FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 24.05.01 13:39
« Re: Rypnuti
Taky Facko nedam. mam ho rad. Ale, proste, zacinam mit touhy po necem jinym. Felinu i fabii bych preskocil, ty auta se mi nelibej. Asi brzo pudu do Rska. Moc mnam.
Jeste k tomu rypani. Ja nechcei porad vytahovat, ze moje auto je SportLine, je to uplne jedno a krom jineho interieru a exterieru je stejny,jako jiny fava. Ale proste, nemuzu si pomoct, kdyz se postavim vedle svyho a klasickyho fava z 89, je to ZNATELNEJ rozdil. I kdyz, furt je to favo.
Hezky muze bejt i z 89, kdyz si s nim nekdo da praci a o tom to je. Je to individualni. A pak, i favo mze jezdit slusne, dostat z nej po lehcim tunningu 56 Kw a 110 Nm neni zadnej problem. Pak je to i docela zivy. Kdyz se da rozpera mezi tlumice a trochu se to snizi, nemusi to bejt spatny svezeni... -
« Cuvacie svetla
Jedno z cuvacich svetiel mi zacalo svietit tak na 20% (druhe svieti dobre). Ked zaradim spiatocku, zacala na pristrojovke svietit kontrolka vyhrievania zadneho okna. Nemate s tym skusenosti ? Este nez sa zacnem hrabat v scheme, chcel som si dat poradit. Vdaka za info. -
« Re: Rypnuti
Jiste vybava neodpovida mym idealnim predstavam.Musi se nechat ten skok po 92., ale stejne je to skok o proti 120 ve vsem to je dan vyvoje. Jiste ze ty prvni facka dost hnijou ale zase je to vec individualniho pristupu. Ja bych to svoje nemenil.Ale hezci vnitrek by se hodil:o) -
"-- skrytý --" 22.05.01 14:59
« Re: Rypnuti
Taky sem nemyslel jizdni vlastnosti (jestli se to tak necha nazvat...;-). Spis mi jde o to, jak brutalne hnijou ty prvni rocniky, jak vypada interier (plechy pod okny na dverich, atd...) a sileny sedacky. Oproti tomu sou ty novejsi Facka znatelne lepsi, ne? -
"-- skrytý --" 22.05.01 13:46
« Re: Rypnuti
ALE,,, Ja vubec nic nemam proti starejm fackum.
Co se tyka jizdnich vlastnosti, to jest samozrejmne vec kazdeho z nsa, jak mu to slape, ale co se tyka vzhledu, myslim tim tovarniho, myslim, ze starsi modely facek jsou na tom o poznani hur. Zkus se nekdy podivat na SportLina,nebo X-Lina, ci Green Lina ci tak neco. Rozdil tam je a to zasadni, co se tyka exterieru i interieru. -
« Re: Ventily
Nastavovat ventily je dobra vec, aby to neklepalo jak traktor. Ja to natavujem na 0.15 a 0.20 a jede jak hodinky. mam uz cez 220 tisic a bez chyby. Jedine co skapalo, bol termostat a uvaril som motor, nez som si vsimol teplotu. Po vymene tesnenia pod hlavou /na ulici pred garazou/ pred dvomi rokmi, ide motor od vtedy jak novy. Nizke nastavenie ma vplyv na startovanie v zime, ked ti neotvori ventil a nedostane palivo. V nasich podmienkach /kde su tie zimy pod -20 ?/ staci menej a motor ide ticho. Skor motoru vadi casovanie, vymlateny rozdelovac a nefunkcny podtlakovy regulator. To narobi vacsiu "paseku" nez mensia vola ventilov. -
"-- skrytý --" 17.05.01 14:37
« Re: rypnuti...
Ani ne.
jsem s nim zatim docela spokojenej. Jo to vis,
ze bych radsi chtel takovy RS Octavku, ale...
Na drhou stranu, ja mam SportLine 92, na elektronech, červenej, neni blbej a nejezdí se s nim špatně.
Ale souhlas, ty starší, to je síla. -
"-- skrytý --" 17.05.01 14:16
« Re: Tlumiče : pir - Hrazdička
Hrazdička: to je přesně ono.
Mně pomohlo, posunout ji jakoby dál od karoserie,
neboli blíž k zámku dveři, prostě víc ven z auta. Už to neklape. Logicky jsem si to odůvodnil tim, že jak se dveře neustále zabouchávaj, tak se prostě po těch pár letech posunula dovniř. No, už to neklape. Byl to takovej podivnej zvuk, jako by se něco trhalo na karoserii. -
« Re: Tlumiče : pir
Hrazdicka je protikus zamku dveri. Je upevnena tusim 2 srouby s krizovou hlavou na stredovem sloupku karoserie. Nejlepsi je projet se s pouze zaklapnutymi dvermi a zjistit, jestli pukani prestalo, pokud to bude pukat i pri otevrenych, nebo nedoklapnutych dverich, problem bude bohuzel jinde. -
« Re: Plasty
Myslim, ze nemusis mit z toho strach. Mel jsem platove lemy a prahy na Formanu 3 roky, a kdyz se kvuli havarky menily, nebyl tam sebemensi naznak koroze. Plastove lemy prilep silikonovym lepidlem, ktere drzi a zaroven lze kdykoliv z karoserie odstranit. Pozor, doporucuju prahy a mista pod lemy blatniku natrit konkorem 500, nebo elaskonem a podobne !!!!! -
« Re: Skripani rizeni
Tak mě tohle dělalo moje Fabo také a pořešil jsem to namazáním třecích ploch v horních úchytech tlumičů jenž se točí i s kolem.Prostě otevři kapotu,foukni tam něco mastnýho a vzlínavýho a mělo by to přestat.Kdyby ne, tak povolit a namazat.Nebo se na to ... a udělat to s výměnou tlumičů.To bouchání řízení jsem bohužel musel vyřešit novým hřebenem, protože byl vymlácenej v uchytu tý delší tyče.Může to být ale i jenom čepem, kuláčkem nebo silentblokem ramena.Nejlepší je když pod to vlezeš a někdo ti bude cukat volantem a uvidíš.Mnoho zdaru........