FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 05.02.06 17:51
« 136-135
Nevím jestli se ptáš vážně nebo z recese, ale 136- byly ty první modely poháněné motorem o výkonu 46 kw, později přišla verze 135 - s výkonem 43 kw, ale jinak odstupnovanou převodovkou, takže se dala použít i 5-ka, jo a ta jezdila už na speciál, kdežto 136-chtěla jen super, konec historického filmu ;-) -
« Autorádio Favorit
Zdravím
Vyměnil jsem u favorita staré rádio za nové Sony MP30, kabely sedí, červený je dohromady s červeným a žlutým(paměť) a černý je na kostře, během 15 ti sekund to odpálilo pojistku, tak jsem si vyměnil, detto. První pojistka byla 3A, druhá 2A. Nějaká rada? Můžu použít napr. 5A pojistku? 5A se mi zdá dost na rádio. -
"-- skrytý --" 04.02.06 18:05
« Re: Gyrol 75W ve Fa
Ahoj, taky jsem vymenoval olej v predovoce a tim Gyrolem 80W-90 se napalil..tytez problemy. Pak jsem na doporuceni dal 75W a po pul roce pouzivani (30 000km) jsem plne spokojen. I ted v tech nejvetsich mrazech to radilo spickove lehounce. Vymen to co nejdriv nebo si ty synchrony odrovnas...
Mam Formana 94 BMM. -
« re: palubka z felicie
Cau nechci to tady rozebirat uz je to tady vomlety dost, ale ja ji tet vymenil a problem s teplomerem je jasnej, ale ta nadrz pry ji vymenit za feldackou? Ja mam favo z 94, takze prechod mezi favem a feldou. Podival jsem se na to a nejak jsem to zapojil a kupodivu mi ta nadrz chodi. Nemam to overeny, ale podle mne staci koupit novy plovak na favo a stim to snad bude chodit. -
« Gyrol 75W ve Fa
Ahoj, chci vyměnit olej ve Favoritu. V převodovce nyní mám Gyrol 80W-90, ale když je auto studené, tak jde řadit velmi ztuha, dokonce mám problém se synchronizací dvojky. Když se ohřeje je všechno ok. Chtěl bych tam dát nějaký řidčí - třeba Gyrol 75W. Četl jsem návod k favoritu a je olej 75W je uváděný jako jeden z doporučovaných. Zároveň jsem četl, že tenhle olej je určený spíše pro celoživotní náplně novějších typů (Felicia, Fabia). Má někdo s tímto olejem ve Fa zkušenosti. Jedná se o syntetiku, polosyntetiku, nebo minerál - nikde jsem to nevyčetl. Prosím o Vaše názory. Díky -
"-- skrytý --" 29.01.06 22:40
« Bez nadpisu
favo bylo v roce 2002 moje druhy auto po fieste. PC 25 000,- RV88. Po veskery udrzbe a upravach 89PS - zmereno na brzde (vacka, hlava karbec rozdelovac, remenice, tlumice, kola pneu atd) jsem v nem byl za 70 000,-. Sice to nejelo spatne ale chchi tady poradit omladine ktera ma podobny plany jako jsem mel ja. Nekupujte favo za 25 ze si ho za 50tis vymazlite. Vemte rovnou tech 50 a sezente si nejakou zachovalejsi e30 325ix a nemusite do ni dat ani korunu. 8) -
"-- skrytý --" 29.01.06 20:03
« Re: Námraza oken
Pravděpodobně to bude promočenými koberci a navlhlou protihlukovou izolací od motoru. Řešil jsem to důsledným používáním gumových koberců, ze kterých jde odstranit voda, led, sníh. Taky je potřeba zjistit zda nerosí guma čelního skla >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: kufor vo favorite
Náhodou na svou dobu dobrý auto, nelze to samo srovnávat s dnešními auty. Kupoval jsem ho (F 136L, 46Kw) v r.1989 za 86400Kč, měl jsem štěstí, že většina dílů byla dovoz. Jen pro zajímavost japonská hlava, německý písty a kroužky, originál Pierburg karburátor. Naprosto bezproblémové auto. Za 16 let 2 poruchy, který mě nechaly stát - cívka a prasklý kloub. Jinak běžná údržba. Později s našimi díly to už bylo horší. Vloni jsem ho prodal za 45000 Kč, s minimální korozí. Měl upravený motor na 62kW(firma Motorexcel - doporučuji) - žádnej pochybnej chip tuning, ale poctivé úpravy hlavy, vačky, karburátoru, HP podvozek a kola 195/45 R15 (dobrá motokára), rozpěra. Centrální zamykání, pager. Ujel jsem s ním v pohodě Feldě 1,6 :-). Jelo to na doraz tachometru, čili více než 180km/h tachometrových (počítám cca 170 km/h opravdových). -
« Re: palubovka z felicie
Palubovka z Felicie je z hlediska mechanické montáže naprosto totožná. Šrouby sedí přesně na díry. Z elektrického hlediska je to složitejší. Zapojení spínačů, ukazatelů a kontrolek. Nebudu to tady podrobně rozebírat, ale hlavní problém je nekompatibilita ukazatelů teploty motoru a paliva.