FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Brzdy-predek
Caute, jak jsem psal tak mi vymenili desticky a kotouce za novy, k tomu mam dotaz, najel jsem zatim asi 30-40km, pak se mi blikla na semaforu oranzova a chtel jsem zastavit, fakt jsem na brzdovej pedal slap docela dost a cekal jsem ze se kola zaseknou ale ono nic, celkove to zpomaleni bylo horsi nez na tech starejch. Kolik na tom mam najet nez to zacne brzdit na 100% (znamej mi rikal ze se koutouce prodavaj namasteny a pred montazi se pred odmastujou a kdyz se na to zapomene ze se to casem sjede samo) Co s tim?? -
« Slovenstina
Caute, sorry, ale nejako jsem multi-jazykovej, plno spluzaku je moravaku, slovaku, ted jsem celej den poslouchal polaky a nemce a nejako mi ani neprislo ze nepises cesky, tudiz nepredpokladam ze jsi z Pce a asi i ty ceny u vas jsou trosku ovlivneny kursem. Ale kdybys nahodou dorazil do Pce (Pardubice v Pardubickem kraji) tak vis kde... -
« Vyfuk
Caute, mam ten za 850, neni to ceske ale je to polske (snad), jeste je varianta za 600 Kc, coz je podle znamejch nej cesta. Ja mam na aute udajne ten za 850, to bylo na fakture a muzu rict ze to bylo tichy snad prvnich 50km, pak zacaly trable jako prohybani priruby, coz mi opravili az ted v jinym servisu, mimoto uz se na nej chyta rez, mam komplet dil s nerizenym kat. Po vsech trablich znamejch bych koupil asi ten original skoda. Mimo: Znamej se rozhodoval mezi termostatem Skoda a Noname, koupil Noname a funguje jinak pokud je v chlazeni samotna destilka a nebo fridex, jednou hreje normal, podruhy se otvira pri maly teplote. Pokud mas "love" tak kup original Skoda a nebo pokud jsi z Pce tak cestou ze Stavarova do Stareho Hradiste je firma ktera mi nabidla novej prave za tech 600-650Kc. Mej se -
« Aký výfuk?
Čaká ma výmena poslednej časti výfuku na Favo a potreboval by som poradiť. Autorizovaný predajňa Škoda mi núka originál za 1500 Sk, u iného predajcu ND mi núkajú "originál český" za 850 Sk. Dosť podstatný rozdiel, však. Nemá niekto skúsenosti či je nejaký rozdiel medzi týmito výfukmi, teda či je to identický výrobok a len autorizovaný servis si dáva zaplaťiť za originál škodovácku nálepku na obale. Prioritu má u mňa kvalita a hlavne čo najtichší zvukový prejav výfuku, takže nechcem kupovať niečo športové. -
« uz mam
Caute, snazile jsem se vymyslet lepsi titulek, ale tenhle vystihuje vse. Prvni k tomu netopeni, mel jsem total spatny vicku u vyrovnavaci nadrzky, takze se to cely tlakovalo, ted je to v poho, takze to i topi, mimot mam celou soustavu proplachnutou, topeni bylo ponoreny celkove v nejakym rozpoustedle, takze tedka to topi jak ma. Mimoto mi to blbe brzdilo, mel jsem uplne v haji kotouce a desticky, takze mam komplet novy brzdy vepredu + kapalinu. Vymeneny vsechny dalsi naplne, novej termostat, pretesnenej vejfuk a karbec, podchazelo to protoze priruby byly uplne prohly, pres skviry prej bylo videt svetlo, takze si s tim chvili hrali, nakonec na to navarili vrstvu svaru c-ockem a zbrousili do rovnyho jak to ma bejt u novyho, vsechny priruby jsou pretesneny a i vsechny jiny spoje, mimoto si dali praci s altikem, kterej rozebrali, smontovali a vratili zpatky, prej je trosku vymletej a chce renovovat. Pak to jeste prolezli a