FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.06  22:40

    « Bez nadpisu

    favo bylo v roce 2002 moje druhy auto po fieste. PC 25 000,- RV88. Po veskery udrzbe a upravach 89PS - zmereno na brzde (vacka, hlava karbec rozdelovac, remenice, tlumice, kola pneu atd) jsem v nem byl za 70 000,-. Sice to nejelo spatne ale chchi tady poradit omladine ktera ma podobny plany jako jsem mel ja. Nekupujte favo za 25 ze si ho za 50tis vymazlite. Vemte rovnou tech 50 a sezente si nejakou zachovalejsi e30 325ix a nemusite do ni dat ani korunu. 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.06  20:03

    « Re: Námraza oken

    Pravděpodobně to bude promočenými koberci a navlhlou protihlukovou izolací od motoru. Řešil jsem to důsledným používáním gumových koberců, ze kterých jde odstranit voda, led, sníh. Taky je potřeba zjistit zda nerosí guma čelního skla >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  15:04

    « tohle byly správný škodovky

  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  14:06

    « Námraza oken

    Zdravím všechny, mohl by mi prosím někdo říct,proč mi namrzají všechny okna u Favorita jen zevnitř a nejvíce čelní okno?Díky za radu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  13:06

    « Bez nadpisu

    na netu skoda-auto.cz v tech nabiídkách
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  20:16

    « Re: Re: Re: Re: kufor vo favorite

    Náhodou na svou dobu dobrý auto, nelze to samo srovnávat s dnešními auty. Kupoval jsem ho (F 136L, 46Kw) v r.1989 za 86400Kč, měl jsem štěstí, že většina dílů byla dovoz. Jen pro zajímavost japonská hlava, německý písty a kroužky, originál Pierburg karburátor. Naprosto bezproblémové auto. Za 16 let 2 poruchy, který mě nechaly stát - cívka a prasklý kloub. Jinak běžná údržba. Později s našimi díly to už bylo horší. Vloni jsem ho prodal za 45000 Kč, s minimální korozí. Měl upravený motor na 62kW(firma Motorexcel - doporučuji) - žádnej pochybnej chip tuning, ale poctivé úpravy hlavy, vačky, karburátoru, HP podvozek a kola 195/45 R15 (dobrá motokára), rozpěra. Centrální zamykání, pager. Ujel jsem s ním v pohodě Feldě 1,6 :-). Jelo to na doraz tachometru, čili více než 180km/h tachometrových (počítám cca 170 km/h opravdových).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.06  21:59

    « Re: Re: Re: kufor vo favorite

    tak nevim, zda je to jen spatna nalada, ale Favorit zase az tam spatny nebyl, vzhledem k dobe, moznostem a trhu jaky byl. V nabidce byly vetsi hruzy...treba Olcit
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  23:00

    « hm

    mrkněte na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  20:09

    « Re: Re: kufor vo favorite

    PODLA MNA JE FAVORIT NAJVACSIA SRACKA CO MOHLI VTEDAJSI SUDRUHOVIA VYMYSLIET. NESEDI NA CESTE, JE VELMI PORUCHOVI, HRDZAVIE A JEDNYM SLOVOM JE TO SROT. TO JE MOJ NAZOR NA AKOZE AUTO SKODA FAVORIT.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  09:01

    « Re: kufor vo favorite

    Řešením je vozit dva klíče >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  21:23

    « Re: palubovka z felicie

    Palubovka z Felicie je z hlediska mechanické montáže naprosto totožná. Šrouby sedí přesně na díry. Z elektrického hlediska je to složitejší. Zapojení spínačů, ukazatelů a kontrolek. Nebudu to tady podrobně rozebírat, ale hlavní problém je nekompatibilita ukazatelů teploty motoru a paliva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  21:05

    « Re: Re: Skoda Favorit s LPG

    Ohledně chcípání, zkus během jízdy na LPG přepnout do neutrálu (poloha přepínače 0), nech dojít plyn v karburátoru, setrvačností to ještě trochu pročistit a plyn opět zapnout. Mě to takhle vždy pomůže. Motor pak zase běží pravidelně :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  20:55

    « Re: Re: Re: převodovka

    Přiznám se, že přesně nevím, co tam výrobce předepisuje za viskozitu (sám jsem to auto nikdy neměl). Ale když za mnou někdo ze známých přišel, že má problémy s řazením, zj. dvojky za studena, nalil jsem mu tam 75W-90 a každý konstatoval zlepšení. Bohužel to obvykle nefugovalo na pískání/hučení při zařazené pětce. Tříhřídelové pětikvalty pro Fabie už měly předpis 75W, ale to je úplně jiná konstrukce.
    Co by mohlo být původem oněch "neželezných map" ve vypuštěném oleji, to tedy opravdu netuším. Ale zhoršení řazení podle mého názoru rozhodně souvisí s použitím hustšího oleje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  20:13

