FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 06.11.01 14:29
« Re: Problém s teplotou ??
Jo chovalo se to tak. Teplota jde nahoru, ale jenom v hlave kde je zrovna cidlo a protoze dojde ke zavzdusneni jednak parou a jednak vzduchem z valcu, tak voda neobiha a chladic i chladic topeni jsou za chvilku studeny. Pak ten vzduch bud vcas odbubla do nadrzky a teplota se vraci (voda opet obiha), nebo ne a pak je to totalne uvareny :-((. Presne tohle mi to delalo na moji S136R. Vareni jsem zabranil docasne vickem na pretlak 0.25-0.3 MPa (normalne je 0.1MPa), ale teplota litala opravdu divoce. Proste "kdyz to zaclo" tak chladic i topeni byly studeny zatimco motor byl "v cervenem". -
« Re: Problém s teplotou ??
Mate mě na tom ten výkyv s topením, když jde teplota na teploměru nahoru, topení přestává topit a naopak. Chovalo by se to takhle při špatném těsnění pod hlavou ? Ještě to zkusím nějak odvzdušnit, jestli tam nejsou nějaké bubliny. Je u fava nějaký ventil na odvzdušnění? Dík za odpověď. -
"-- skrytý --" 06.11.01 13:32
« Re: Problém s teplotou ??
Termostat je OK. Dle meho nazoru bude spis zanesenej chladic.Necistilo se to co se auto koupilo, v 92 a buh vi,co jsem do toholili. Jo,s tim tesnenim mas pravdu,ale opravdu mi todela jen pri velkejch teplotach a v kolonach a tak. A je to takovy to klasicky vareni,ale jeste jsem nevaril,vzdy jsem to nejak zazehnal. Termostat spina slusne. -
"-- skrytý --" 06.11.01 13:28
« Re: Problém s teplotou ??
OK. Nicmene to, ze mas nove tesneni neznamena, ze s nim nemuze byt problem. Pokud se pri vymene neprebrousi hlava a nepouzije se tesneni provotridni kvality nastava problem. Presne tak se mi to stalo... Temi "skoky" myslim to, ze teplota zacne z niceho nic splhat do cerveneho pole a pak se to, podle okolnosti, bud uvari, nebo teplota zase spadne nazpet. Cely cyklus trva 5-20 vterin, podle toho jaky mas aktualni vykon.... Ale pokud ti to jasne zavisi na zatizeni motoru, muze to byt (a spis asi bude) ten termostat. -
« Re: rozdelovac
K tomu chladiči: pročištění, nebo nový chladič pomůže dost zásadně, já musel dát nový, protože mi upadl takový plastový nátrubek, na kterém je napáskovaná hadice, a od té doby pohoda, za tři roky mi sepnul větrák tak asi jednou při pojíždění ve šnůře na dálnici. Až tedˇmám ty problémy, ale bude to asi ten termostat. -
"-- skrytý --" 06.11.01 11:10
« Re: rozdelovac
Jo,tak to fakt nevim,jestli se da tenhle rozdelovac sehnat po officialni ceste. Snazim se,ale nikde zatim nemaj. Musim to dat do kupy. To moje favo taky docela hreje, v lete dost. Nevim co s tim,pridelal jsem si vypinac na vetrak a zkusim asi procisti chladic. -
« Problém s teplotou ??
Teď mi u fava začala zlobit teplota: když se ohřeje na provozní teplotu, tak najednou vystoupá až pod červené pole teploměru, přestane foukat teplý vzduch z topení, pak najednou spadne na normál, topení začne topit, ručička začne zase stoupat, a takhle pořád dokola. Zatím se to nevaří, chystám se vyměnit termostat, je to podle vás termostatem? Dík -
« rozdelovac
cau
mam motor z fava ve skodarne742 ale mam tam rozdelovac ze 130, lidi mi rikaj ze je lepsi nez z fava {teda aspon an u pravenej motor}akorat ze potrebuju zrejme taky novej jak vas tady ctu, jinak zapalovani mam z fava doma v dilne tak nevim jestli to mam prahodit a koupit ten 136x rozdelovac. da se jeste vubec koupit normalne v obchodem nebo objedbnat?? diky karbi -
« Re: cukání motoru
Měnil jsem pouze rozdělovač, koupil jsem fungl nový za cca 2000 Kč, vyměnil dal jsem seřídit předstih. Mám tam mít bez podtlaku asi 30. Cukání zmizelo, ale i když byl benzín kvalitní (Shell) cvakaly ve vysokých otáčkách ventily. Trochu jsem ubral předstih a jede to jak pila. Výměnu jsem konzultoval se známým automechanikem a ten říkal, že tyto rozdělovače se rychleji opotřebují než ze Š120, protože prý některé části jsou z bronzu a vzniknou vůle, jejichž důsledkem je cukání v určitých otáčkách. Navíc mne v tom utvrdilo, že p.ing. Čepek v MOTOREXCELU, který motor upravoval mi říkal, že rozdělovač už je vyběhaný má vůle a doporučuje ho vyměnit.