FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  19:14

    « Re: Tunning CMT

    to morfikus: zdarec, tak jak to jede? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  16:27

    « To trepavwal

    To favo je stejne stary, takze od nej necekam zadny zazrak. Co se tyce bezpecnosti tak mas uplnou pravdu, radeji jedu ve Fiatu 210 nez z fa 100 km/h. Nechapu, jak nekdo muze jezdit s favem vic jak 100 km/h - to musi byt sebevrah. Alespon ja se s nim bojim jezdit.
    BTW strasne by me zajimaly tvoje poznatky s jizdou v Grand Cherokee. Jsem veliky priznivce tohoto vozu a doufam, ze si jej v dohledne dobe poridim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.01  10:58

    « To tea - 23.08.01

    Jezdím 11 let starým Favoritem, který jsem dostal od otce a musím konstatovat, že přestože se jedná vůz z roku 1990 (tedy "akutně postsocialistický") a má najeto asi 80 000 km, přičemž od r. 1996 na něm najíždím ročně 10 000 km při denním provozu, kromě drobností ( při pravidelném servisu u "garážového automechanika")jsem na něm neměl vážnější poruchu a nemá tedy výraznější spotřebu náhradních dílů. Teď ho mám sice na opravě lemu LZ blatníku, který prorezivěl ( "díky" montáži plastového chrániče, pod kterým se držela voda), takže 12 let proti prorezivění by nesplnil, nicméně jsem s ním spokojen. Nevím síce, jak dlouho tak vydrží / tuším, že prototyp BK3 najezdil bez problémů 150 000 km, ale to jsou specifické testovací podmínky, které nelze srovnávat s běžným provozem/. Musím konstatovat,že jsem řídil již různé vozy - namátkou VW Vento, BMW 5 řady, Audi A8, Jeep Grand Cherokee, ale pro mě jediný nejdůležitější rozdíl shledávám v bezpečnosti. S Audi A8 jsem se na dálnici cítil ve 190 km/hod bezpečněji než s Favoritem při 130 km/hod. V městkém provozu však zcela bez problémů a z křižovatek odjíždím vždy první... Osobně považuji tento vůz na svou dobu a na podmínky vzniku za svým způsobem geniální konstrukci (např. při své výšce 194 cm mám ve Favoritu kolem pravé i levé nohy mnohem více prostoru, než ve Fabii) a věřím, že stejně jako mě ( a mé rodině) slouží dalším mnoha motoristům.
    Spotřebu mám od 6 l na 100 km (léto, výlety s rodinou) do 11 l na 100 km (zima, odvoz dcery do školky, cesta po městě). Píši proto, že mám tento typ škodovky velmi rád a pokud si v budoucnosti koupím další auto, tak jen z důvodu vyšší bezpečnosti současných generací vozů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  17:55

    « Favorit

    Favo, to je ale mrsina, zvlaste to moje. Koupil jsem jej pred 2 roky manzelce ojety, aby mela s cim jezdit s deckama a tak. Rikal jsem si mam Fiata na ktery kazdej nadava tak snad horsi to nebude. Opak byl pravdou, postupne jsem vymenoval vsechny nahradni dily tak jak vse postupne (po tydnu) odchazelo. Kdyz to ted pocitam ty ND a opravy tak zjistuju, ze ikdyz favorit najede 3x min km nez Fiat, tak ma stale 2 x vetsi naklady na opravy nez ten zatracovanej Fiat. Kdyz nepocitam straslivej komfort jizdy, tak je to absolutne nejporuchovejsi auto co znam. Mate taky s favority tak spatne zazitky nebo mam ten nejhorsi kus na svete?
    BTW a nejhorsi je , kdyz uz je snad vsechno vymeny, tak se vysere elektrika (prepalenej tistak) ku..va.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.01  13:16

    « Favo weby

    Ludkovia poznate dake fakt dobre weby o Favoritoch?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.01  17:42

    « Re: Tesneni pod hlavu

    A jak se zmeni parametry motoru pri pouziti onoho nizsiho tesneni pod hlavu. Znate nekdo odpoved. Diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.01  16:32

    « Fanatik zo Slovinska

    toto mi doslo mailom na klubovu stranku:
    Hello!

    I have a few questions:
    Will a Skoda Favorit engine with compression ratio 1:10 run on a eurosuper 95 gasoline?
    Which spark plugs do I have to use? Are they available in Bosch4?
    Which oil do you recomend?
    Thank you
    V preklade je to par otazok na Favorit: 1. ci bude jazdit s kompresiou 1:10 jazdit na benzin eurosuper 95? 2. Ake sviecky ma pouzivat, ci existuju aj Bosch4? 3. Aky olej odporucate? Kedze sa vo favoritoch vobec nevyznam, prosim vas o radu. Dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.08.01  12:10

    « Centrální stěrač

    Prosím o radu kde se dá sehnat centrální stěrač nebo z jakého vozu ho mám namontovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 04.08.01  23:00

