávajú do chladiaceho systému spaliny. Neskôr mi volali že je prasknuté tesnenie pod hlavou valcov a ošľahaná je i hlava. Ale asi sa bude dať ešte použiť. Pripomínam že tesnenie bolo menené pred dvoma rokmi (značkové) a chl. kvapalina bola používaná Castrol ML. A aj tak to nevydržalo. Takže tu je príčina zavzdušňovania.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  08:20

    « Re: stale nemam

    Velmi ma zaujíma čo ti zistia. Ja mám podobný problém. 40km to topí perfektne, potom začne zrazu fúkať studený vzduch a niekedy sa vyšplhá teplota až k červenému políčku na teplomere (nie je to pravidlo, niekedy ostane teplota v normále). Asi po 3 min. jazdy teplota zrazu klesne a po chvíli to začne opäť kúriť. A znova prejdem cca 40 - 80 km a všetko je OK. Potom sa to znova všetko zopakuje. Tesnenie pod hlavou menené pred 2 rokmi, chl.kvapalina sa nestráca ani sa netlakujú hadice. Už som vyskúšal všetko možné ale neviem prísť na príčinu. Prosím poradte.
    PS: začalo mi to robiť len pred nedávnom, keď som vymenil kúrenie z Feldy. Ale to asi nemôže byť príčina.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.03  08:19

    « Re: stale nemam

    Velmi ma zaujíma čo ti zistia. Ja mám podobný problém. 40km to topí perfektne, potom začne zrazu fúkať studený vzduch a niekedy sa vyšplhá teplota až k červenému políčku na teplomere (nie je to pravidlo, niekedy ostane teplota v normále). Asi po 3 min. jazdy teplota zrazu klesne a po chvíli to začne opäť kúriť. A znova prejdem cca 40 - 80 km a všetko je OK. Potom sa to znova všetko zopakuje. Tesnenie pod hlavou menené pred 2 rokmi, chl.kvapalina sa nestráca ani sa netlakujú hadice. Už som vyskúšal všetko možné ale naeviem prísť na príčinu. Prosím poradte.
    PS: začalo mi to robiť len pred nedávnom, keď som vymenil kúrenie z Feldy. Ale to asi nemôže byť príčina.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.03  21:10

    « stale nemam

    Caute, dneska jsem si mel jet pro favo, ale kdyz jsem vcera do toho servisu volal, ta mi rekli ze to zase prestalo topit, proste to chvili topi chvili ne (vypada to na zavzdusnovani topeni, coz me moc netesi), nevim co s tim jeste vyvedou, plno znamejch rika ze mam KO tesneni pod hlavou, jenze to zas ubejvala voda. Me to netopi zhruba od rijna, resil jsem to az ted a nekdy v prosinci jsem do toho dolejval snad decku nebo dve smesi, jinak jsem vodu nemusel snad pul roku nebo dyl dolejvat. Fakt jsem zvedavej co to nakonec bude, mimoto servis: zivnostnik, pracuje jako servisak na Policii Hradec Kralove, kde maj dost facek a felin tak doufam ze to nejak da dokupy... a jelikoz je to znamej tak to snad nebudou desetitisice jako nekde v autorizovanym servisu. A jeste jeden dotaz, zkousel jste nekdo narvat tu 1.6 z feliny do facka, nechci to delat, jen by me zajimalo jestli tam jsou uchyty ve stejnejch mistech a nebo jestli se to musi nejak brutalne predelavat...Cao
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  21:35

    « Re: Vymena starych tapacir za nove-tvarove

    nejlepsi by bylo sehnat cely novejsi dvere, mel bys tam rovnou i ty vyztuhy proti bocnimu narazu
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  23:54

    « vareni

    Caute, auto je stale v servisu, ale co jsem se dozvedel, je ze jsem mel spatny tesneni pod vickem na vyrovnavaci nadrzce, pak se to prej blbe tlakuje a jsou problemy s bublinama. Mimoto to chlazi mi proplachnou takovym rozpoustedlem, tak doufam ze usazeniny budou fuc. Ted ale malej dotaz, mam jiny favo, v nem aut. sytic a s nim malej problem, asi 15 jsem startoval a pred startovanim proslapl plyn. pedal aby se zapnul sytic, kdyz jsem pak startoval tak otacky vyskocily na 2000 a pri dalsim seslapnuti klesly na 1000. Ted mi to od soboty pri proslapnuti plynu a nastatrovani toci rovnou nejakejch 850-1000, nebo jen chcipne. Kamos rikal ze mam ten pedal seslapnout prudce (rychle), ze jinak se to nezapne... (kdyz to prudce seslapl a nastartoval tak to tocilo 1500, mimoto prej se mu v lete kdyz je vic jak 20 nad nulou ani sytic nezapina, jsem z toho docela na vetci, to auto mam pujceny a nechce se mi to takhle vracet, kdyz jsem se byl zeptat v servisu Dryml Pce tak mi rekli ze to chce dat karburator na stolici a srovnat, ze je prej skrivenej... ja mel ale za to ze to dela jen ten sytic... Co s tim??
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  14:47

