FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« dobijeni
Mam v aute 2 roky starou baterku, pred tim nez jsem ji dal do svyho byla v jinym facku, kdyz jsem ji prendal do svyho tak startovala jak blazen, ted po tejdnu je total KO a uz neotoci ani motorem, po otoceni klicku na 2 pozici (rozsviceni 2 policek na palubovce) klesne voltaz na 6V. Hledal jsem zavadu v dobijeni, protoze se mi zdalo ze trosku piska klinak, jenze dobijeni, 1000 otacek po 2-3 minutach 13.85V, po zapnuti vseho v aute a volnobehu 12.5V, po zvyseni otacek na 1000-1200 to vylitne na 13.3V, kdyz budu mit zapnuty jenom svetla tak to ma 13.7V. Kdyz chvipnu motor tak klesne voltaz na 12.9 a klesa dolu (tohle jsem meril s 6 let starou baterkou Akuma 12 V 40 Ah). Proste to nechapu, nejdriv to staruje a po tejdnu je to v haji, normalne to dobiji, jedine ze by to nekdy dobijelo a nekdy ne. Co mam jeste promerit a nebo kde hledat zavadu?? -
« Re: gshock-serizeni sklonu svetel
Já měl u Favorita (r.v. 1990) tu kapalinu bezbarvou - nešlo určit, jestli v tech hadičkách je. Zvedání světel mi nefungovalo (vyhodili mě z technické), ale když jsem vyndal z reflektoru ovládací pístek (to co je na konci té hadičky), tak fungoval OK = při otáčení ovladačem na jednu stranu vyjížděl a opačně zajížděl. Ten pístek byl jen krátký a nedosáhl uvnitř reflektoru na mechanismus zvedání světla. Jednoduše jsem ho prodloužil (tenkrát jakousi trubičkou) a vše bylo OK. Nechápu, jak to mohlo někdy předtím fungovat? -
« Re: gshock-serizeni sklonu svetel
Hadičky jako takové jsou opravdu neporušené - kapalina se odpaří většinou trhlinkami (já jsem je měl na nátrubcích u válečku co se zacvakává do reflektoru). Neznám nikoho komu by se to podařilo opravit tak, aby to alespoň chvíli vydrželo a současně to taky fungovalo. Jedině koupit nové, nebo nějaké slušné na vrakáči. Pokud jsi trochu šikovný výměnu zvládneš sám (musí se měnit celý komplet). -
« Re: gshock-serizeni sklonu svetel
Vypada to, ze ty hadicky jsou prazdne. U jineho Favorita je videt v hadickach modra kapalina. Nevim ale, kde to mohlo vytect, zadne louze jsem si nevsim a hadicky v motorovem prostoru vypadaji neporusene. Do servisu se me s tim moc nechce. Da se to naplnit i doma? Popr. jak a cim naplnit? Asi budu muset vymontovat ten mechanismus s ovladacim knoflikem na pristrojovce. Delal to uz nekdo? -
« Re: Problém s teplotou ??
>to Phoenix< : Dík za radu s tím chlazením, pro jistotu jsem dolil kapalinu na max, promačkal hadice, abych vymačkal případné bubliny. Nevím jestli tohle pomohlo, ale zatím je to OK. Já měl kapalinu skoro na minimu, a před tím, než to takhle začalo zlobit, tak jsem to v dost velký rychlosti musel zadupnout a brzdit na "krev" ,takže jsem si myslel jestli při tom zhoupnutí auta si to necuclo vzduchu do chlazení.
Nicméně teď je to v pohodě, to víš těsnění pod hlavou, nebo jiná vážnější závada by mně nepotěšila. Snad se to zas neobjeví. Zdar.
-
« serizeni sklonu svetel
prestalo me u favorita fungovat serizeni sklonu svetel podle zatizeni auta. Kdyz jedu sam, sviti to na tlumeny asi 20 m. Pri otaceni tim knoflikem vlevo od volantu se nic nedeje. Cim to muze byt a na jakym principu to vubec funguje? Ty hadicky ke svetlum se zdaji bejt v poradku. -
"-- skrytý --" 07.11.01 11:21
« Re: Problém s teplotou ??
To uz je dost extremni pripad. Pozna se to po demontazi hlavy pohledem na to tesneni. Staci lehka odfouklinka a uz to zblobi. Pokud nehodlas jet zadnou dalku tak, bych to zatim pozoroval - jak se to bude vyvijet. Jinak, pokud mas v poradku termostat (a pripadne ceropadlo) tak to asi bude chtit otevrit - coz prijde na cca 2000 Kc. Tesneni se po otevreni bude muset vymenit v kazdem pripade a hlava se bude muset prebrousit (srovnat) take. Jinak o tesneni zn. AKUZA mi v servisu tvrdili, ze je pomerne nekvalitni a muze byt potencialni pricinou problemu. Dali mi tam tusim TEMAX, nebo tak nejak... Tohle mam tedy z doslechu, expert na kvality tesneni nejsem :-))))