FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: gshock-serizeni sklonu svetel
Hadičky jako takové jsou opravdu neporušené - kapalina se odpaří většinou trhlinkami (já jsem je měl na nátrubcích u válečku co se zacvakává do reflektoru). Neznám nikoho komu by se to podařilo opravit tak, aby to alespoň chvíli vydrželo a současně to taky fungovalo. Jedině koupit nové, nebo nějaké slušné na vrakáči. Pokud jsi trochu šikovný výměnu zvládneš sám (musí se měnit celý komplet). -
« Re: gshock-serizeni sklonu svetel
Vypada to, ze ty hadicky jsou prazdne. U jineho Favorita je videt v hadickach modra kapalina. Nevim ale, kde to mohlo vytect, zadne louze jsem si nevsim a hadicky v motorovem prostoru vypadaji neporusene. Do servisu se me s tim moc nechce. Da se to naplnit i doma? Popr. jak a cim naplnit? Asi budu muset vymontovat ten mechanismus s ovladacim knoflikem na pristrojovce. Delal to uz nekdo? -
« Re: Problém s teplotou ??
>to Phoenix< : Dík za radu s tím chlazením, pro jistotu jsem dolil kapalinu na max, promačkal hadice, abych vymačkal případné bubliny. Nevím jestli tohle pomohlo, ale zatím je to OK. Já měl kapalinu skoro na minimu, a před tím, než to takhle začalo zlobit, tak jsem to v dost velký rychlosti musel zadupnout a brzdit na "krev" ,takže jsem si myslel jestli při tom zhoupnutí auta si to necuclo vzduchu do chlazení.
Nicméně teď je to v pohodě, to víš těsnění pod hlavou, nebo jiná vážnější závada by mně nepotěšila. Snad se to zas neobjeví. Zdar.
-
« serizeni sklonu svetel
prestalo me u favorita fungovat serizeni sklonu svetel podle zatizeni auta. Kdyz jedu sam, sviti to na tlumeny asi 20 m. Pri otaceni tim knoflikem vlevo od volantu se nic nedeje. Cim to muze byt a na jakym principu to vubec funguje? Ty hadicky ke svetlum se zdaji bejt v poradku. -
"-- skrytý --" 07.11.01 11:21
« Re: Problém s teplotou ??
To uz je dost extremni pripad. Pozna se to po demontazi hlavy pohledem na to tesneni. Staci lehka odfouklinka a uz to zblobi. Pokud nehodlas jet zadnou dalku tak, bych to zatim pozoroval - jak se to bude vyvijet. Jinak, pokud mas v poradku termostat (a pripadne ceropadlo) tak to asi bude chtit otevrit - coz prijde na cca 2000 Kc. Tesneni se po otevreni bude muset vymenit v kazdem pripade a hlava se bude muset prebrousit (srovnat) take. Jinak o tesneni zn. AKUZA mi v servisu tvrdili, ze je pomerne nekvalitni a muze byt potencialni pricinou problemu. Dali mi tam tusim TEMAX, nebo tak nejak... Tohle mam tedy z doslechu, expert na kvality tesneni nejsem :-)))) -
"-- skrytý --" 06.11.01 14:29
« Re: Problém s teplotou ??
Jo chovalo se to tak. Teplota jde nahoru, ale jenom v hlave kde je zrovna cidlo a protoze dojde ke zavzdusneni jednak parou a jednak vzduchem z valcu, tak voda neobiha a chladic i chladic topeni jsou za chvilku studeny. Pak ten vzduch bud vcas odbubla do nadrzky a teplota se vraci (voda opet obiha), nebo ne a pak je to totalne uvareny :-((. Presne tohle mi to delalo na moji S136R. Vareni jsem zabranil docasne vickem na pretlak 0.25-0.3 MPa (normalne je 0.1MPa), ale teplota litala opravdu divoce. Proste "kdyz to zaclo" tak chladic i topeni byly studeny zatimco motor byl "v cervenem". -
« Re: Problém s teplotou ??
Mate mě na tom ten výkyv s topením, když jde teplota na teploměru nahoru, topení přestává topit a naopak. Chovalo by se to takhle při špatném těsnění pod hlavou ? Ještě to zkusím nějak odvzdušnit, jestli tam nejsou nějaké bubliny. Je u fava nějaký ventil na odvzdušnění? Dík za odpověď. -
"-- skrytý --" 06.11.01 13:32
« Re: Problém s teplotou ??
Termostat je OK. Dle meho nazoru bude spis zanesenej chladic.Necistilo se to co se auto koupilo, v 92 a buh vi,co jsem do toholili. Jo,s tim tesnenim mas pravdu,ale opravdu mi todela jen pri velkejch teplotach a v kolonach a tak. A je to takovy to klasicky vareni,ale jeste jsem nevaril,vzdy jsem to nejak zazehnal. Termostat spina slusne. -
"-- skrytý --" 06.11.01 13:28
« Re: Problém s teplotou ??
OK. Nicmene to, ze mas nove tesneni neznamena, ze s nim nemuze byt problem. Pokud se pri vymene neprebrousi hlava a nepouzije se tesneni provotridni kvality nastava problem. Presne tak se mi to stalo... Temi "skoky" myslim to, ze teplota zacne z niceho nic splhat do cerveneho pole a pak se to, podle okolnosti, bud uvari, nebo teplota zase spadne nazpet. Cely cyklus trva 5-20 vterin, podle toho jaky mas aktualni vykon.... Ale pokud ti to jasne zavisi na zatizeni motoru, muze to byt (a spis asi bude) ten termostat.