FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.01  17:06

    « Re: Favo Favo

    Fakt mi ver, rovinka, dva lidi bezvetri - dle tacho 170. Opravdu ostatni proti tomu couvali.
    Je to 135Ls karburator. Ted by to melo mit snad 61Kw, ale 160 to zvladalo hrave i pred tim. Nekecam. Dle tacho 160 slo. Na lo ted ostrejsi vacku, slicovany saci a vyfukovy potrubi, upraveny trysky a ventily. Ale jak rikam, zvladalo 160 i pred tim. Relativni zrychleni ve dvou lidech na rovince a bez vetr 0-100 13,6s.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  13:14

    « Re: Favo Favo

    z 1.3 40 kW BoschMonomotronic. Upravena vacka, jina hlava, svicky a ridici jednotka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  13:13

    « Re: Favo Favo

    mno ja nevim, muj upraveny na 50 kW Forman, ktery ma tusim lepsi Cx nez kratky, mi na rovince podle tachometru nedal nikdy vice jak 145 km/h. Z kopce 180 km/h. Tacho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.01  08:14

    « Re: Favo Favo

    Asi jsemblazen, ale s favem, ma trochu tvrdsi podvozek jezdim bezne na okreskach 120 - 130 a na dalnici 150 - 170 a v pohode. A to uz hodne dlouho. Da se a celkem slusne, brzdy brzdej taky pomerne dobre. Ne jednou jsem na dalnici delal 160-0 a bez problemu. Tak nevim. Jezdim i se silnejsima masinama, ale jde to i s Favem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  07:33

    « Favo Favo

    Fackom sa da v pohode nad 110 jazdit ..faktom je ze za dobrych poveternostnych podmienok (myslim tym bezvetrie) som po dialnici v pohode fical tak 140 - 145 - podla tachometra viac to neslo (135 40 kW)....
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  22:47

    « Rychlost + problem

    Zdarek lidi, byla tady hlaska ze s favem pres 100 km/h jezdej nom sebevrazi, ja jezdim s Favem z 89' 46 kW(ma nalitano 157000km) a s Favem z 94' 50 kW(ma nalitano 300000km) a prijde mi to docela stejny, zatacky se s tim rezou stejne, ta 94 je o neco pohodlnejsi a moc neskace, 89 myslim ze sedi o trosku lip. Obe jedou 140 km/h, 89 jde lehce pres 150 km/h (tachometricka rychlost)*******************************… /> Posledni dobou mam malej problem u ty 89, kdyz jedu, zhruba po 20 kilometrech jizdy a zabrzdim, tak se mi rozklepe volant a palubovka, auto nijak neskace ani nelita do stran, jenom se neprijemne klepe volant, nevim cim to je a tak prosim o radu co zkontrolovat a co kde pripadne dotahnout, minulej rok se mi rozsypal symering u praveho predniho tlumice, aspon tak me definoval zavadu tata kdyz prijel ze servisu. Diky za radu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.01  11:46

    « Zpoždění za plynem

    Čauky lidi, mam favo 92 karbec. zacalo to delat takovy podivny veci. proste, mam teplej motor a kdyz slapnu na plyn, tak motor proklouzne a jakoby spadne tak o 400 ot/min a pak normalne tahne. Cim to je?? Co s tim?? dik PS volnobeh je docela vysoko
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  09:25

    « Re: Tunning CMT

    napis na mail. vici@centrum.cz Jo svezt sem te mohl, ale jen tak pianko, protoze to jeste nebylo zajete.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.01  09:09

    « Re: Tunning CMT

    samo to>vici
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.01  09:09

    « Re: Tunning CMT

    Aaaaa, cauky. No, jsem z toho docela na prasky, jsu to blbosti, ale jsou. Mam se rozepsat sem, nebo na Tvuj email??
    Zdravim Roznov!! PS Pekne me nakrklo to pocasi,byli jsme porad promokli na kost a takhle zablacenej jsem uz nebyl dlouho. Malinko me mrzi,ze jsi tam pote, co jsme odjeli uz nebyl, chtel jsem Te poprosit, jestli by jsi me nesvez v Ty svy 1500 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  19:14

    « Re: Tunning CMT

    to morfikus: zdarec, tak jak to jede? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  16:27

    « To trepavwal

    To favo je stejne stary, takze od nej necekam zadny zazrak. Co se tyce bezpecnosti tak mas uplnou pravdu, radeji jedu ve Fiatu 210 nez z fa 100 km/h. Nechapu, jak nekdo muze jezdit s favem vic jak 100 km/h - to musi byt sebevrah. Alespon ja se s nim bojim jezdit.
    BTW strasne by me zajimaly tvoje poznatky s jizdou v Grand Cherokee. Jsem veliky priznivce tohoto vozu a doufam, ze si jej v dohledne dobe poridim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.01  10:58

