FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Alternátor
Klesnou skutečně otáčky motoru. Při světlech a ventilátoru je to skouro o 400 otáček. Včera jsem se dozvěděl, že je v alternátoru jakási součástka, která by to mohla dělat a dá se vyměnit (prý relé, ale to mi tam nějak nesedí). Pokud se s tím nepovede nic udělat, tak na vrakáči koupím zánovní alternátor 55A za 600Kč. -
« prodám
Prodám kola O.Z. Racing Superturismo Corsa, 7x15", vícepaprskové, bílé,
4x100mm, střed. díra 57mm - Favorit 93/4, Felicie, Opel...,95% stav,
s pneu 195/45/15 na jednu sezonu, nové plast. pokličky, sada spec. šroubů,
bezpečnostní šrouby O.Z. Cena 16 tis. Kč. A nebo vyměním za 14ky z Felicie +
pneu 175/60/14 a doplatek. Vici@centrum.cz , 608/883749 -
« Re: tmely Loctite
Diky za radu, bohuzel zrovna nemeli to mensi baleni, takze jsem vyplaznul 625 Kc za 300ml kartusi, ale potreboval jsem to rychle, tmel se neztrati. Trochu me vydesilo, ze po 15ti hodinach, kdyz jsem to dotahoval, na nekterych mistech jeste vylezal nezaschly tmel, ale po 2 dnech jezdeni se zda, ze (alespon zatim) to drzi. Kez by to tak zustalo.
-
« Evergreen-topeni z Feldy
Konecne jsem se odhodlal k vymene topení, chtel jsem poprosit o pomoc.
1, zapojení konektoru-z Felicie tam jsou tri dráty, jeden silnejsí cervený, vede k prepínaci na ovládacím panelu, predpokládám, ze ten má prijít na místo cerveného vedoucího také k ovládání u povodního topení, potom silnejsí hnedý, vede k motorku ventilátoru-ten by asi mel prijít na nové ukostrení, které tady nekdo jiz drív zminoval ?, a prostrední slabý drát (fialový)-to jsou asi osvetlovací zárovicky ovládacího panelu?
2,uz si nevybavuji, jak to bylo u puvodniho topeni, ale zespodu se mi o nove topeni opira trubka vedouci k filtru paliva (na hadici). neresil to nekdo?-trochu se bojim, aby se to neuklepalo a nezacal z toho tect benzin
3,Muze, prosim, nekdo poradit, ktera hadice do topeni z Feldy je vstupni a ktera vystupni (horni/dolni?)-bohuzel v servisni knizce, kterou jsem si pujcil tahle informace chybi, a ani na topeni jsem zadnou znacku neobjevil, a nechce si ji to znovu vyndavat, abych to zkusil hadici
4, k drivejsim prispevkum o tloustce hadic-jak jsem zjistil, puvodni hadice ve Felicici jsou skutecne ruzne silne, takze se zda, ze bude treba nejaka redukce, jenomze po jejich sundani clovek zjisti, ze prumer tech ondonu, na ktere se hadice na topeni nasazuji je stejny a pasuji tam i puvodni hadice z Facka, takze skutecne zadna redukce potreba neni.
Diky. -
« Anténa
Ještě jeden dotaz, chci si dát na střechu anténu na rádio. Měl by někdo nějaké doporučení (umístění vpředu, vzadu nebo na co si dát pozor). Asi to vidím na nějakou šroubovací s integrovaným zesilovačem (doteď jsem tam měl drát tažený kolem předního skla). Viděl jsem že stojí kolem 300 Kč. Uvažuji o montáži v předu (oddělám jenom horní dekl u předního skla, potáhnu to levým předním sloupkem a za přístrojovou deskou se dostanu až k autorádiu). -
« Re: Přední mlhovky
Tak jak to teda je. Vidím, že v tom není moc jasno. Podle schématu se relé na zadní mlhovku vypne se ztrátou napětí na relé předních potkávaček a naopak se na relé zadních mlhovek napětí udrží pokud jsou zapnuty přední mlhovky (vypínač zadních mlhovek je dvojitý). Tolik, co se mi podařilo vyčíst z el. schématu favorita a závislost předních mlhovek jsem našel jenom na parkovačkách. No asi je to tak správně a tak si počkám co řeknou za půl roku na technické (pokud je to bude vůbec zajímat – prý hlavně bazírují na tom, aby tam byl nezávislý vypínač předních mlhovek). -
« Přední mlhovky
Ahoj všichni, o víkendu jsem si namontoval do Formana 92 řady L přední mlhovky. Zapojil jsem to podle zapojení v knížce (lépe řečeno vše tam již bylo připraveno a připojil jsem jenom vypínač a relé). Překvapilo mne, že jsou přední mlhovky naprosto nezávislé na potkávacích, dálkových světlech a zadní mlhovce (svítí i s dálkovými dohromady). Je to tak správně, jak to svítí vám, popřípadě jaké by mělo být pořadí pro zapnutí? Děkuji. -
« Re: VICI
no parametry neznam. mozna to nekdy na brzdu pujde... ale mozna taky ne. me je to totiz celkem fuk. pokud by to na brzdu slo tak jedine proto aby se zjistilo jestli neni mozne najit nejake jeste lepsi nastaveni. ja jezdim celkem normalne, ale mam rad nejakou rezervu vykonu. zrychleni jsem nemeril, to necham jinym, nemam na voloviny cas. Vmax podle tacho i otackomeru nejvyssi dosazena je 180. na 3 km dlouhe ceste,uzke okresce, zrychlovat jsem zacal na zacatku na petku v 80ti, pak jsem musel brzdit, je tam zatacka...ktera jde projet max. 150. po dalnici tim jedu tak 1x za par let... -
« Re: VICI
no sepsat neco muzu... je otazka ale jakym stylem vis... kdyz to bude dopodrobna tak to budu psat rok a bude v tom gulas. kdyz jen heslovite bude to nan ni. fotky taky nemam, jen hotoveho auta... no neco vymyslim :o) jinak.. ve vate..tezko rict, makam od 18ti kazdy den 9 a vic hodin... mistama je to i jakz takz zaplacene... spis sem blb ze tolik vzarim do auta...i kdyz je to relativni, na Favo je vsecko za par kacek...:o) -
« Re: VICI
jsem si rikal, ze by to zajimalo vic lidi jak se prestavuje 1.3 na 1.4 mpi na kolik to vyjde a co to prinese.
