FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: favorit - stěrače
U motorku stěračů je pod krytem /tam jak vstupují
dráty/ vodivá dráha se zběrači která umožní vrácení stěračů do základní polohy. Proto stačí na spuštění a vrácení jen krátký impulz z cyklovače. Pokud se stěrače nevracejí je určitě zamaštěná,. Stejný problém jsem měl u 120cky.
Stačí pročistit. -
« Re: rada
No jasně MOTOR EXCEL!!! Mohu doporučit. To je totiž firma, kde na to jdou hlavou a necucaj si parametry z malíčku. Poradí Ti co má cenu a co ne. Když Ti řeknou, že po úpravě tam bude xx k tak si můžeš být jist, že to tam pod kapotou budeš mít (samozřejmě +/- tolerance). Navíc mají grafy z brzdy a takový graf ti řekne o dost víc než absolutní hodnoty. Hlavní a zásadní je otázka kolik do to chceš dát. Kdysi jsem tam chtěl dát Favorita (na 80kW/120Nm), ale měl už dost najeto tak jsem se na to .... Teď mám Feldu 1.6 (cca 70kW/148Nm a spokojenost. -
« Re: Problem s cukanim
Můžou být i vadné svíčky! Soudím podle toho, že to dělá pouze do kopce. Svíčky mohou být starší a při velkém tlaku a zatížení může některá vynechávat a nebo hodí slabou jiskru, která směs dostatečně nezapálí. Také to může být, to byl případ mého známého vadný palec v rozdělovači (propálený). Pozor na první pohled vypadal, že je v pořádku, ale měl spálený ten malý odpor co je vidět zespodu. -
« Problem s cukanim
Mam F135LS z r.90 (karbec). Posledni dobou se mi zacala stavat takova divna vec. Kdyz mam zahratej motor (na normalni provozni tepl.) a jedu do vetsiho kopecka na trojku s otackama mirne prez 2000, auto zacne cukat, jako kdyz mu dochazi benzin. Kdyz podradim a vic to rozjedu, tak to zase prestane. Zajimave je, ze na rovince (z kopecka) mi to nedela. Nikdy predtim mi to nedelalo. Nemate prosim nekdo nejakej napad, cim to muze byt? Diky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Nemusej to bejt jen kotouce. Muze to bejt cokoliv na napravě. nejcasteji prave ty kotouce. Ja to mel jednou na S120 byli to uplne vymlaceny vule ve vsem co na ty naprave je, dokonce tam chybelo i nejake to pryzove tesneni. odeslo mi kvuli tomu i rizeni. Nejjednodusi je udelat GO napravy. Jo a kotouce si kup novy nejsou tak drahy.