    « To tea - 23.08.01

    Jezdím 11 let starým Favoritem, který jsem dostal od otce a musím konstatovat, že přestože se jedná vůz z roku 1990 (tedy "akutně postsocialistický") a má najeto asi 80 000 km, přičemž od r. 1996 na něm najíždím ročně 10 000 km při denním provozu, kromě drobností ( při pravidelném servisu u "garážového automechanika")jsem na něm neměl vážnější poruchu a nemá tedy výraznější spotřebu náhradních dílů. Teď ho mám sice na opravě lemu LZ blatníku, který prorezivěl ( "díky" montáži plastového chrániče, pod kterým se držela voda), takže 12 let proti prorezivění by nesplnil, nicméně jsem s ním spokojen. Nevím síce, jak dlouho tak vydrží / tuším, že prototyp BK3 najezdil bez problémů 150 000 km, ale to jsou specifické testovací podmínky, které nelze srovnávat s běžným provozem/. Musím konstatovat,že jsem řídil již různé vozy - namátkou VW Vento, BMW 5 řady, Audi A8, Jeep Grand Cherokee, ale pro mě jediný nejdůležitější rozdíl shledávám v bezpečnosti. S Audi A8 jsem se na dálnici cítil ve 190 km/hod bezpečněji než s Favoritem při 130 km/hod. V městkém provozu však zcela bez problémů a z křižovatek odjíždím vždy první... Osobně považuji tento vůz na svou dobu a na podmínky vzniku za svým způsobem geniální konstrukci (např. při své výšce 194 cm mám ve Favoritu kolem pravé i levé nohy mnohem více prostoru, než ve Fabii) a věřím, že stejně jako mě ( a mé rodině) slouží dalším mnoha motoristům.
    Spotřebu mám od 6 l na 100 km (léto, výlety s rodinou) do 11 l na 100 km (zima, odvoz dcery do školky, cesta po městě). Píši proto, že mám tento typ škodovky velmi rád a pokud si v budoucnosti koupím další auto, tak jen z důvodu vyšší bezpečnosti současných generací vozů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  17:55

    « Favorit

    Favo, to je ale mrsina, zvlaste to moje. Koupil jsem jej pred 2 roky manzelce ojety, aby mela s cim jezdit s deckama a tak. Rikal jsem si mam Fiata na ktery kazdej nadava tak snad horsi to nebude. Opak byl pravdou, postupne jsem vymenoval vsechny nahradni dily tak jak vse postupne (po tydnu) odchazelo. Kdyz to ted pocitam ty ND a opravy tak zjistuju, ze ikdyz favorit najede 3x min km nez Fiat, tak ma stale 2 x vetsi naklady na opravy nez ten zatracovanej Fiat. Kdyz nepocitam straslivej komfort jizdy, tak je to absolutne nejporuchovejsi auto co znam. Mate taky s favority tak spatne zazitky nebo mam ten nejhorsi kus na svete?
    BTW a nejhorsi je , kdyz uz je snad vsechno vymeny, tak se vysere elektrika (prepalenej tistak) ku..va.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.01  13:16

    « Favo weby

    Ludkovia poznate dake fakt dobre weby o Favoritoch?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.01  17:42

    « Re: Tesneni pod hlavu

    A jak se zmeni parametry motoru pri pouziti onoho nizsiho tesneni pod hlavu. Znate nekdo odpoved. Diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.01  16:32

    « Fanatik zo Slovinska

    toto mi doslo mailom na klubovu stranku:
    Hello!

    I have a few questions:
    Will a Skoda Favorit engine with compression ratio 1:10 run on a eurosuper 95 gasoline?
    Which spark plugs do I have to use? Are they available in Bosch4?
    Which oil do you recomend?
    Thank you
    V preklade je to par otazok na Favorit: 1. ci bude jazdit s kompresiou 1:10 jazdit na benzin eurosuper 95? 2. Ake sviecky ma pouzivat, ci existuju aj Bosch4? 3. Aky olej odporucate? Kedze sa vo favoritoch vobec nevyznam, prosim vas o radu. Dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.08.01  12:10

    « Centrální stěrač

    Prosím o radu kde se dá sehnat centrální stěrač nebo z jakého vozu ho mám namontovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 04.08.01  23:00

    « Re: Přístrojový štít Favo

    Ja som to robil. Ale už dávno. Tie konektory na novom štíte majú iný tvar ale pasujú do toho aj tie staré špicaté (nové majú miesto čpicu taký zúbok). Samo niektoré vodiče bolo potrebné poprehadzovať a niektoré boli po prehodení dlhé len tak tak (lebo ičli na opačnú stranu prístrojového štítu, než predtým). Teplomer mi fungoval, ale palivomer som bohužiaľ nerozchodil. Bol vadný. Skúšal som ho aj prepojením káblov do novšieho favoritu na nádrž, ale on sa ani nepohol. Tak neposlúžim. Do novej dosky som implantoval starý palivomer (myslím, že som aj vŕtal nové dierky na dištančné stípiky) s novou čiernou stupnicou. Teoreticky by som ho bol presvedčil, aby ukazoval správne. Navyše už nepotreboval tretí vodič na rezervu. Tú si generoval sám a nyvyše nepoblikávala tá kontrolka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.01  08:05

    « Re: Přístrojový štít Favo

    Tak už to mám, ten štít se nedá jen tak vyměnit, lepší je přehodit otáčkoměr a tacho do starého. Teploměr a palivoměr mají údajně jiný odpor a i jinak úmístěné uchycovací šrouby, takže to taky bez úprav nejde. Když se ale do starého štítu přehodí i krycí fólie kontrolek a černý rámeček okolo přístrojů, tak to vypadá dobře. Akorát dolní krycí fólie vodorovně umístěných kontrolek má vlevo jinou rozteč a počet kontrolek, musí se to vyměřit, aby to tam pasovalo, ale jde to bez problémů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…