FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Palubka, elektrika
Mam 1490ccm, takze nejaka 1400 z Fabie me nebere,je to celkem motor o nicem, potrebuje poradne upravit kliku aby k necemu byl. A taky blok ma uplne jine uchyceni ke karoserii takze by to byl celkem opruz to tam nacpat, ale urcite by to slo. Lepsi by bylo preskladat vnitrek z te 1400 Fabie do bloku z Facka, po uprave kliky to jde uplne klidne. 1,6 MPi v poradne uprave - jo, ale do Facka bychto nebastlil, ta 1490 jede velice pekne, seriova 1,6 na to nema, a kdyz uz neco s motorem VW 1,6 tak jedine Feldu, do toho bych pak sel a urcite by to melo nejakou poradnou upravu, a nejen motoru:o) -
« Re: Palubka, elektrika
favorit: Tak to asi jo. Neznám sice BMM, ale je fakt že i u MPI většina dalších kabelů začíná až na vstřikovacím počítači a u pojistkového panelu bude pak menší zmatek. Stejně zůstanu jen u topení,perech+tlumičích,zrcátek,sedaček,… startéru a středovýho panelu z Felicie. -
« Re: Palubka, elektrika
Este raz. Staci vymenit komplet prednu elektriku za elektriku z BMM (to znamena staru elektriku vytiahnut von), konektory z novej elektriky pozapajat do palubky a potom staci uz len zapojit jeden kabel na cidlo teploty a zamenit konektory ku svetlam za stare. -
« Re: Palubka, elektrika
U mého Fáva 90 jsou svorkovnice takový hnusný kostičky z tvrdéko plastu a konektory kulatý dutinky a tohle do pojistkovýho panelu BMM rozkodně nenarvu. To samé je z tapecírunkem do dveří. Když pominu vaření a pasování tak tam ten tvarovaný prakticky nejde. -
« Re: Palubka, elektrika
Je uplne jedno ci mas karbec alebo BMM. Z elektriky BMM staci zapojit snimac teploty. Dokonca ma v poistkovej skrini vystup na ventil behu naprazdno na karburatore. Cievku, zapalovanie, dobijanie a starter zapojis presne tak ako bolo. Nemas tam problem, mozno iba to ze teplomer ti ukazuje menej, ale to sa da vyriesit vymenou cidla z feldy. -
« Re: Palubka z Felicie - problem
Osobně jsem to neměnil, ale někde jsem četl že se tam dá pojistkový panel z Feldy včetně kabeláže do palubky /možná se mění i páčky blinkrů a stěračů/, dále pořídíš zbývající ustřižený konektory pro pojistkový panel Felicie a na ně se nabastlí původní kabeláž. Tenhle postup se mi zdá o trochu lepší.U Felicie jsou výstražné blinkry dělané přes přerušovací relé, které je v pojistkovým panelu.Schéma je v knize Údržba a opravy automobilů Škoda Felicia /můžu poslat/ s cyklu jak na to ? www.kopp.cz -
« Re: Palubka z Felicie - problem
tezko rict, ja jsem palubku prehobil za tri hodiny, vypinace jsem poprepojovel za dve hodiny v pracovni dobe (sem byl u zakaznika:o))) a od te doby jsemse k tomu nedostal.... ale je to jak pises, at meris jak meris at vymyslis jak vymyslis tak to vypada 100% nekompatibilni.... Felda to ma resene uplne jinak, mam pocit ze ma prerusovac u pojistek. Urcite by se to dalo, vykuchat z Feldacke elektriky komplet blinkrovy system a pouzit ho, ale na to nebudu mit nikdy cas.....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
jestli chcete tak bych to mohl zkusit poslat na SkodaTechweb chcete ??