FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Plasty
Chcel by som si namontovať plastové lemy blatníkov a plastové kryty podbehov. Neviem či to má i nejaký praktický význam a či naopak pod týmito plastami nehrdzavie plech viac ako na nezakrytom povrchu, kedže sa tam asi dlhšie udrží vlhkosť a soľ (v zime). Napíšte Vaše skúsenosti. -
« Ventily
Vcera jsem poprve serizoval ventily a zjistil jsem zajimavou vec ze pri serizeni ventilu kdy je pist nahore (expanze) a seridim vufukovy a saci na 0.2 0.25 tak po dalsim pootoceni, tak ze zmerim vuli tesne po zavreni ventilu je vule vetsi zhruba o 0.05 od puvodniho nastaveni.Ale nastavovat vuli o tech 0.05 mene se mi da nebezpecne nejspis by se ventily mohly propalit , hlavne vzimne gdy se vule zmensuje na studenem motoru. -
« Skripani rizeni
Zacla se mi projevovat po zahrati motoru a delsi jizde vrzani rizeni a navic pri toceni tam a spet klepe rizeni ale nemuzu prijit odkud ,vule v cepach nelze citit jedine naco pam podezreni je lozisko v ridici tyci no ale to zas neni tak namahane aby odeslo tak nevim. Tlumice jsem menil, loziska jsou vporadku. -
« Re: Diry
Nejlepsi na dutiny je RESISTIN (RISTIN) ML a poradne to prostrikat pod tlakem. Nekdo dava i RESISTIN CAR, ale ackoli je trvanliveji,tak neni vzlinavy, coz je u sloupku podstatne. Opakovani je nutne alespon jednou za tri roky.
Stara 105L mi takto vydrzela 20 let s puvodnimi prahy. -
« Re: Nízká TEPLOTA F136L - Rok 90
spis vymen teplomer nebo se ti zasekava rucicka v budicich ... ja bych to videl, ze teplotu mas dobrou .. no muzes zkusit dat pred chladic papir a uvidis, jestli to zustane stejny, tak je jasny, ze ti to blbe ukazuje :-) Kazdej teplomer u Favorita ukazuje jinak - ja mam treba standardni teplotu pred cervenym polem - proste ty rucicky sou vyjebany :). -
« Re: Problemy po GO
no ony to taky nemusi "rachtat" ventily, ten zvuk muze byt taky treba klepani - moc velky predstih. havne pokud je ta hlava snizena a tim je dosazeno vetsiho kompresniho pomeru. zkus zkontrolovat kolik je na rozdelovaci predstihu a pripadne "trochu " ubrat... -
« Problemy po GO
Zdravim, mam nasledujici problem. Nechal jsem udelat GO motoru - vybrus, novy pisty, opravena klika, opravena a snizena hlava. Motor je 135 karburátor prestavenej na plyn. Po oprave mi to nejede a zjistil jsem ze mam ruzne komprese ve valcich. Dalsi priznak je, ze pri spravne serizenych ventilech mi rachtaj na benzin az do 2500 otacek. Na plyn nejsou slyset. Mam takove podezreni na hlavu, ale nevim to jiste. Da se nejak zjistit, ze netesnost zpusobuje hlava, nebo valce? Nebo cim jinym by to mohlo byt? Lze pouzit hlavu z 50kW Felicie a jak se od sebe lisi? Jak ji poznam? Predem dekuji msa@centrum.cz -
« Nízká TEPLOTA F136L - Rok 90
Mám problém s příliš nízkou teplotou motoru.
Jel jsem asi 100 Km a ručička teploměru šla maximálně na čtvrtinu dráhy ( do bílého pole se vůbec nedostane ).
Vyměnil jsem termostat, ale je to stejné.
Kde ještě může být problém?
P.S. Termostat se vkládá kloboučkem k vyrovnávací nadržce ? -
« HLava
doma mam jednu hlavu Na fava nebo felicii uplne novou a zajimalo by me jestli je a jak poznam ze to je ta 50kW? Ma tam zlutou zancku skoda. A jeden velkej nalitek u posledniho pistu. este to vypada ze to ma vetsi kanaly. nenuzu porovnat rikal to kamarad od oka :-)). Vy te nekdo jak se to paznava? dik Karbi -
« Re: tunning
Tech 62kw nabizi Bervid, je to ale karbec F 135 nebo F 136. Co vsechno se tam musi jeste dat pryc, ja jsem slysel ze prijdu o katalizator, jenze na ute mam nalepku s2, takze nevim jestli to muzu nechat udelat nebo ne, co na to pak technicka a emise, jak si vubec takovej motor rozumi s LPG????
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Prostě zkuste mi někoho doporučit.
Asi je pošetilý, myslet si, že někoho seženu, ale
za pokus nic nedam. Dík
PS. Bavili jste se tady nedávno podivném pukání v autě při přejiždění nerovností, přečet jsem , hrazdičky ve dveřích nastavila už je to OK. Dík