FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Problém s karburátorom
V čom to môže byť, že mi nefungule sitič. Po naštartovaní motor ide len na cca 300-500 ot. a zakratko skape - do cca 30s.Nepomáha ani viacnásobné zošľapnutie pedála pred štartovaním.
Inač mám pocit že táto rubrika pomaly skončí. To mi na môj problém ohľadne strácania sa oleja -1l na cca 3000 km nevie už nik poradiť? alebo mám tú najhoršiu káru a nikto iný takýto problém nemal? -
Diamant 03.02.01 21:52
« Re: Problém s karburátorom
Jednému známemu to zhasínanie robilo tiež. Bol na služobke, tak sa stavil v servise. Nevedeli si rady, tak prmostili nejakú vyrovnávaciu nádržku pri karburátore (taká zvislá biela). Domov ako tak došiel, ale stále to robilo. Tak som mu vymenil palivový filter a bola pohoda. Dokonca sa to stalo aj fotrovi na Felicii. Jemu sa ale upchala prívodná hadička ešte pred filtrom. A ten filter je hrozne zašitý - pri zadnej náprave a je prístupný iba spod auta. A neverili by ste, koľko bordelu je v nádrži. -
« Re: Problém s karburátorom
Mám pocit, že tuhle závadu zapříčiňuje oběhaná rohatka z umělé hmoty, jejíž pomocí se při pomalém stisku plynového pedálu nastavuje činnost sytiče. Po dalším stisku je zachycen méně opetřebovaný zub rohatky a uvolní sytič jen při skutečně razantním přidání plynu nebo je rohatka vypnuta až bimetalem při dostatečném ohřevu motoru. Nevím, jestli se dá pořídit samostatně a nebo je nutné vyměnit celou sytičovou část. Nejvíc takto zlobily vozy dodatečně vybavované tzv. ručním sytičem, který je enormně opotřebovával. -
« Problém s karburátorom
Na mojom Form.r.v.93 mám nasledovný problém. Startujem po uplnom zošľapnutí pedálu plynu a z miernym plynom. Po naštartovaní motor ide len na cca 300-400 ot/min( podľa otáčkomera)a zakrátko motor zkape.Po znovunaštartovaní a niekoľkých metroch jazdy otáčky vyskočia na cca 2000 (na voľnobehu) a takto sa držia asi 5 km jazdy. Nejde to zraziť ani krátkym zošľapnutím pedálu, čo ešte donedávna šlo. Ide to až po tých cca 5 km kedy je teplota motora asi 70 st. Čo sa s tým mohlo stať prípadne kde hľadať chybu. Neviem či to dať do servisu , či si tam s tým ešte vie niekto poradiť. -
« Re: Pískání při 80 - 100 Km/h
Tohle by mohlo být ono. Všimnul jsem si při přezouvaní, že ty malé plastové kryty na kole jsou dost zkroucený (zřejmě od tepla). Teď si taky uvědomuju, že když pustím volant na rovné silnici tak to taky trochu táhne do prava.
V čem spočívala ta oprava? -
« Re: Pískání při 80 - 100 Km/h
Podobnej problém jsme měli na firemním Formanu r.v.92.Nepravidelně,většinou při rychlejší jízdě, to někde vpředu pískalo.V "servisu" vyměnili spodní čepy a stejně to dělalo dál.Náhodou jsme na to přišli - po delší jízdě po dálnici (bez brždění) bylo teplé pravé přední kolo.Ta mrcha mírně přibržďovala! Při výměně destiček byly ty z pravého víc ojeté.Po opravě pravé brzdy to definitivně přestalo. -
« Re: vynechava....
JO PARADA, BYL SEM S TIM V SERVISU...KRCILI RAMENY.. PREKLEPLITO CELY A PAK NAHODNE SE DOTKLY TAKOVY PLECHOVY KRABICE CO JE OD IMMOBILIZERU A VYPNUL MOTOR... A KDYZ SE PAK DAL DOTYKALY KRABICE TAK TAM STUKALO NEJAKY RELATKO...