    « Re: Re: převodovka

    ->Mitsi: Jaktože tam patří? Mockrát jsem četl, že do převodovek do Škodovek patří W80, W90 nebo 80W90, tuším, že i v manuálu byl uváděn jako doporučený olej. Co myslíš, že to bylo za olej? Je pravda, že když jsem ho vypouštěl, tak mi připadal řidčí než klasický motorový. Je možné, že to byla nějaká syntetika?
    Tu pětku bych ještě překous, ale co ten divný zvuk, když je auto studené? Je zajímavý, že tenhle zvuk se začal projevovat až když jsem olej vyměnil za 80W90. Taky je dost divný to křupnutí "přes zuby" když řadím dvojku. Že by odcházel synchron?
    Jo ještě jeden postřeh. Když jsem vypouštěl ten řídký olej, tak když jsem s ním míchal, tak tam byly takové lesklé stříbrné mapy, takový "perleťový" lesk. Myslel jsem, že to byly šupinky z vydřených kol nebo ložisek. Když jsem v něm "vyráchal" magnet, tak se na něj nic neusadilo. Jeden známý mi radil, že je to zbytek cínoolověné kompozice uložení kol, nebo ložisek, už nevím. Ale pořád mi nějak nejde do hlavy, co by v převodovce dělala cínoolověná kompozice (asi dos měkký materiál). Je to možné?
    dík za názor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.12.05  14:09

    « Re: převodovka

    Ten řídký olej tam ale patří!
    Pokud jde o "pískající pětku", jde o problém letmého uložení soukolí pátého stupně (je "naroubováno" vně hlavní skříně převodovky - jejíž základ je pouze čtyřstupňový - pod samostatným krytem, tj. "pětka" je nikoli "mezi dvěma", ale pouze "za jedním z ložisek"), které nadměrně namáhá "koncová" ložiska obou hřídelů, což vede k předčasnému opotřebení provázenému zvukovými projevy.
    Kromě toho se stávalo, že se na konci jednoho z hřídelů povolila pojistná matice, a jelikož kolečka nejsou nasazena na tisícihranu hřídele (jak bývá obvyklé), ale pouze stažena touto maticí, celé ústrojí ze začalo na některých kvaltech protáčet. Možná je to prvotní náznak právě tohoto problému...
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.12.05  13:54

    « převodovka

    Ahoj všichni. Prosím o radu týkající se převodovky ve Favoritu. Mám ročník 93, přivezen z německa najeto 60tis. V poslední době mám problémy s řazením, především dvojky. Když řadím dvojku z trojky, tak je slyšet krátké "křupnutí" ozubených kol. Když jsem navíc na podzim vyměnil původní dle mého názoru překvapivě řídký olej a nahradil klasikou 80W90, je ještě navíc při zažazené trojce nebo čtyřce slyšet podivný zvuk (chrčení, dření) z převodovky. Tento zvuk zmizí po několika kilometrech až se auto zahřeje, nebo když žařadím zpátky dvojku (ozve se krátké křupnutí zubů a zvuk zmizí). Obecně ještě musím poznamenat, že dvojka a pětka jsou poměrně hlučné, je slyšet pískání v případě pětky hlavně z řadící páky. Četl jsem, že se tento je vyskytoval častěji díky špatnému zpracování, ale spíš si myslím, že převodovka je "vydřená" díky předchozímu velmi řídkému oleji. Prosím o Vaše rady a zkušenosti. Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.04  11:30

    « Bez nadpisu

    hm, ja mam cenu 4 000 Kc, ale by v tom byt cena i za novou kapalinu a dalsi cypoviny. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.04  13:50

    « Re: Re:

    No bolo to pred 5timi rokmi a robil mi to kamos za robotu 1000Sk plus okolo 1000 brusicovi a cena tesnenia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.04  13:02

    « Re:

    kolik te to prosim stalo penez ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.04  07:32

    « Bez nadpisu

    Mal som tiez Favorita s tym istym problemom (je to seriova chyba) tiekla mi voda do oleja. Hlavu rozozieral Fridex potom sa zacal pouzivat Alykol. Prebrusenie hlavy+nove tesnenie+Alykol+poctiva robota to vyriesili. Ta voda ti vyteka stale len na horucom motore sa to stiha odparit. Tych tvojich dvoch "mechanikov" by som asi nakopal do... asi tolko. Zdravim Vlado.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…