    « Vymena starych tapacir za nove-tvarove

    Menil niekto stare tapacira za nove-tvarove z favoritov rv 93-94. Da sa to namontovat aj na starsie dvere, ktore nemaju predpripravene diery vo dverach? Treba nejake upravy robit aj na dverach? Co k prestavbe potrebujem?
    Vopred vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.03  09:23

    « Re: Poprvy jsem varil

    To "ogre". Ako si dopadol v tom servise, mne sa to dnes stalo to isté. Zrazu to prestalo kúriť a teplota šla hore . A pritom už mám kúrenie z Feldy. Čo je príčina tohto javu. Podotýkam, že som prehmatal hadice a tie neboli natlakované.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.01.03  22:21

    « Prodám Škoda Škoda Felicia GLX.

    Prodám vůz Škoda Felicia GLX. Najeto:105 tisíc kilometrů. Barva:modrá. POZOR jezdí legálně na LPG. Výbava: alarm, centrál, elektrické stahování oken, sportovní volant Dino (výrobce MOMO) + původní volant, sportovní pedály, střešní okno, construct, sportovní tlumiče Škoda HP, sportovní nerezový výfuk škoda + nový středový díl s katalyzátorem, lyžina pod motorem, tažné zařízení, rozpěra tlumičů, zadní horní spoiler, přední sportovní maska + původní předám, hliníková 14“ kola škoda, plechová 13“ kola s novými zimními pneumatikami NOKIAN, 6x reproduktory, nové 5 dveře a přední blatníky. Pěkný stav, super vzhled, super jízdní vlastnosti. Cena k jednání 110 tis. Kč. Při rychlém jednání SLEVA. Více na telefonu: 608 268 608. Foto na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.03  15:46

    « Re: Karburátor

    mrkni na relatka kamo, popripade na ten tistak
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.03  14:56

    « Re: Karburátor

    JOZO: me se osvedcilo ujet na benzin asi 150 kilaku na dalnici asi 130 km/h a pak si to sedne. Ale potom budes mit pravdepodobne stejny problem s LPG. Naprava je stejna jako v pripade benzinu. Je to divne, ale me to tak fungovalo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.03  14:51

    « Re: Osřikovače stříkaj

    RADEK.T:jednoduche a primitivni - odsroubovat kryt pod volantem, odsroubovat kryt nad volantem, vytahnout kabliky z tistaku u ovladaci packy, vyjnout tistak i s packou a vycistit. Mel jsem stejny problem a pomohlo to :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.03  12:14

    « Re: Kúrenie z feldy

    Napiš mailovú adresu a ozvem sa, možno doplním aj nejaké foto z digitálu. (hilovsky@zelpo.sk)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.03  15:17

    « Re: Kúrenie z feldy

    fotky! detailni popis! nemas neco z toho?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  07:45

    « Karburátor

    Súrne prosím poradiť. Mám problém s karburátorom.
    Normálne jazdím na LPG ale keď prepnem na benzín kým je automatický sytič v prevádzke auto ide dobre. Akonáhle sytič vypne,zdochýna mi to na voľnobehu. Musím štartovať na každej križovatke. Štartuje dobre a i jazda pri vyšších otáčkach je normálna len ten voľnobeh. Čo s tým sa dá robiť.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  08:13

    « Osřikovače stříkaj

    Dobrý den !
    Mám takovej malej problém a ještě než povezu auto do servisu se chci zeptat čím by tenhle problém mohl býti.Včera jsem se chtěl setřít přední okno u mého Favorita a společně se spuštění stěraču mi začal stříkat i ostříkovač předního skla.
    No byl jsem z toho překvapen,Protože se mi to ještě nestalo a bylo to ze dne na den.
    V praxi to vypadá asi tak ,že pokud je páčka ve vodorovné poloze a zmáčknu jí tak se ostříkne přední sklo to je v pořádku,ale jakmile dám páčku nahoru ať už na první ,nebo na druhý stupeň tak se společně se stíráním předního skla spustí i ostřikovač a sťříká tak dlouho jak jsou stěrače zaplé.Po dání ovl.páčky opět do vodorovné polohy vypnou se stěrače i ostřikovač.
    No napadlo mě ,že problém může být v ovládacím zařízení spuštění stěraču mam na mysli tu páčku na pravo od řidiče.Poraďte pokud víte.Díky
    Jinak je to Fačko r.v93.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.03  23:05