prej budu potrebovat novej rozvodak a taky lamelu, pritlacak (pri vyzsich rychlostech a vytaceni motoru neni uplne stoprocentni) takze jsem prebral auto zpatky a zaplatil za vsechno 2700Kc, mimoto mi jeste vyhodili manualni sytic a vratili to na automatiku. jediny co me stve ze ted to uz nejede jako driv, kdy jsem trosku zapnul rucni sytic a tahlo to i ze 130 dal az ke 160 (ale ne na 5stupen, jen na 4). Hlavni je ze to tred brzdi a v tech -20 i topi protoze jeste pred mesicem jsem se do auta oblikal vic nez kdyz jsem chodil po venku... Cao -
« Snad uz v sobotu
Caute, promin ze jsem nenapsal driv, ale stale o tom svym Favu nic nevim, v sobotu si pro to mam jet, mimoto tu hadici od termostatu k chladici jsem mel obcas docela dost natlakovanou. Tesneni tam mam 3 rok, netopilo mi to vubec (asi od rijna, na konci zari jsem se stim prevratil na bok, takze mozna ze je to vysledek), s tema spalinama je to na sto procent pravda, znamej mel totez na Fordoj (Scorpio 93) a presne zjistili praskly tesneni a spaliny do chlazeni, ja doufam ze to ale je jen nekde zaneseny. Uvidim v sobotu, nerad bych nechaval dalsi 3000 za vymenu tesneni pod hlavou, svepomoci bych si to udelal sam, na cizich autech to delam (nemuzu rict bezne ale parkarat uz jsem menil tesneni pod H) ale kamen urazu je ze nemam momentak takze to jak se to bude chovat nez to dojede majitel pretahnout nekam do servisu bylo na cizi triko. Uvidime... kazdopadne tesneni nebo vyzrana hlava prosim nechci... -
« Zavzdušňovanie kúrenia
Nemohol som dlhšie čakať, kým sa ozve ORGRE. Tak som odviezol môjho Fava do servisu (súkromného). Testerom zistili, že sa mi dostávajú do chladiaceho systému spaliny. Neskôr mi volali že je prasknuté tesnenie pod hlavou valcov a ošľahaná je i hlava. Ale asi sa bude dať ešte použiť. Pripomínam že tesnenie bolo menené pred dvoma rokmi (značkové) a chl. kvapalina bola používaná Castrol ML. A aj tak to nevydržalo. Takže tu je príčina zavzdušňovania. -
« Re: stale nemam
Velmi ma zaujíma čo ti zistia. Ja mám podobný problém. 40km to topí perfektne, potom začne zrazu fúkať studený vzduch a niekedy sa vyšplhá teplota až k červenému políčku na teplomere (nie je to pravidlo, niekedy ostane teplota v normále). Asi po 3 min. jazdy teplota zrazu klesne a po chvíli to začne opäť kúriť. A znova prejdem cca 40 - 80 km a všetko je OK. Potom sa to znova všetko zopakuje. Tesnenie pod hlavou menené pred 2 rokmi, chl.kvapalina sa nestráca ani sa netlakujú hadice. Už som vyskúšal všetko možné ale neviem prísť na príčinu. Prosím poradte.
PS: začalo mi to robiť len pred nedávnom, keď som vymenil kúrenie z Feldy. Ale to asi nemôže byť príčina. -
« Re: stale nemam
Velmi ma zaujíma čo ti zistia. Ja mám podobný problém. 40km to topí perfektne, potom začne zrazu fúkať studený vzduch a niekedy sa vyšplhá teplota až k červenému políčku na teplomere (nie je to pravidlo, niekedy ostane teplota v normále). Asi po 3 min. jazdy teplota zrazu klesne a po chvíli to začne opäť kúriť. A znova prejdem cca 40 - 80 km a všetko je OK. Potom sa to znova všetko zopakuje. Tesnenie pod hlavou menené pred 2 rokmi, chl.kvapalina sa nestráca ani sa netlakujú hadice. Už som vyskúšal všetko možné ale naeviem prísť na príčinu. Prosím poradte.
