FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.00  19:57

    « Favorit Forever - UPDATE (http://go.to/facko)

    Nove odkazy na strance. Jenom obrazku je malo. Pokud byste se chteli pochlubit svymi milacky, napiste mi odkazy, rad je umistim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.00  13:27

    « Re: rozpěra tlumičů

    zdar, jmenuje se to rozpěra tlumičů - při velké bouračce ti to dost pomůže a při malé dost ublíží, jinak jízdní vlastnosti ti to zlepčí, čím širší gumy a čím extrémnější jízda, jím je rozdíl viditelnější.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.00  19:25

    « Kroužky

    Tak mi konečně a totálně umřely kroužky.Najednou klesl výkon a z pod výčka na olej šly výfukové plyny tak, až my ta zátka vylétla.Auto po 2. majiteli (pražákovi) vykazovalo větší spotřebu oleje, ale najel jsem ještě asi 9000 Km po koupi.Tak to už konečně dám do kupy s celou generálkou motoru.Mějte se a hodně šťastných kilometrů s našema Fáčkama! Bond 007
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.00  20:16

    « rozpera

    Ma daky vyznam davat rozperu (neviem ci sa to tak presne vola ale je to taka tyc, co sa dava napriec do motora) do favoritov
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.00  19:01

    « Re: Re:kontrolky

    Dík a kde sa to kontroluje lebo nemám k tomu ziadnu dokumentaciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.00  15:58

    « Re: vacka

    ja bych tam dal vačku z Feldy (do r.v.98) pro 50kW označená žlutě - je to 254/254 a koupíš jí v mototechně, jinak si můžeš nechat vačku přebrousit (v brně asi za 800,- až do 280/280) dost lidi ale tvrdi, ze se ti to nevyplati prebrusovat, jelikoz pak má o dost menší životnost, můžeš koupit také dělanou 260/260 nebo 280/280 a ty jsou za 2300,-kus. ostřejší vačky jsou o dost dražší. od 270/270 musíš měnit i ventilovou vůli na větší - tím pádem i snížená životnost a vyšší hlučnost. jako příjemný tuning se obecně u škodovek bere 260/260, ale někdo se mnou nemusí souhlasit :c)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.00  15:52

    « Re:

    zkus zkontrolovat uzemněni - odhaduju to tak na 95%, že to bude tím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  20:48

    « Re: cukani

    K te prevodovce:teflon jsem tam daval,presto mel favorit takove to typicke pohvizdavani a na volnobeh ta prevodovka obcas trochu chrastila, jinak ale o.k..Mnohem dulezitejsi je podle me viskozni klasifikace pouziteho prevodovehooleje.Tzn. vyrobce doporucuje 75W,75W LF-t.j.celozivotnostni napln,cizi oleje jsou vicerozsahove-napr.75W-90(to je napr.synteticky prevodovy olej od Aralu).Mne ta prevodovka drive take v zime vice hucela a myslim , ze to bylo tim,ze jsem tam dal neco jako PP80 nebo 90,ted uz nevim -mimochodem na doporuceni v odborne prodejne,ale pak mi poradil jeden dobry mechanik,ze tak se do i vylagrovat petka,ktera je nejak nachylna na spatne mazani(hlavne v zime),a tak jsem presel na ridky 75W LF.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  20:37

    « Re: cukani

    Mel jsem tentyz problem u Fa /1989,kabely jsem take menil(byly to uhlikove)a delalo to dal,tak jsem je nechal promerit a jeden z nich byl vadny.Vymenil jsem je za kabely s kovovym vodicem,i kdyz ty nebyly pro r.v.1989 doporucovane, a problem zmizel.Ty nove kabely mely take lepe utesnenou koncovku na svicce,coz je dulezite u vyskonapetoveho zapalovani k zemezeni preskoku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  10:00

    « vacka

    chci si dat do mtoru 136 ostrou vacku, krome jineho, a zajima me jakou. chlapek kterej je ma mi rikal, ze do fava se dava necasteji 280ka. ja se v tom moc nevyznam, ale na techvebu pisou ze vacka 280/280 neni moc dobra...... muzete mi nekdo poradit ? (jeste rikal ze jsou meky ty tahnou od 2000 a tvrdy ty tak od 3500)
    diky Karbi
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.00  18:13

    « Bez nadpisu

    Stal som sa novym majitelom Formana a ked je vlhko blbnu (raz svietia a raz nie) mi kontrolky svetiel a tempo cyklovaca. Je to bezna vec alebo mam s tym daco robit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.11.00  13:15

