FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: rada
No jasně MOTOR EXCEL!!! Mohu doporučit. To je totiž firma, kde na to jdou hlavou a necucaj si parametry z malíčku. Poradí Ti co má cenu a co ne. Když Ti řeknou, že po úpravě tam bude xx k tak si můžeš být jist, že to tam pod kapotou budeš mít (samozřejmě +/- tolerance). Navíc mají grafy z brzdy a takový graf ti řekne o dost víc než absolutní hodnoty. Hlavní a zásadní je otázka kolik do to chceš dát. Kdysi jsem tam chtěl dát Favorita (na 80kW/120Nm), ale měl už dost najeto tak jsem se na to .... Teď mám Feldu 1.6 (cca 70kW/148Nm a spokojenost. -
« Re: Problem s cukanim
Můžou být i vadné svíčky! Soudím podle toho, že to dělá pouze do kopce. Svíčky mohou být starší a při velkém tlaku a zatížení může některá vynechávat a nebo hodí slabou jiskru, která směs dostatečně nezapálí. Také to může být, to byl případ mého známého vadný palec v rozdělovači (propálený). Pozor na první pohled vypadal, že je v pořádku, ale měl spálený ten malý odpor co je vidět zespodu. -
« Problem s cukanim
Mam F135LS z r.90 (karbec). Posledni dobou se mi zacala stavat takova divna vec. Kdyz mam zahratej motor (na normalni provozni tepl.) a jedu do vetsiho kopecka na trojku s otackama mirne prez 2000, auto zacne cukat, jako kdyz mu dochazi benzin. Kdyz podradim a vic to rozjedu, tak to zase prestane. Zajimave je, ze na rovince (z kopecka) mi to nedela. Nikdy predtim mi to nedelalo. Nemate prosim nekdo nejakej napad, cim to muze byt? Diky. -
« Re: rada
no zacal bych podvozkem, asi neco od HP Sporting, bud cely kit SPECIAL (pera+tlumice) a nebo jen tlumice+ser. pera. ([odkaz] potom nejake kola, nejlepe bud 14" s pneu 175/60R15 a nebo pak patnactky se 195/50 nebo lepe 195/45. Co se tzce motoru tak urcite nejakou upravu ve stylu hlava+sani+vacka (pokud to bude strikacka tak samo i ridici jednotka udelana k te uprave) zkus treba [odkaz] :o))) -
« Re: favorit 40KW vs 50KW
Jo rozdil bude znatelny. 40kW je rada ze jede, s 50kou se da slusne predjizdet i na petku. 40kW je nejvetsi smejd jaky kdy ve Skodovce vymysleli. 50kW motor (se vstrikovanim Bosch MonoMotronic) poznas tak ze u cisla motoru na bloku je vyrazeno 136B. 40kW je 135B.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!