FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Palubovky z Felcky
jo tak ten problem mam taky. obrysovky a potkavacky a vyhrivani zadniho skla slo docela v pohode, to jsem dnes udelal za pul hodiny, na kterou jsem zmizel z prace do garaze. zbytek me ceka za chvili. jsem ale zvedavy jestli vubec pujde prepojit "vystrazne blikace.." .... napisu casem jak to dopadlo, jestli to nerozkopu... -
"-- skrytý --" 25.06.01 08:56
« Olej
Kurna fix. Zacina mi kapat olej z motoru. Vzdycky kdyz zastavim, tak z toho ukapne par kapek, nez to vychladne. Udela se malinkata louzicka. Pritom hladina oleje se zatim ani nehnula. Auto ma najeto 83tis original, tak mi to prijde docela brzo,ne? Hlavne se mi ale nedari najit, odkud to kape. Ma s tim nekdo zkusenosti, nejake caste misto uniku, nebo tak neco?? Musim to holt cely umyt,odmastit a vysledovat,kudy to utika. Poradte. -
« MOTOR-TUNING
Mam dotaz na skusenosti od OSTRAVSKE-poruba fa MOTOR-TUNING co se tyce chiptuningu,pripada mi divne jeji chovani, na prve zavolani vypadala FA serijozne nabidli zdarma vyskouseni ridici jednonotky a pokud mi bude vyhovovat tak si upravu zaplatim rekli dokonce ze na vykonu nic neprida ze se zlepsi pouze tah do kopce.No ale na druhe zavolani uz to byla jina barva:
Pane delame to ted v akci pouze za 3000Kc jinac to delame za 15000Kc pribude vam 6Kw ... . A na dotaz na vyskouseni, odpoved: pokud vam nebude chip vyhovovat tak zaplatite pouze manipulacni poplatek 1000Kc a vrtime vam do puvodniho stavu. Takze fa. JAK PRASE.Uprava se jednala na Favorita. Jake mate vy snema skusenosti ,nezavrou se do garaze daji si kafe ocisti sroubky daji blombu a vydelano ? protoze i takove fa jsou. -
« Palubovky z Felcky
Tak jsem dnes daval do svyho Facka (93) palubku z Feldy. Koupil jsem komplet palubku s vypinacema, bez pristrojoveho stitu za 2000. Rozmontoval jsem ji na horni a podni dil a kastlik s krytem. Spodni dil je shodny s Fackem takze jsem jej nepouzil a usetril jsem si tim spoustu prace. Z Facka jsem taky sundal dil kryjici pristrojovy panel a kastlik. Vrchni dil z Feldy pasuje perfektne a jde bezchybne pouzit s komplet pristrojovym stitem, super na nej sedne!!!!!!!!!!!! Jeste mi chybi poprepojovat elektriku-vypinace, ale to az v pondeli, protoze jsem si chytre zapomel koupit konektory a taky mi chybi felinacky vypinac prednich mlhovek.....
-
« Re: Motor v MTX 7-06 Roadster? - odpověď
1)Mám známýho, který byl svého času v MTX na poměrně vysoké pozici, takže to vím od něho. 2)Před pár lety, když jsem se s ním ještě neznal, tak jsem se byl v MTX pozeptat na úpravy a když jsem z prodejce po chvili snažení vydyndal grafy, tak na nich bylo v rohu nenápadné, leč viditelné razítko MEt. Když jsem se prodejce zeptal zda to dělají v MEt, tak mi odpověděl velice vyhýbavě, alespoň pokud to co mi řekl, lze považovat za odpověď. Ten známý mi později potvrdil to, co jsem si myslel, t.j. že ty motory skutečně dělal a asi i dělá pro MTX MEt. Vici, tak to zkrátka je. V MTX k tomu motoru možná domontovali filtr nebo tak něco a samozřejmě k ceně přihodily příslušný peníz za zprostředkování. Pokud bych tyhle informace neměl z důvěryhodných zdrojů tak bych to tady takhle netvrdil. -
« Re: Motor v MTX 7-06 Roadster? - odpověď
PR: proc myslis ze upravy delal zrovna ME? Je spousta upravcu.... Beztak tam ma udelanyho Sprinta75. Nekde na hlave valcu,z predni strany by melo byt vyrazene pismeno "O" nebo "0", pak je to na 99% Sprint, ventily maj byt 0,45 oba, za provozni teploty, prestih 5 stupnu, popr. trosku pridat, dokud to nezacne zvonit (klepat) -
« Nazdar!
Koupil jsem si tu pětidílnou sadu na odhlučnšní do motoru a rozdíl je tak nepatrnej, že to vlastně nejde ani poznat.Chci si koupit nějaký kvalitní rádio a nechci aby mi při 130km/h řval motor i radio.Jestli někdo tušíte jak na to! nebo máte nějaké zkušenosti určitě mi napište na jirka.unreal@worldonline.cz!Předem děkuji
Jirka -
« Re: Motor v MTX 7-06 Roadster? - odpověď
Jsou dvě možnosti. 1. Motor je bez úprav - tedy sériové provedení. 2. Motor je s úpravami - pak na 99% úpravy provedl MOTOR EXCEL(nejsem si jist u ranných kusů). Zda jsou všechny upravené motory stejné nevím, ale lze předpokládat, že rozsah úpravy motoru příp. dalšího (převodovka atp.) si vždy zvolil zákazník individuálně. -
« Re: Oboustrané klíčky do Favorita
Proč by neměly jít. Nejsem si akorát jist, jak je to se zámkem zadních dveří, ale jinak u všech včetně spínací skřínky jsou záměnné s felicií posledního provedení a tím použitelné i na Favo. Zadní dveře jsou u posledních feld otvíratelné pouze zevnitř. Ale počítej s tím, že to nebude zadarmo. -
« Re: rada Motor excel
to morfikus: Jak jsem pochytil tak ten tvůj Favorit je karburátor 135. Pokud si dobře pamatuji tak u tohodle motoru byly parametry zhruba 78 k/5600 ot. a 118 Nm/3600 ot.(r.1995) V roce 1995 úprava tohodle motoru(vačka+hlava+uprava karbecu a rozdělovače) stála u MET cca 10 tis. Kolik stojí teď nevím. Nabídka za necelých 8.000 je dost levná. Je to vcelku dost práce. Ke komu to dáš, to se musíš rozhodnout sám. Hlavně se velkým obloukem vyhni různým sprasmotorům a ladičům z parkáče.