    « Re: Přístrojový štít Favo

    Ja som to robil. Ale už dávno. Tie konektory na novom štíte majú iný tvar ale pasujú do toho aj tie staré špicaté (nové majú miesto čpicu taký zúbok). Samo niektoré vodiče bolo potrebné poprehadzovať a niektoré boli po prehodení dlhé len tak tak (lebo ičli na opačnú stranu prístrojového štítu, než predtým). Teplomer mi fungoval, ale palivomer som bohužiaľ nerozchodil. Bol vadný. Skúšal som ho aj prepojením káblov do novšieho favoritu na nádrž, ale on sa ani nepohol. Tak neposlúžim. Do novej dosky som implantoval starý palivomer (myslím, že som aj vŕtal nové dierky na dištančné stípiky) s novou čiernou stupnicou. Teoreticky by som ho bol presvedčil, aby ukazoval správne. Navyše už nepotreboval tretí vodič na rezervu. Tú si generoval sám a nyvyše nepoblikávala tá kontrolka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.01  08:05

    « Re: Přístrojový štít Favo

    Tak už to mám, ten štít se nedá jen tak vyměnit, lepší je přehodit otáčkoměr a tacho do starého. Teploměr a palivoměr mají údajně jiný odpor a i jinak úmístěné uchycovací šrouby, takže to taky bez úprav nejde. Když se ale do starého štítu přehodí i krycí fólie kontrolek a černý rámeček okolo přístrojů, tak to vypadá dobře. Akorát dolní krycí fólie vodorovně umístěných kontrolek má vlevo jinou rozteč a počet kontrolek, musí se to vyměřit, aby to tam pasovalo, ale jde to bez problémů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.07.01  08:19

    « Přístrojový štít Favo

    Nevíte někdo, jak se liší zapojení konektorů u přístrojového štítu jednotlivých ročníků výroby. Mám favo 91 s klasickým hnědým interiérem a na vrakáči jsem koupil komplet přístroje z černýho interiéru, ale ty tři konektory u tišťáku přístrojů zezadu jsou jinak umístěný a liší se počtem ,pinů´. Moje stará přístrojovka má konektory s počtem 10,8,6 a ta nová 10,8,8. Možná ale že by ty přístroje šly přehodit do starýho tišťáku?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.01  13:06

    « Tunning CMT

    Dobrej, lidi. Uvažuju o úpravě motoru 135 Ls karbič z fáva 92 sport line od CMT. Je to úprava za 7800 : Upraví se vačkový hřídel, bude vyleštěná hlava válců, kanálky, slícované se
    sacím a výfukovým potrubím, upravené ventily, úprava karburátoru. Výkon bude
    61 kW. Máte s tím někdo zkušenosti??? než se objednám. Díky!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.01  08:29

    « Re: Tesneni pod hlavu

    Tenhle problém mě taky zajímá. Dej sem prosím info, jak jsi pořídil.
    to Commander: díky za tip s vrzáním zadní nápravy. Zkusím to ještě prověřit, ale mám dojem, že je to spíš zvuk jako kov o gumu. Zatím jsem všechny pohyblivé spoje prostříkal MD sprayem a mám pocit, že se to zlepšilo. Ale ještě jsem auto od té doby víc nenaložil, tak nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  23:21

    « Re: Tesneni pod hlavu

    koukni na www.cmt.wz.cz a napis jim mail. Pokud budou mit tak tesneni klidne poslou i na dobirku nebo si pro nej muzes prijet...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  21:45

    « Tesneni pod hlavu

    Nevi nekdo jetli se da bezne koupit tensi tesneni pod hlavu kde se da sehnat (OV) okolik se snizi hlava a cena tesnini.Diky za Informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  20:03

    « Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???

    no je treba propajet ty spoje vsechny. ten problem co pises, muze byt opravdu bud skrat (nepropajel jsi dohromady neco co pred tim nebylo?) a nebo muze byt spatne to relatko o kterem pises...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  19:29

    « Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???

    To: Vici ... tak som pozrel poistkovu skrinku .. nasiel som zopar "divnych spojov, preletoval ... vysledok . cast problemu vyriesena .. budiky idu ...Lenze .. auto ide v pohode a ked som dal smerovku doprava tak zdochol motor .. potom som teda zapol spinaciu skrinku do polohy 1 . budiky zasvietili a ked som dal smerovku doprava vsetko zhaslo a po 2 sekundach to vsetko zase nabehlo ...
    Vsimol som si vsak, ze sa brutalne prehrieva relatko (spinajuce poistky 5,6,7) .. co to bude? este dakde inde zly kontakt?alebo skrat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  14:45

    « Re: PROBLEMY S ELEKTRIKOU???

    hmm, relatko som dal nove a ešte raz som to cele pozrel nič som dokopy neprepajkoval .. rozmyšľam že to prejdem po kabloch, a skontrolujem spoje aj na plošnej doske na pristrojovke ...
    Už začinam mať toho zasraneho auta po krk...robi si čo chce!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  15:06

    « Re: Nastavení sklonu světlometů

    Zjisti nejdříve, zda máš uniklou kapalinu z regulačního mechanismu. Pokud ano, musíš celou regulaci vyměnit. Regul. mech. je ve světlometu zasunutý na bajonetu (pootočíš a vysuneš ven). Když to budeš mít venku, toč regulátorem a koukej, jestli z mech. u světla vyjíždí čep. Jestliže ano a světla se přesto nepohybují, je potřeba ten čep nečím prodloužit (o pár mm). Takhle jsem to měl já, vyhodili mě z technické a v servisu mi řekli "jedině vyměnit", což mi nedalo a kuchnul jsem to. Na čepy jsem navlékl takové trubičky a vše bylo OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  13:50

    « Re: Nastavení sklonu světlometů

    pokud si pamatuju tak kolem 700
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…