FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Sytič
Mam to ale nepouzivam to, neni duvod. Pokud bych sytit vypnul u studeneho motoru, tak budou otacky velmi nizke a pokud je uz motor aspon trochu zahraty, staci pridat plyn a sytic se vypne sam. Na spotrebe jsem toto zarizeni taky nijak nespozoroval. Navic ted uz jezdim na LPG. -
« Kola a rizeni
Cau lidi, mam facko 135LS, r.v. 1992. Mam na nem puvodni hlinikovy kola a poslednich nekolik dni mi volant rajtuje ze strany na stranu a řizeni tahne celkove doleva. Pneumatiky sou takrka novy. Mam nechat vyvazit kola nebo je zavada nekde jinde? Poradte prosim... -
« Re: Spotreba v zime
Problem uz mam vyrieseny,bol to termostat.Bol stale napoly otvoreny,takze sa to vobec neohrievalo.Teplomer je OK, s novym termostatom mam rucicku tesne nad delenim dvoch bielych poli a sytic uplne vypne uz po cca 3 km a nie po 12km ako so starym.Uvidime co na to spotreba.... -
« Re: Spotreba v zime
Tak u te nove palubovky ma byt rucicka teplomeru nekde kolem rozdeleni dvou bilych poli, nebo ve spodni polovine velkeho bileho pole. Alespon na sluzebnim Fa. se mi nepodarilo dostat ho jinde. Kdysi jsme meli vadny termostat a rucicka teplomeru v zime po cca najetych 30km byla asi v 1/2 toho spodniho bileho pole. Vytopit se to nedalo. -
« Re: Spotreba v zime
Ja mam uz novu palubovku, takze to delenie moze byt inde, v lete som mal rucicku maximalne v strede pola, je vsak pravda ze nejake dlhe trasy som nejazdil ani vtedy, max. asi 50km. Nemoze byt vadny teplomer? Ale hybat sa hyba, jedine zeby nespravne meral.... -
« Re: Spotreba v zime
U sluzebniho Facka pri teplote cca -10 st. je po cca 6km rucicka teplomeru presne na deleni dvou bilych policek. Jestli se ti rucicka sotva odlepi, tak je to termostat.Jestli chces mit jistotu, tak si zadelej predni chladic. Jen nech ze stran par cm odkrytych. Uvidis potom, jestli se to zlepsi.Nebo rovnou vymen ten termostat. -
« Re: Spotreba v zime
Je to dost mozne,ze sa malo ohrieva.Dnes som skusil troska na to cestou do prace dupnut a uz po 600m mi sytic vypol.Lenze pri rozbehu z krizovatky sa zasa zapol hmmm, pozriem ten termostat,to kurenie bohvieake neni ani po 10km, i ked proti mojej starej S110L je to nebe a dudy, ale nemal som to ako porovnat s inym Favom, preto som hodil temu sem. -
« Re: Spotreba v zime
Myslim,ze sytic mi funguje spravne, na rychle zoslapnutie reaguje vypnutim, problem je,ze ked mierne pridam plyn znova sa zapne:-) Ohrev motora bude asi normal, ked zapnem kurenie tak po 1km uz citit teply vzduch, takze termostat bude asi tiez OK. Asi to bude tym,ze na to fakt nedupem, som taky pohodovy sofer, vyblbnut sa chodim na motokary:-))) A na letnych gumacyh v tomto pocasi musim tocak motora prisposobit prilnavosti mojich pneu.:-) Neviem,ci nemam problem s teplomerom, v lete mal problem dostat sa do polovice meraka, a teraz ma problem odlepit sa od zarazky...asi ho dam vymenit. -
« Topeni felicie
Vici, kde jsi to topeni sehnal? Za 600 i s panelem? Je to celkem dobre tema na clanek, mel bys to nekam napsat co a jak, jak to pasuje. Co vdechy na kapote. Mimochodem touto cestou bych chtel podekovat nejakemu dobrakovi, ze si vypujcil muj kryt topeni z kapoty s umyslem uz jej pravdepodobne nikdy nevratit, takze at ma vesele vanoce a preji mu rosypane a zhnile auto v Novem roce. -
« Veci z Felcky.......
Topeni - do Facka jde bez vetsich problemu kompletni topeni z Felicie vcetne ovladaciho panelu. Vrele doporucuju, hlavne do starsich kusu pred r.v. 93. Cca 600 Kc.......
Stabilizator zadni napravy - takez bez problemu, je jen nutno vyvrtat diry. Cca 900 Kc.....
Alternator 70A - bez problemu, vhodny zvlaste pokud mate baterku u55Ah a podobne... Investice 1400....
A perlicka - do starsich Facek jde dat pristrojovy stit z 93ky. Respektive kombinace obou provedeni, tistak je nutne pouzit puvodni (stary typ), obal je z noveho typu vcetne "krytu se symboly kentrolek", tachometr a otackomer z novejo typu (pokud jste ve starem meli jen hodiny, neni problem otackomer pripojit, napajeni ma stejne jako hodiny, a bily drat je treba privest na - civky), palivomer a teplomer je nutne pouzit puvodni ale podklad a rucicku lze bez problemu dat z noveho typu takze OK. Dale je pak treba zmenit poradi symbolu kontrolek (nuzky to jisti). Takze takhle ve zkratce, vysledek je velmi uspokojujici, je to uplne jine Facko:o)) Investice 850...... -
« Re: Spotreba v zime
Ten sytič se vypíná podle teploty chladící kapaliny. Zkontroluj, jak se ti ohřívá motor, jestli pomalu, tak to možná bude i vadným termostatem. Jedna rada, pokud je termostat v pořádku tak po ujetí pár metrů nebo po chvilce běhu na krátko-tedy nírném ohřátí rychle prošlápni a pusť pedál plynu - měl by se odstavit sytič a klesnout otáčky, je možné že se jen zasekává, pokud ti neodstaví tak může být porucha na sytiči. A nebo jedeš opatrně-lechtáš plyn a ten sytič ti pozdě vypne. -
« Spotreba v zime
Zdar kolegovia, mam taky maly problem. S nastupom zimy mi dost stupla spotreba, takmer o 2l/100km. Mam Forman Blackline 136X '93, v lete som jazdil okolo 6,5-7l, teraz mam problem dostat sa pod 9. Jazdim hlavne do prace- 12km, takze kratke trasy. Mam podozrenie na zle nastaveny automat. sytic, asi tak v 50% pripadov mi ani po tych 12km nespadnu otacky na 700-800 ale je tam cca 1000ot.
S firemnou LX kou (vstrekovanie) to zbehne do normalu ovela rychlejsie. Je to systemovy problem, alebo len fakt zle nastaveny sytic? Vopred dik za radu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!