FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Přístrojový štít Favo
Nevíte někdo, jak se liší zapojení konektorů u přístrojového štítu jednotlivých ročníků výroby. Mám favo 91 s klasickým hnědým interiérem a na vrakáči jsem koupil komplet přístroje z černýho interiéru, ale ty tři konektory u tišťáku přístrojů zezadu jsou jinak umístěný a liší se počtem ,pinů´. Moje stará přístrojovka má konektory s počtem 10,8,6 a ta nová 10,8,8. Možná ale že by ty přístroje šly přehodit do starýho tišťáku? -
"-- skrytý --" 24.07.01 13:06
« Tunning CMT
Dobrej, lidi. Uvažuju o úpravě motoru 135 Ls karbič z fáva 92 sport line od CMT. Je to úprava za 7800 : Upraví se vačkový hřídel, bude vyleštěná hlava válců, kanálky, slícované se
sacím a výfukovým potrubím, upravené ventily, úprava karburátoru. Výkon bude
61 kW. Máte s tím někdo zkušenosti??? než se objednám. Díky!!! -
« Re: Tesneni pod hlavu
Tenhle problém mě taky zajímá. Dej sem prosím info, jak jsi pořídil.
to Commander: díky za tip s vrzáním zadní nápravy. Zkusím to ještě prověřit, ale mám dojem, že je to spíš zvuk jako kov o gumu. Zatím jsem všechny pohyblivé spoje prostříkal MD sprayem a mám pocit, že se to zlepšilo. Ale ještě jsem auto od té doby víc nenaložil, tak nevím... -
« Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
To: Vici ... tak som pozrel poistkovu skrinku .. nasiel som zopar "divnych spojov, preletoval ... vysledok . cast problemu vyriesena .. budiky idu ...Lenze .. auto ide v pohode a ked som dal smerovku doprava tak zdochol motor .. potom som teda zapol spinaciu skrinku do polohy 1 . budiky zasvietili a ked som dal smerovku doprava vsetko zhaslo a po 2 sekundach to vsetko zase nabehlo ...
Vsimol som si vsak, ze sa brutalne prehrieva relatko (spinajuce poistky 5,6,7) .. co to bude? este dakde inde zly kontakt?alebo skrat? -
« Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
hmm, relatko som dal nove a ešte raz som to cele pozrel nič som dokopy neprepajkoval .. rozmyšľam že to prejdem po kabloch, a skontrolujem spoje aj na plošnej doske na pristrojovke ...
Už začinam mať toho zasraneho auta po krk...robi si čo chce! -
« Re: Nastavení sklonu světlometů
Zjisti nejdříve, zda máš uniklou kapalinu z regulačního mechanismu. Pokud ano, musíš celou regulaci vyměnit. Regul. mech. je ve světlometu zasunutý na bajonetu (pootočíš a vysuneš ven). Když to budeš mít venku, toč regulátorem a koukej, jestli z mech. u světla vyjíždí čep. Jestliže ano a světla se přesto nepohybují, je potřeba ten čep nečím prodloužit (o pár mm). Takhle jsem to měl já, vyhodili mě z technické a v servisu mi řekli "jedině vyměnit", což mi nedalo a kuchnul jsem to. Na čepy jsem navlékl takové trubičky a vše bylo OK. -
« Re: vrzání zadní nápravy
Jestli ti to dela pri zapnutem motoru, tak to muze byt vyfukem - je pootoceny a dostava se do styku se zadni napravou. Mam ten samej problem, utahuju to jak trotl a furt se to protaci... koupil jsem i novy prouzek se sroubem na spojeni predniho a zadniho dilu vyfuku a furt se to protaci... -
« Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
motor zdecha na volnobeh protoze nejde napajeni k elektromagnet. ventilu odpojovace behu na prazdno na karbecu. Jednou se mi stalo presne tohle, s tim ze jedine co svitilo v cele kare byly svetla. Je to tim ze tistak na kterem ksou pojistky relatka atd je nekvalitni a casem se spoje uvolni. je treba to cely rozebrat, tistak vytahnout a propajet zespodu vsechny spoje. preju hodne zabavy. -
« PROBLEMY S ELEKTRIKOU???
Nemali ste dakdo podobny problem? Z nicoho ni c mi pocas jazdy na Fa92 prestali ist kontrolky na pristrojovke.. nesli smerovky a motor neustale zhasinal ..teda nedrzal volnobeh ... asi po desiatich minutach mi kontrolky nabehli ale motor stale zdochina ... trosku som prezeral schemu a zamyslam sa nad tym ci nemoze byt vadne relatko v poistkovom panely (D) ... ???