    « Kúrenie z feldy

    Tak už to mám za sebou. V sobotu som do môjho Fáva namontoval kúrenie z Feldy. Poviem Vám je to poriadny rozdiel. Robota na cca 3 hodiny a je po problémoch. Zo starým kúrením sa to nedá ani porovnať. A sedí úplne presne. Žiadne hrubšie hadice ako to tu niekto popisoval. Akurát treba do prepážky medzi pravým a ľavým otvorom vedúcim k horným prieduchom vyrezať asi 3 cm otvor - proste ju skrátiť pretože klapka na novom kúrení sa otvára hore. No a samozrejme prehodiť napájací konektor. Odporúčam každému kto má problémy s kúrením.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  21:34

    « Poprvy jsem varil

    Dneska jsem to vezl do servisu, asi po 5 km mi to uvarilo, z pod vicka sla para, chvili jsem pockal, znovu nastartoval, rozjel se a teplota zase klesla do normalu a zacalo to topit, v dobe kdy to vrelo to netopilo. Si tak rikam ze tam je snad nejaka bublina, ktera se tu a tam nekde zarazi. Tesneni pod hlavou je meneny pred 3 roky. Jsem docela zvedavej co to nakonec bude...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  03:29

    « Asi topi ale skoro nejede

    Caute lidi, predevcirem jsem asi pul hodky promckaval vsechny hadice a co se udalo, asi to zacalo topit, i kdyz mirne ale uz mi nenamrza dech na prednim okne, zavada pokracuje, jen uz se s tim da jezdit, ono tedy da, mam dalsi problem od dnesniho rana to jede jen 50, netahne to na 3-4-5, ze spojky se ozyva takovy divny treci zvuk, ktery po chvili ustane (kdyz se to zahreje). Auto pak proste nereaguje na seslapnuti akceleratoru a nebo jen s cukanim, v nizkych otackach se chova normalne. Mimoto to mi pri seslapnuti brzdy motor skoro zhasne a nebo zhasne... Co se v tom zase porouchalo??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  18:42

    « Re: Dobra rada...

    i kdyz me to favoritacky topeni topi celkem dobre, akorat trochu tece, takze je potreba casteji dolejvat vodu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  18:41

    « Re: Dobra rada...

    jo to topeni je tu popsane nekde v historii, taky jsem ho tu nasel, ale jeste jsem se k tomu neodhodlal... i kdyz ted se mi nekdo snazil ukrast auto (evidentne nestaci opilovat cudliky na dverich, ale je potreba zrusit cely zamek na zadnich dverich, protoze jak jsem zjistil, tak se da bez klice odemknout sroubovakem a hrubou silou) a znicil tu spodni cast palubky a protoze pri vymene se to musi dat pryc skoro vsecko, tak uvazuju o tom, ze bych v tom servisu o tu vymenu topeni rovnou pozadal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  18:38

    « Re: Nasavac z felicie

    hlavne to ale lep nekde v garazi a v idelnim pripade to tam nech tak den dva v teple stat, at se to lepidlo ma sanci chytit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  15:47

    « Re: Nasavac z felicie

    Pokud by to byla značková páska (nejen 3M), tak by to na tý ochranný fólii bylo natištěný. Já bych navrhoval tu původní pásku sundat a koupit si nějakou značkovou. Není sice nejlevnější, ale za tu jistotu to stojí (3M udrží i plastovou desku 3x5 metrů přímo na zdi).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  14:39

    « Re: Nasavac z felicie

    Neviem, aka je to paska. Ta ochranna folia na tej paske je cervena. Ako spoznam ci je to 3M paska?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  14:10

    « Re: Nasavac z felicie

    Podívej se na tu pásku, pokud to je oboustranka 3M, bude to držet dýl, než to auto bude jezdit. Pokud je to no-name, radši bych si ještě něčim pomohl. Podotýkám, nejsem dýler 3M, ale mám s nima dobrý zkušenosti. Napiš kdyžtak, co je to za pásku (značka), pokusím se ti poradit, troufám si říct, že se v nich vyznám...
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  13:24

    « Nasavac z felicie

    Kupil som na favorita nasavac z felicie (na starsi typ) od fy. ELLRI na prednu kapotu (kryt kurenia-SPORT). Odspodu ma po obvode nalapenu obojstrannu pasku, ktorou sa to lepi na kapotu. Nemate s tym nejake skusenosti ci sa mi to po case nezacne odlepovat, ci nie je lepsie to prilepit napr. silikonom (lepil som s nim mracitka a drzi to ako slak) alebo je ta paska dostatocne kvalitna a cosi vydrzi.
    Vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  11:18