PS: začalo mi to robiť len pred nedávnom, keď som vymenil kúrenie z Feldy. Ale to asi nemôže byť príčina. -
« stale nemam
Caute, dneska jsem si mel jet pro favo, ale kdyz jsem vcera do toho servisu volal, ta mi rekli ze to zase prestalo topit, proste to chvili topi chvili ne (vypada to na zavzdusnovani topeni, coz me moc netesi), nevim co s tim jeste vyvedou, plno znamejch rika ze mam KO tesneni pod hlavou, jenze to zas ubejvala voda. Me to netopi zhruba od rijna, resil jsem to az ted a nekdy v prosinci jsem do toho dolejval snad decku nebo dve smesi, jinak jsem vodu nemusel snad pul roku nebo dyl dolejvat. Fakt jsem zvedavej co to nakonec bude, mimoto servis: zivnostnik, pracuje jako servisak na Policii Hradec Kralove, kde maj dost facek a felin tak doufam ze to nejak da dokupy... a jelikoz je to znamej tak to snad nebudou desetitisice jako nekde v autorizovanym servisu. A jeste jeden dotaz, zkousel jste nekdo narvat tu 1.6 z feliny do facka, nechci to delat, jen by me zajimalo jestli tam jsou uchyty ve stejnejch mistech a nebo jestli se to musi nejak brutalne predelavat...Cao -
« vareni
Caute, auto je stale v servisu, ale co jsem se dozvedel, je ze jsem mel spatny tesneni pod vickem na vyrovnavaci nadrzce, pak se to prej blbe tlakuje a jsou problemy s bublinama. Mimoto to chlazi mi proplachnou takovym rozpoustedlem, tak doufam ze usazeniny budou fuc. Ted ale malej dotaz, mam jiny favo, v nem aut. sytic a s nim malej problem, asi 15 jsem startoval a pred startovanim proslapl plyn. pedal aby se zapnul sytic, kdyz jsem pak startoval tak otacky vyskocily na 2000 a pri dalsim seslapnuti klesly na 1000. Ted mi to od soboty pri proslapnuti plynu a nastatrovani toci rovnou nejakejch 850-1000, nebo jen chcipne. Kamos rikal ze mam ten pedal seslapnout prudce (rychle), ze jinak se to nezapne... (kdyz to prudce seslapl a nastartoval tak to tocilo 1500, mimoto prej se mu v lete kdyz je vic jak 20 nad nulou ani sytic nezapina, jsem z toho docela na vetci, to auto mam pujceny a nechce se mi to takhle vracet, kdyz jsem se byl zeptat v servisu Dryml Pce tak mi rekli ze to chce dat karburator na stolici a srovnat, ze je prej skrivenej... ja mel ale za to ze to dela jen ten sytic... Co s tim?? -
« Vymena starych tapacir za nove-tvarove
Menil niekto stare tapacira za nove-tvarove z favoritov rv 93-94. Da sa to namontovat aj na starsie dvere, ktore nemaju predpripravene diery vo dverach? Treba nejake upravy robit aj na dverach? Co k prestavbe potrebujem?
Vopred vdaka -
« Prodám Škoda Škoda Felicia GLX.
Prodám vůz Škoda Felicia GLX. Najeto:105 tisíc kilometrů. Barva:modrá. POZOR jezdí legálně na LPG. Výbava: alarm, centrál, elektrické stahování oken, sportovní volant Dino (výrobce MOMO) + původní volant, sportovní pedály, střešní okno, construct, sportovní tlumiče Škoda HP, sportovní nerezový výfuk škoda + nový středový díl s katalyzátorem, lyžina pod motorem, tažné zařízení, rozpěra tlumičů, zadní horní spoiler, přední sportovní maska + původní předám, hliníková 14“ kola škoda, plechová 13“ kola s novými zimními pneumatikami NOKIAN, 6x reproduktory, nové 5 dveře a přední blatníky. Pěkný stav, super vzhled, super jízdní vlastnosti. Cena k jednání 110 tis. Kč. Při rychlém jednání SLEVA. Více na telefonu: 608 268 608. Foto na [odkaz] -
« Karburátor
Súrne prosím poradiť. Mám problém s karburátorom.
Normálne jazdím na LPG ale keď prepnem na benzín kým je automatický sytič v prevádzke auto ide dobre. Akonáhle sytič vypne,zdochýna mi to na voľnobehu. Musím štartovať na každej križovatke. Štartuje dobre a i jazda pri vyšších otáčkach je normálna len ten voľnobeh. Čo s tým sa dá robiť. -
« Osřikovače stříkaj
Dobrý den !