PARADA... TED SEM ZASE OBJEDNANEJ DO FIRMY CO DELA S IMOBILIZERMA... TAM SE TAKY DIVILI.. NO ZITRA UVIDIM... -
« vynechava....
Nazdar lidi, nemeli jste nekdo nasledovnej problem?? Jedu si se svym Fackem (1992,karbec) a najednou jakoby na chvili zhasnul motor (trhlo autem, vynechalo)ale pak slo dal a asi po kilometru motor zhasnul a neslo nastartovat. Po pul hodine motor naskocil ale sel tak 32 sekund a opet zhasnul. pak po hodine nakopnul jako by nic a po po kilometru se to vsechno zopakovalo...kdyz sem s epokouse nakopnout pri roztahovani auta tak po pusteni spojky s autem jenom cukalo.. a nic ... vite nekdo co to muze byt? porucha palivoveho cerpadla nebo rozdelovace???? nebo je svinstvo v benzinu?? -
« Spotreba oleja
Mam takýto problém . Na mojom Formane r.v.93, naj. podla tachometra 97000 km(ktovie, kde je pravda-kúpil som ho pred polrokom) mám podľa mňa vysokú spotrebu oleja - asi 1l na 3000 km. Dal som si premerať kompresné tlaky, boli v rozsahu 11,2-12,2.Podľa mechanika je to vraj celkom dobré. Tak teda neviem prečo sa ten olej stráca, čím to môže byť? -
« Re: Pískámí při 80 - 100 Km/h
tatík má to samé, ale je to Forman r.v.96 ComfortLine a hvizdá to u dveří u řidiče přesně v místě, jako kdyby nebylo dovřené okénko - těsnění,sklo i guma jsou vpořádku - už nevím, kam bych se mrknul. Tam to ale hvizda kdykoli nad 100km/h :c(( -
« Pískámí při 80 - 100 Km/h
Zdravím všechny.
Pořídil jsem si Favorita r.v. 92. Při rychlosti 80 - 100 Km/h je slyšet (řekl bych, že od pravé přední strany) hvízdání jako meluzína. Kamarád má na svém Favoritu úplně to samé. Nevíte někdo, co tento zvuk způsobuje a jestli je způsoben prouděním vzduchu nebo je mechanického původu? Případně jak ho odstranit.
Díky -
« Re: Aditiva
Nedavno o tom psal Otakar Zenkl v nejakym tisku.Rikal, ze moderni oleje jiz potrebna aditiva obsahuji.Tvrdil,ze o tech aditivech je mozno uvazovat pouze u favoritu a starsich felicii a to jen pri jizde na kratke vzdalenosti.Jinak to prej nema vyznam.Myslim si totez. -
-
« Ukradli vám autorádio????
Ukradli Vám autorádio ? Nehodláte nadále sponzorovat naše snědé spoluobčany? Tyto otázky jsem vyřešil takto: postavil jsem si zesilovač podle AR 3/99 s IO TDA7384A. Jako zdroj signálu používám wolkmena. Hifisté namítnou nic moc ,ale pro nenáročného posluchače stačí. Parametry zesilovače 4*25 W,velikost 10*10*3 cm. Tato velikost se dá dobře zabudovat do palubovky a viditelný je jen drát a konektor. Přístroj se dá postavit i na unidesce. Cena zesilovače 400 kč. -
« centrální zámek na F136
Současné mrazy - 5 stupňů mne donutily nasedat do mého auta neustále pátými dveřmi. Pokud vás přitom někdo sleduje, tak vás to přestane bavit. Zrovna před chvíií jsem dodělal centrál na straně řidiče. Tato úprava trvala asi 5 hodin při venkovní teplotě -6 stuňů. Jestli se chceš o tom pobavit, piš na romi@cmail.cz. Je třeba se vyvarovat určitých chyb. -
« Re: Zatekanie do motorového priestoru
Možná, bdyby jste zkusil při zavřené ( i otevřené ) kapotě např. konvou lít opatrně vodu kolem těch žlabů u předního skla a díval se kudy ty potůčky tečou. Tak by se to třebas dalo zjistit. Ale nejdříve si vytáhněte akumulátor a zakryjte elektriku, aby to bylo bezpečné.