    « Re: Saci potrubi

    daleko větší význam má slícování sacího potrubí, těsnění, hlavy a kraburátoru. výsledek je poznat tak, že můžeš daleko dřív vypnout sytič, jsou lepčí přechody v otáčkách atp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  13:40

    « Re: Přístrojovka

    Jak je to s přístrojovkou s otáčkoměrem.Je také 100% zaměnitelná? Ten otáčkoměr u posledního typu Fáčka je chycen odjinud a ne od zapalovací civky! Aspoň se tak domnívám, že to je stejné s Feldou.Dík za každou radu. Bond
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  07:56

    « Saci potrubi

    Nevite nekdo, jaky prinos ma vylesteni saciho potrubi u Favorita?. Spotreba?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.00  08:18

    « Re: cukani

    A cukalo to len pri nizkych otackach alebo vzdy ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.00  20:02

    « Re: cukani

    Me taky zacalo cukat, nejdriv jen na plyn, pak uz i na benzin. Zkousel taky presne to, co popisujes a nic nepomohlo. Nakonec to bylo spatnou hadickou privodu benzinu, kudy si to prisavalo vzduch. Jakou mas spotrebu na LPG? Ja mam Fav. 136 z roku 1990, najeto 78000 km, LPG BRC a spotreba se mi pohybuje uz od jara kolem 8 litru a dojizdim s tim vicemene jen do prace (denne 40 km) - z 1/3 po meste. Loni to zralo ale 9 litru, tak jsem tam dal plynove svicky Brisk, bavlneny vzduchovy filtr a leju tam plnou syntetiku (v Makru maji 5 litrovy kanystr Texaco Havoline 5W-40 plne synt. za necelych 1000,- Kc). Pak to zacalo lip jezdit a mene zrat. Mate nekdo jeste zkusenost s tou hlucnou prevodovkou? Kdyz jsou teploty kolem nuly a mensi, tak nez se to trochu zahreje, tak z prevodovky je slyset jakoby chrceni loziska. Pomohlo by na to naliti do prevodovky nejakeho toho pripravku s teflonem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.00  17:09

    « Re: Přístrojovka

    mezi favority jde měnit přístrojovka absolutně bez problémů, můžeš tam dát dokonce bez úprav i z Felicie, ale tam je problém s přístroji - mají kulaté konektory, udajně se prodava redukce, ale kdyztak se da vyrobit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.00  09:50

    « Re: zimni gumy

    Mam nejaky zimni barumky navic, muzem se nejak domluvit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.00  17:59

    « Re: zimni gumy

    V obchode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.00  00:00

    « Re: Aditívum do oleja

    Mam Fáčko r. 92 (89000).Převodovka mi vydávala hrozné zvuky,zvlášť zastudena. 2.rychl.stupeń dělal problémy atd. Nalil jsem tam něco na bázi kov. částic (už si nevzpomenu).Mám najeto od té doby 10 000 Km a tyto příznaky zmizely.Rychlosti tam jdou jak za mlada, ale zvětšila se hlučnost převodovky. Uvnitř to trochu připomíná autobus (takové hučení závislé na otáčkách kol).Tak to zvaž co je lepší. BOND - bond@iol.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.00  15:13

    « Aditívum do oleja

    Môj Forman r.v.93 má už toho dosť za sebou . Uvažujem o nejakom prípravku do oleja na zlepšenie chodu motora a prevodovky (je dosť hlučná). Nemá niekto skúsenosti z nejakým vhodným aditívom napr. Metabond resp.Metanova, Xeramic a pod? Poraďte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.00  21:51

    « zimni gumy

    Kde se daji sehnat a za kolik nejaky levny zimni gumy na Favorita?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.00  09:36

    « Re: pazvuky

    myslim, ze posunutim hrazdicky by se v pantech zmenila poloha cepu a mozna by to taky nevrzalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.11.00  08:37

    « Přístrojovka

    Zdravím všechny Fáčkaře a mám jeden dotaz.Nechá se zaměnit přístrojovka z poslední verze fáčka ne verzi 92,bez úprav?Případně s jakými úpravami? U staré přístrojovky mi přestal chodit tachák a rád bych to celé vyměnil za hezčí.Dík za odpověď!
    bond@iol.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.00  22:31

    « Re: pazvuky

    Mám ten samý problém...tak ty čepy zkusím taky vyměnit.Snad to pomůže.Dik..
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.00  22:16