Mám takovej malej problém a ještě než povezu auto do servisu se chci zeptat čím by tenhle problém mohl býti.Včera jsem se chtěl setřít přední okno u mého Favorita a společně se spuštění stěraču mi začal stříkat i ostříkovač předního skla.
No byl jsem z toho překvapen,Protože se mi to ještě nestalo a bylo to ze dne na den.
V praxi to vypadá asi tak ,že pokud je páčka ve vodorovné poloze a zmáčknu jí tak se ostříkne přední sklo to je v pořádku,ale jakmile dám páčku nahoru ať už na první ,nebo na druhý stupeň tak se společně se stíráním předního skla spustí i ostřikovač a sťříká tak dlouho jak jsou stěrače zaplé.Po dání ovl.páčky opět do vodorovné polohy vypnou se stěrače i ostřikovač.
No napadlo mě ,že problém může být v ovládacím zařízení spuštění stěraču mam na mysli tu páčku na pravo od řidiče.Poraďte pokud víte.Díky
Jinak je to Fačko r.v93. -
« Kúrenie z feldy
Tak už to mám za sebou. V sobotu som do môjho Fáva namontoval kúrenie z Feldy. Poviem Vám je to poriadny rozdiel. Robota na cca 3 hodiny a je po problémoch. Zo starým kúrením sa to nedá ani porovnať. A sedí úplne presne. Žiadne hrubšie hadice ako to tu niekto popisoval. Akurát treba do prepážky medzi pravým a ľavým otvorom vedúcim k horným prieduchom vyrezať asi 3 cm otvor - proste ju skrátiť pretože klapka na novom kúrení sa otvára hore. No a samozrejme prehodiť napájací konektor. Odporúčam každému kto má problémy s kúrením. -
« Poprvy jsem varil
Dneska jsem to vezl do servisu, asi po 5 km mi to uvarilo, z pod vicka sla para, chvili jsem pockal, znovu nastartoval, rozjel se a teplota zase klesla do normalu a zacalo to topit, v dobe kdy to vrelo to netopilo. Si tak rikam ze tam je snad nejaka bublina, ktera se tu a tam nekde zarazi. Tesneni pod hlavou je meneny pred 3 roky. Jsem docela zvedavej co to nakonec bude... -
« Asi topi ale skoro nejede
Caute lidi, predevcirem jsem asi pul hodky promckaval vsechny hadice a co se udalo, asi to zacalo topit, i kdyz mirne ale uz mi nenamrza dech na prednim okne, zavada pokracuje, jen uz se s tim da jezdit, ono tedy da, mam dalsi problem od dnesniho rana to jede jen 50, netahne to na 3-4-5, ze spojky se ozyva takovy divny treci zvuk, ktery po chvili ustane (kdyz se to zahreje). Auto pak proste nereaguje na seslapnuti akceleratoru a nebo jen s cukanim, v nizkych otackach se chova normalne. Mimoto to mi pri seslapnuti brzdy motor skoro zhasne a nebo zhasne... Co se v tom zase porouchalo?? -
« Re: Dobra rada...
jo to topeni je tu popsane nekde v historii, taky jsem ho tu nasel, ale jeste jsem se k tomu neodhodlal... i kdyz ted se mi nekdo snazil ukrast auto (evidentne nestaci opilovat cudliky na dverich, ale je potreba zrusit cely zamek na zadnich dverich, protoze jak jsem zjistil, tak se da bez klice odemknout sroubovakem a hrubou silou) a znicil tu spodni cast palubky a protoze pri vymene se to musi dat pryc skoro vsecko, tak uvazuju o tom, ze bych v tom servisu o tu vymenu topeni rovnou pozadal... -
« Re: Nasavac z felicie
Pokud by to byla značková páska (nejen 3M), tak by to na tý ochranný fólii bylo natištěný. Já bych navrhoval tu původní pásku sundat a koupit si nějakou značkovou. Není sice nejlevnější, ale za tu jistotu to stojí (3M udrží i plastovou desku 3x5 metrů přímo na zdi). -
« Re: Nasavac z felicie
Podívej se na tu pásku, pokud to je oboustranka 3M, bude to držet dýl, než to auto bude jezdit. Pokud je to no-name, radši bych si ještě něčim pomohl. Podotýkám, nejsem dýler 3M, ale mám s nima dobrý zkušenosti. Napiš kdyžtak, co je to za pásku (značka), pokusím se ti poradit, troufám si říct, že se v nich vyznám... -
« Nasavac z felicie
Kupil som na favorita nasavac z felicie (na starsi typ) od fy. ELLRI na prednu kapotu (kryt kurenia-SPORT). Odspodu ma po obvode nalapenu obojstrannu pasku, ktorou sa to lepi na kapotu. Nemate s tym nejake skusenosti ci sa mi to po case nezacne odlepovat, ci nie je lepsie to prilepit napr. silikonom (lepil som s nim mracitka a drzi to ako slak) alebo je ta paska dostatocne kvalitna a cosi vydrzi.
