FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Schema
Ahoj lidi.
Minuly tyden jsem koupil Formana r.v.93, strikacka. Koukal jsem v ruznych priruckach, ale nikde jsem nenasel schema zapojeni na tento model. Vsude je jen do r.v.92. Shanim schema celeho auta a pristrojove desky. Nevite nekdo v jake publikaci ci kde na internetu se da najit?
Diky moc. prace@atlas.cz -
« Re: 75W
Jsem stoho blbej, tak nekde pisou ze pro Favorit do prevodovky se pouziva olej 80W a nekde zas 75W.Nemam od Fa. servisni knizku takze nevim presne co tam ma byt(GL4 nebo 5 ? ).
Druha vec je ta co si mislim, ze kdyz je motor vykonejsi mel by mit vizsi viskozitu(90)aby se netrhal olejovy film a prevodova by mela jet tisejc .Napiste nekdo jaky olej pouzivate do prevodovky. -
« Re: Předstih + plyn = brzdy
vici: i když rezavé brzd.potrubí bývá bolestí starších Favo a rádi je za to vyhazují z STK, tak si myslím, že nemohlo dojít k totálnímu prorezivění a tím i proděravění potrubí při případném zásahu při stříkání spodku, i když možné je všechno. Spíše bych to tipoval na váleček některého zadního kola, to Fava dělají. -
« Re: Předstih + plyn
lada:mysylis ze MTX umi jeste neco lepsiho? Ja sonduju kvuli brzdam, jestli neumi nake chlazene koutouce dopredu a mozna aj neco dozadu a za lepsi cenu nez Airdesign. Jo madla jsem se drzel to jako jo:o))) Jeste ze mam ty Recara. Pres vikend mi znamy strikal spodek a dutiny a nekde mi zrejme tak nejak neco udelal s hadici nebo trubkou, ztraci se mi brzdovka a to dost. *. Tak jsem sice chystal preventivni GO brzdy,ale hadam ze uz je to tady... zrovna kdyz nejsou penize navic. Co uz. Dam novy posilovac, valec, a co bude treba.......... *:o(( Jinak jede to docela dost dobre, jsem spokojeny parchant:o) -
« Re: facko
Jsem rád, že má někdo podobně dobré zkušenosti s fáčkem jako já. Asi se člověk musí starat, mít cit a pak to auto vydrží dlouho bez problémů. Není to sice výkřik techniky, ale svou službu udělá a pokud je v dobrém stavu, je pomalu to škoda za těch pár korun prodat. -
« Re: facko
Mel jsem rovnez Fa 1989,prodany loni se 130000.Jezdeny i v zime,koroze jen na podvozku-ramena ,naprava apod.,prubezne prilezitostne osetrena,jinak"plechy" O.K.Zavady:vymena prasatek-vlastnorucne- v zadnich brzdach-byl jsem prase a nemenil kapalinu,potom uz ano.Dale vymena zapalovacich kabelu asi po 100000-auto slo jak svazane a spotreba nahoru(promereni odporu kabelu).Potom vymena nahonu tachometru asi take v 100000-kmital ukazatel.Potom jsem take laboroval s rozdelovacem-obvykla nemoc favoritu 136 s vyssi kompresi-unavily se pruziny odstrediveho regulatoru a byly treba vymenit ,potom to opet slapalo bez detonacniho "klepani ventilu".2x vymena koncoveho vyfuku,nejdele vydrzel originalni-8let,pak uz to slo rychle.A to bylo ze zavad vsechno.Jinak jsem -opet svepomoci-3x vystrikal vsechny pristupne dutiny.Tlumice uz byly po te dobe mekci,ale porad to slo.Diky mensi pohotovostni hmotnosti(asi o 100 mene nez felicie a asi o 250 mene nez fabie)perfektni ve stoupani-zejmena v zime na horach a take velice dobry posaz v zatacce diky mensim odstredivym silam,i kdyz se naklanel-ale drzel.Nejvice osvedcene svicky champion-ale zadne specialni.Bylo znat,kdyz po 89 roce prisly na trh kvalitni oleje,mel jsem velmi dobrou zkusenost s Aralem(tehdy litr za 70 kcs),navic ten motor nevzal ani kapku.Nejnizsi celorocni spotreba u cca 80000:5,85,mereno od vypnuti pistole na zacatku a na konci roku(ale prevazne pri obsazeni 1-2 osobami).To auto jezdilo cim dal lepe, ale uz starlo.Pisu tak rozsahle proto,protoze jsem k nemu mel -tak jako ty -vztah.Spolehlivy ,usporny drzak-to je moje zkusenost.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!