    « Re: Prodej Autodilu Metolicky Pardubice vs topeni z feliny

    cele topeni 500-600 na vrakaci. nove bude asi tezka palba
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  11:12

    « Prodej Autodilu Metolicky Pardubice vs topeni z feliny

    Topeni z udajne z feliny mi ukazovali a trubka je sirsi a nebo to popletli, verim spis tobe kdyz jsi ho menil, na kolik to topeni vyjde?? V sobotu s tim jedu do servisu a necham udelat i toto, jinak vcera jsem promackaval zase hadice a ta co jde od chladice dole do motoru byla podle me bez vody... nevim, moc se v tom nevyznam, nejsem mechanik, umim vymenit motor atd. ale do tehlech zavad jako je ucpani, tesneni atd proste nevidim a tak schanim rady nez do toho vlezu (ted uz nevlez, protoze je -10 a proste nechci k tomu autu primrznout).
    Cao
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  15:00

    « Re: Dobra rada...

    topeni z feldy - uz jsem to nekolikrat detailne popisova, tipuju to bude nekde ve starsich prispevcich. pasuje 100% do kastle (2 srouby z motor. prostoru), hadice pasuji 100%, redukce jsou nesmylsl, ovladaci panel je soucasti celeho topeni, a pasuje presne na misto favoritackeho. jedine co je treba, na tom feldackem ustrihnout konektor elektriky, a dat tam fackovy konektor s tim ze se zapoji podle stareho, akorat kostru je treba vest zvlastnim dratem, radeji tlustsim a nekde dobre ukostrit. favo ma topeni ukostrene jinde a kdyby se feldacke pripojilo na ukostreni v favo konektoru tak bude pripojene na kostru podsviceni tlacitek a draty by mohly casem zhoret (jsou tenke). prace max. na tri hodiny:o) ale radsi v teple garaze
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  14:00

    « Re: Hlinikove rozvodove tycky

    Ja som ich menil. Nespozoroval som žiadnu zmenu. Iba sú s tým problémy. To aby si pri každom nastavovaní ventilovej vôle vysvetľoval mechanikovi,že sacie ventily treba nastaviť na inú hodnotu ako výfukové(tuším 0,2 a 0,25). Aj tak potom ten magor(ak pri ňom nestojíš)nastaví všetky ventily na rovnakú hodnotu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  13:32

    « Hlinikove rozvodove tycky

    Zdravim. Menil niekto na favorite rozvodove tycky za hlinikove. Pocul som ze sa tym znizi hlucnost motora a su lepsie ako ti ocelove. Mozte mi poradit a coho sa vyvarovat pri vymene.
    Vdaka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.03  07:48

    « Re: Dobra rada...

    Nazdar Ogre!
    Temer kazdy mechanik Ti povi, ze se odvzdusnuje samo za chodu motoru, ze tam nic delat nebude. I ja sem kdysi veril mechanikum. I kdyby to byl muj bratr. Neverim ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  22:24

    « Dobra rada...

    No tak jsem zkousel mackat ty hadice, dneska za chodu motoru jsem hadici co jde od termostatu k chladici mohl uplne zmacknout a necejtil jsem zadnej tlak, driv to bylo za chodu uplne tvrdy a kdyz jsem je mackal pripadalo mi ze v nich mackam penu. Kouri to studeny i teply, ale to moc neresim, spis bych byl rad kdyz to uz v tehlech zimnich mesicich nastaruje tak aby to i topilo, mimoto jsem koukal ze mi teplota lita i pri prujezdu zatackou, ale to muze bejt promrzlejma kontaktama. Momentalne mam strach primo o hlavu, protoze to auto je i po zahrati takovy syrovy, nejako se mu vubec nechce do otacek (trosku mi to nasava i zpod tesneni sani). V sobotu to vezu do servisu ke znamymu, kdyztak mu reknu at mi udela ten odvzdusnovak kdyz to nepujde jinak. Jsem sam zvedavej, protoze jezdit v aute tak aby mi namrzal dech na prednim okne je o nicem a o hubu. Mejte se fajn a diky za rady
    Ale prece jenom se optam, nekdo psal at tam dam topeni ze Felicie, jak se to pak resi s ovladanim a s redukci hadice, u Metoldy v pce mi rekli ze to ma jinej rozmer hadic, daj se nekde sehant redukce... prece jenom teplo v aute po 2 minutach by se mi taky libilo
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…