FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Fotky
No ten volant tam myslim celkem sedne,ale je pravda ze na tech fotkach to tak nevypada,ale fakt je jedna vec, s jinym volantem by se zatacelo velice spatne, je treba jej porad pevne drzet obema rukama, a hlavne je dulezie ze je vysazeny hodne dopredu.. a s tema pojistkama-to jsem rad:o)) je to docela neprijemna zavada:o( -
"-- skrytý --" 04.09.01 12:34
« Re: Předstih + plyn
Jo jo, je to určitě předstih. Pokusim se to nejak dat dohromady sam, uvidime. Myslis, ze i to zozdeni za plynem muze byt prstihem???? Jinak rozvodak je fakt blbost, to by chrastilo porad a uplne jinak, motor je pak jen hlucnejsi. Apropo, menil jsem ho pred 5000 km. Dikas -
« Re: Předstih + plyn
je to predstihem. najlepsi je zajet nekam do servisu, nejlepe k nekomu soukromemu, at stroboskopem zjisti kolik tam predstihu je a at ubere tak 2-3 stupne. a pokud to buzde "zvonit" dal, tak ubrat jeste.... jinak, muzes to ubrat i sam. Rozdelovac se toci po smeru hod. rucicek, takze kdyz stojis pred autem a povolis sroub na kominku rozdelovace a rozdelovac uvolnis, pootacenim vlevo predstih ubiras, vpravo pridavas, ale pzor, jedna se o pootaceni radove o milimetry, a maly kousek!!!!! je to primitivni metoda,ale muze pomoct, jde o to najit polohu kdy je predstihu nejvic, ale jeste to nezvoni (neklepe...) a rozvodak to neni urcite, to je pena volovina. -
« Re: Předstih + plyn
POkud to chrasti mohli by to byt uz i rozvody kolik mas na nich najeto do vymeny retezu? ventili by ti svrlikali trebas pri tojce do kopce kdyz bys dal plnej. jinak ten pokles o tech 400 ot muze byt taky svincikem v karburatoru , favam krapet vic rozmim par jsme jich doma poskladal :-)) je to stejnej motor jako na 120 jen s vetsim obsahem vlastne 130 :-)) -
"-- skrytý --" 04.09.01 09:53
« Předstih + plyn
Prosím o pomoc, mám asi špatně seřízenej předstih, když prošlápnu plyn, tak to tak kolem 2500 ot/min s plynem na podlaze pěkně chrastí. Jako by chrastily ventily. Poraďte jak na to a jestli to může mít spojitost s tím, co jsem tu popisoval. Zpoždění za plynem při rozjezdu z volnoběhu.... Díkas -
« Re: Ogre
V podstatě je to pouze nepříjemné, nejvíce při jízdě z kopce, kdy se dobržďuje před zatáčkou. Po delším čase by se to mohlo projevit i nějakým poškozením podvozku. Cena těchto dílů ve škodovce je cca 1 700,-Kč u neoriginálních přijde tak napolovic, s rizikem že se tato závada po čase může znovu objevít. -
"-- skrytý --" 31.08.01 17:06
« Re: Favo Favo
Fakt mi ver, rovinka, dva lidi bezvetri - dle tacho 170. Opravdu ostatni proti tomu couvali.
Je to 135Ls karburator. Ted by to melo mit snad 61Kw, ale 160 to zvladalo hrave i pred tim. Nekecam. Dle tacho 160 slo. Na lo ted ostrejsi vacku, slicovany saci a vyfukovy potrubi, upraveny trysky a ventily. Ale jak rikam, zvladalo 160 i pred tim. Relativni zrychleni ve dvou lidech na rovince a bez vetr 0-100 13,6s. -
"-- skrytý --" 31.08.01 08:14
« Re: Favo Favo
Asi jsemblazen, ale s favem, ma trochu tvrdsi podvozek jezdim bezne na okreskach 120 - 130 a na dalnici 150 - 170 a v pohode. A to uz hodne dlouho. Da se a celkem slusne, brzdy brzdej taky pomerne dobre. Ne jednou jsem na dalnici delal 160-0 a bez problemu. Tak nevim. Jezdim i se silnejsima masinama, ale jde to i s Favem. -
« Rychlost + problem
Zdarek lidi, byla tady hlaska ze s favem pres 100 km/h jezdej nom sebevrazi, ja jezdim s Favem z 89' 46 kW(ma nalitano 157000km) a s Favem z 94' 50 kW(ma nalitano 300000km) a prijde mi to docela stejny, zatacky se s tim rezou stejne, ta 94 je o neco pohodlnejsi a moc neskace, 89 myslim ze sedi o trosku lip. Obe jedou 140 km/h, 89 jde lehce pres 150 km/h (tachometricka rychlost)*******************************… /> Posledni dobou mam malej problem u ty 89, kdyz jedu, zhruba po 20 kilometrech jizdy a zabrzdim, tak se mi rozklepe volant a palubovka, auto nijak neskace ani nelita do stran, jenom se neprijemne klepe volant, nevim cim to je a tak prosim o radu co zkontrolovat a co kde pripadne dotahnout, minulej rok se mi rozsypal symering u praveho predniho tlumice, aspon tak me definoval zavadu tata kdyz prijel ze servisu. Diky za radu -
"-- skrytý --" 30.08.01 11:46
« Zpoždění za plynem
Čauky lidi, mam favo 92 karbec. zacalo to delat takovy podivny veci. proste, mam teplej motor a kdyz slapnu na plyn, tak motor proklouzne a jakoby spadne tak o 400 ot/min a pak normalne tahne. Cim to je?? Co s tim?? dik PS volnobeh je docela vysoko
PS Fakt me zacina stvat, ze jsi me tou svoji patnactkou nesvez!!