Vdaka -
« Prodej Autodilu Metolicky Pardubice vs topeni z feliny
Topeni z udajne z feliny mi ukazovali a trubka je sirsi a nebo to popletli, verim spis tobe kdyz jsi ho menil, na kolik to topeni vyjde?? V sobotu s tim jedu do servisu a necham udelat i toto, jinak vcera jsem promackaval zase hadice a ta co jde od chladice dole do motoru byla podle me bez vody... nevim, moc se v tom nevyznam, nejsem mechanik, umim vymenit motor atd. ale do tehlech zavad jako je ucpani, tesneni atd proste nevidim a tak schanim rady nez do toho vlezu (ted uz nevlez, protoze je -10 a proste nechci k tomu autu primrznout).
Cao -
« Re: Dobra rada...
topeni z feldy - uz jsem to nekolikrat detailne popisova, tipuju to bude nekde ve starsich prispevcich. pasuje 100% do kastle (2 srouby z motor. prostoru), hadice pasuji 100%, redukce jsou nesmylsl, ovladaci panel je soucasti celeho topeni, a pasuje presne na misto favoritackeho. jedine co je treba, na tom feldackem ustrihnout konektor elektriky, a dat tam fackovy konektor s tim ze se zapoji podle stareho, akorat kostru je treba vest zvlastnim dratem, radeji tlustsim a nekde dobre ukostrit. favo ma topeni ukostrene jinde a kdyby se feldacke pripojilo na ukostreni v favo konektoru tak bude pripojene na kostru podsviceni tlacitek a draty by mohly casem zhoret (jsou tenke). prace max. na tri hodiny:o) ale radsi v teple garaze -
« Re: Hlinikove rozvodove tycky
Ja som ich menil. Nespozoroval som žiadnu zmenu. Iba sú s tým problémy. To aby si pri každom nastavovaní ventilovej vôle vysvetľoval mechanikovi,že sacie ventily treba nastaviť na inú hodnotu ako výfukové(tuším 0,2 a 0,25). Aj tak potom ten magor(ak pri ňom nestojíš)nastaví všetky ventily na rovnakú hodnotu. -
« Dobra rada...
No tak jsem zkousel mackat ty hadice, dneska za chodu motoru jsem hadici co jde od termostatu k chladici mohl uplne zmacknout a necejtil jsem zadnej tlak, driv to bylo za chodu uplne tvrdy a kdyz jsem je mackal pripadalo mi ze v nich mackam penu. Kouri to studeny i teply, ale to moc neresim, spis bych byl rad kdyz to uz v tehlech zimnich mesicich nastaruje tak aby to i topilo, mimoto jsem koukal ze mi teplota lita i pri prujezdu zatackou, ale to muze bejt promrzlejma kontaktama. Momentalne mam strach primo o hlavu, protoze to auto je i po zahrati takovy syrovy, nejako se mu vubec nechce do otacek (trosku mi to nasava i zpod tesneni sani). V sobotu to vezu do servisu ke znamymu, kdyztak mu reknu at mi udela ten odvzdusnovak kdyz to nepujde jinak. Jsem sam zvedavej, protoze jezdit v aute tak aby mi namrzal dech na prednim okne je o nicem a o hubu. Mejte se fajn a diky za rady
Ale prece jenom se optam, nekdo psal at tam dam topeni ze Felicie, jak se to pak resi s ovladanim a s redukci hadice, u Metoldy v pce mi rekli ze to ma jinej rozmer hadic, daj se nekde sehant redukce... prece jenom teplo v aute po 2 minutach by se mi taky libilo
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!