je to lepsi nez ta tvoje masina? 1490 to je trochu vic nez jsem myslel ze mas, tusim zes mel cca 1350. ses nejak ve vate, ze to furt predelavas :)
uz jsi byl s tim silverlinem na brzde?
ja mam upravu od excelu, ale bez zvetseni objemu tak by me zajimalo jaky to ma parametry jako 1.5
kdyztak muj mail je hornet.m@seznam.cz
-
« Re: Špatně startuje
1) filtr je vidět ( tzn. i to jestli je zanešený nebo ne) je na hadičce která jde od karbecu ke trubce na karoserii 2) v tom filtru to asi nebude, to by motor nejel hlavně ve vyšších otáčkách. Spíše to může být porušená ta plastová nádobka na karbecu nebo steřelé-prasklé ty hadičky co k ní vedou-taky dost častá závada. Tudy se benzín pomalu ztrácí, v horším případě vyteče na sací potubí a potom špatně startuje a v ještě horším případě to muže i hezky vzplát !!! Tak pozor !! po jízdě zkotrolovat jestli v motoru nesmrdí benál a není natečený na sacím potrubí !! je to i hezky vidět, to sací potrubí je jako vana na benzín. to: LeoF První fava měly taky pumpu s páčkou jako 120. -
« Re: Špatně startuje
Mám podobnou zkušenost s Fav. po výměně těsnění v servisu, ikdyž ne tak markantní. Před tím chytal studený napoprvé po předchozím sešlápnutí sytiče a teplý a horký motor také po sešlapování plynu přesně dle návodu. Nyní po výměně těsnění chytá na sytič sice také,ale většinou s několikavteřinovým škobrtnutím než se rozeběhne. Parkrát nechytil ani napoprvé. Teplý motor reaguje na sešlápnutí plynu přistartování také trochu jinak než dříve. Není to tak drastické a nezkoumal jsem to. Přičítám to jinému seřízení po montáži. Také bych rád věděl víc. -
« Špatně startuje
No ještě dodám ,že tento jev se začal projevovat po výměně těnění pod hlavou a výměně repasované hlavy.Po tomto zákroku jede auto perfektně nemohu si stěžovat.V podstatě jsem to spozoroval týden po téhle opravě před tím chytal na drc a když jsem přišel po týdnu tak chytl hned,ale za chvilku zdechl opravdu jako by mu došel benzín.Dnes ráno po týdnu jsem přišel prošlápl plyn pustil a startoval nechtěl chytit a to jsem ho chvilku točil.Pak jsem to zkusil ještě jednou a chytl v pohodě.
Nevím přijde mi to jako by tam po delším stání nebyl benzín ,ale nikde nic neteče fakt nevím.Jestli je palivovej filtr zanesen a po týdnu jde přes něj toho benzínu méně....Nevím odkud začít ,ale pokud s ním jezdím klidně obden tak pohoda. -
« Re: Špatné startování při delším stání
Jestli to nebude způsobeno odpařováním benzínu z karburátoru (obzvláště po delším stání a teplém motoru). Staré škodovky měly pro tento případ v motoru manuální čerpadlo. U Favoritu to není, protože prý je palivová část natolik těsná, že se benzín "nacucne" bez ručního dočerpání (je to ale vykoupeno delším startováním). Osobně jezdím na LPG a to denně, takže osobní zkušenost moc nemám, ale reprodukuji pouze co jsem se dočetl. -
« Špatné startování při delším stání
Dobrý den!
Chtěl jsem se zeptat zda někdo neví čím by to mohlo být ,když po týdnu stání můj Favo nechce chytit na poprvé ,ale třeba až na potřetí a to ho musím dlouho točit.
Pokud s ním jezdím každej den tak není problém ,ale při delším stání jak ,kdyby nebyl benzín.Možná je zanesen palivovej filtr nevím ...
Jinak Favorit je ještě s karburátorem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!