    « pazvuky

    Z druhé ruky jsem vloni koupil F r.v. 1993. Vše řádně udržováno, bez koroze, najeto 45 litrů. Vše fungovalo bez závad, pouze po nějaké době jsem promazal panty dveří, protože mimo dveří řidiče tyto nebyly téměř používány a byly vcelku zarezlé, vrzaly. Od této doby jsem na nerovné vozovce zjišťoval různé praskání, jakoby zvláštní pnutí karoserie. Po dlouhém sledování, radění se a zkoumáních jsem zjistil, že zvuky vydávají právě ty namazané panty, u nichž čepy díky olejem odstraněné korozi zmenšily svůj průměr a vzniklá vůle se postarala o popisované pazvuky. Po výměně čepů dveřních pantů je závada odstraněna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.11.00  16:44

    « Re: cukani

    civku sme menili, dela to i na benzin a kolem plynu je uz taky meneny vsechno - membrany, serizeny, vzduchovej filtr .. atd ..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.00  14:56

    « Re: cukani

    a civku jste menili??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.00  06:36

    « Re: novy web o favoritech

    Myslim ze to bude fajn. Na Facka je toho velmi malo a urcite si to zaslouzi.
    Dotaz: Nasel jsem nekde stranku s udaji o Fackach kde bylo psane v jakem provedeni se odkdy dokdy vyrabeli a ted ji nemohu najit znovu. Nevite nekdo adresu?
    Dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.00  22:25

    « novy web o favoritech

    Pro vsechny priznivce facek spustena stranka Favorit Forever na adrese go.to/facko Zatim je tam toho velice malo, ale hodlam rapidne doplnovat informace, obrazky i clanky. Pochopitelne musi byt zajem. Napiste co si o tom myslite.
    Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.00  11:59

    « Re: cukani

    A dela to i na benzin ?
    U benzinu bych zkusil opravdu zkontrolovat civecku v rozdelovaci. U plynu bych jeste zkontroloval filtr LPG.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.00  12:19

    « cukani

    Nazdar chytry hlavy - mam pro vas problemek na rozlusteni - urcite na to prijdete. Kamos ma favo'89 LPG. Jezdilo to dobre az v posledni dobe se to proste cuka, pokud se z toho potrebuje dostat vykon. Vymenil uz rozdelovac, palec, viko rozdelovace, kabely, svicky. Nechal seridit predstih, plyn (lpg). Musi to bejt proste necim okolo zapalovani, ale fakt uz netusime cim. I krabicku elektr. ovladani zap. uz sme vymenili. Jednou sem mu pucil prave moje viko rozd. i s kabelama a najednou mu to litalo jak drak, jenze ted sem mu to pucil znova a nepomohlo to. Uz nas fakt nic nenapada - mozna jeste takovy detaily jako snimaci civka v rozdelovaci (vede stinene do el. zapal.) ... fakt uz nevime ... nenapada nekoho z vas neco? DIKY!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.00  09:22

    « Re: Kúrenie s Felicie

    Vyser se na topeni z felicie. Taky mi na Formanu po 4 letech zacal ventil tect, koupil jsem za 150 Kc novy, protoze tesneni neslo koupit zvlast, a zacalo to tect taky, i kdyz jsem vse dukladne vymenil. Pak jsem koupil vodeodolny silikonovy tmel za 60 Kc, nanesl vrstvu na stycne plochy a od te doby uz 2 roky je naprosty klid.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.00  07:29

    « Kúrenie s Felicie

    Nevie niekto poradiť, či sa dá do Favorita namontovať kompletné kúrenie z Felície. Stále mi tečie ventil kúrenia i po niekoľkých výmenách gumového tesnenia. Už ma to nebaví stále opravovať.Vo felíciách ventil už nie je a je s tým pokoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.00  15:57

    « rozpera

    A skús si pozrieť túto adresu:
    [odkaz]


    Je to síce BMW, ale tá rozpera je v podstate to isté.

  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.00  15:43

    « rozpera

    Je to rozpera predných tlmičov a montuje sa pri motor na vrch tlmičov. Znižuje to vibrácie vo vyšších otáčkach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.00  14:23

    « Re: Hlučnosť

    S tou rozperou som sa ešte nestretol, čo to je , popíš to bližšie. Ten hluk sa prenáša skôr z motorového priestoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.00  09:39

    « Re: Hlučnosť

    Skús rozperu predných tlmičov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.00  08:11

    « Hlučnosť

    V posleednom čase pozorujem zvýšenú hlučnosť v kabíne v mojom Formane r.v.93 naj 93 000 km(?).Ako by sa vybrácie prenášali do nosných častí karosérie, pritom mi nedávno vymenili silentbloky v uchytení motora ku karosérii. Čo to môže byť, poradťe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.00  19:32

    « Re: Ojazdený Forman

    Ja nevim jak dlouho vydrzi tesneni pod hlavou a rozvody ja je menim tak co 10 000 km....furt mam v kare jinou vacku,hlavu atd... :o))))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…