FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Předstih +benzin
Dost se tady bavíte o předstihu a chrastění ventilů atd.Měl jsem stejnej problém na 130-ce a když už jsem měl hrozně nízkej předstih a dvakrát seřízený ventily,tak sem náhodou načepoval u jiný pumpy a bylo to OK,ani neklepla.Dejte pozor co tam lejete, dneska to šidí kdekdo. -
« Re: 75W
Uz jsem udelal zmenu s 75W na 80W mogul, je to tichsi,navic ten mogul 80W je oproti (npr.) shellu 80W ridsi a ma lepsi index viskozity(ridsi pri nizsich teplotach).Jenom tak pro informaci mogul 75W je hustsi( 100C )oprotishellu 75W ale ale mogul ma velmi vysoky index tak ma pri niske teplote mensi hustotu a toje prave ten problem ze prevodovka chrasti.Na padlo mne ale, ty dva oleje smichat (75W s 80W)ale nevim jestli se snesou co se tyce zivotnosti oleje. Trochu parametru, mogul 75W ma viskozitu 6.5 a Index 150, shell Spirax EP75W vis. 5.6 Idx. 90. -
« Re: Vstrik
Na Jižním Městě (pokud tím myslíš to okolí Chodova jako část Prahy) je servis, který dělá jenom seřízení škodovek (karburátory, vstřikování). Já tam byl s upraveným motorem ve favu a políbili tomu šos. Pak jsem si to zkusmo musel poštelovat sám. Ale sérii by snad zvládli, maj na to patřičný vybavení. Abych je nepomlouval tak neuvádím jejich adresu, ale jestli chcete pošlu Vám ji na e-mail. -
"-- skrytý --" 24.10.01 09:54
« Re: Vstrik
Au au au, to boli, umlatili jste me argumentama :-) Mate pravdu,byl to jen takovy vykrik do tmy.Je to blbost. To PR : jo,nejak to nejede. Nedari se mi to dat do kupy. Asi bude v haji sytic a dalsi problem,kterej se mi nepovedlo a stale nedari identifikovat je cukani motoru pri 3500ot/min. Zkousim zjistit cim to je. Zatim me napada, ze netesni sani,vypada to na zpaetny ventil mezi sacim potrubim a posilovacem brzd, nebo mozna zapalovani, chyba nekde v rozdelovaci, nebo davkovani paliva. Je to divny. Zkousim jedno po druhem a vse se zda OK. Jinak to jezdi slusne. Nejlip to takhne tak od 4500 do 5500 ot, jedes 170 (tacho) a porad to tahne,pak uz mas ale strach o motor... :-o Co se tyka serizeni ci opravy karburatoru,dostal jsem tip na nejakeho Kratochvila z Prahy, mel zastoupeni Jikovu,ma spousty dilu a hlavne zkusenosti. Umi nejen vymenovat (jako to delaj ve skodovce),ale hlavne i opravovat a serizovat karby. Uvidime -
"-- skrytý --" 24.10.01 08:24
« Re: Vstrik
Co si tak vzpomínám, někde v okolí Chodova byl servis, který dělal opravy, diagnostiku a seřízení karburátorů na Škodovky, myslím, že to mělo něco společného přímo s Jikovem. Zkusím se kdyžtak někde poptat, ale pokud o tom někdo něco víte, hoďte to sem. -
« Re: Vstrik
Prosímtě proč bys předělával karbec na vstřik? Karbec seženeš proti tomu kolik by stála ta přestavba za hubičku. S karbecem to má lepší reakce a je to vcelku no problem a navíc opravitelná za pár korun. Jinak mi nepřipadá, že by to mohlo přinést nějakou výhodu (snad jen spotřeba v případě použití MPi). Při přestavbě by ses musel vypořádat s mnoha úskalími. Pokud chceš stříkačku tak sežeň spíš motor z bouračky a přehoď to do Fáva, ale ani tak se jak jsem už řekl to nebude jednoduché. Trochu mě zaráží že sis, alespoň pokud se nemýlým, někdy v srpnu nechal upravit motor u CMT, takže mi tvoje úvahy připadají ne zcela pochopitelné. Copak to jede špatně? A jestli je špatný karbec, tak kup za pár korun nový a můžeš zase frčet. -
« Re: Vstrik
No pokud bys tam chtel dat BMM z Facka nebo Felicii do r.v. 96 tak je to v dusledku k nicemu, drahe a daleko lip vyjde novy karbec za nejake 2500. Pokud bys tam chtel dat MPicko tak je to asi tak stejne slozite jako BMM ale mozna by to k necemu bylo, hlavne kvuvli spotrebe, nicmene je to takova prekopavka ze idelani by bylo sehnat nejakou Feldu MPi hozenou pres strechu nebo jinak rozbitou, co ma v poradku predek a elektriku. Musel bys vymenit celou predni elektriku, asi i pristrojovy stit a tudiz i palubovku, dale pak veskerou elektriku kolem motoru vcetne ridici jednotky atd, a taky saci potrubi a tsic dalsich volovin. A v neposledni rade pak nechat tu jednotku upravit tak aby fungovala s tou upravou co mas, to posledni by u Zdeny nemel byt problem.