FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Těsnění pod hlavou
To krátky natočení jsem neudělal. To že má nejeto jen 32000 km je tím že jsem ho převzal od otce, ktrý s tím poslední 4 roky moc nenajezdil. Ještě be mně zajímalo jestli je pořeba po zarovnání hlavy seřídit přestih, chod motoru se mi zdá trochu tvrší než před výměnou těsnění pod hlavu. -
« Re: Těsnění pod hlavou
Hodnoty by odpovídaly a rozptyl mezi jednotlivými válci je v normě. Postup při měření byl správný a je jedno, jestli se měří studený, nebo teplý, na tlaky to nemá vliv, jenom je potřeba u studeného motoru ho krátce natočit aby se promazal a pak měřit. -
« Těsnění pod hlavou
Na formanu 135L roku výroby 1992 po 32000km odešlo
těsnění pod hlavou, nechla jsem ho vyměnit a po ujetí 600 km jsem změřil za studena tlaky ve válcích a toto jsem naměřil
1.válec 1,1MPa
2.válec 1,18MPa
3.válec 1,08MPa
4.válec 1,1MPa
Měřil jsem následujícím způsobem:
-vyšrouboval všechny svíčky
-do jednoho válce našrouboval tlakoměr
-protáčel motor 5s se sešlápnutým plynem až na podlahu.
Co říkáte naměřeným hodnotám, způsobu měření a jestli se měří tlak při teplém mototru a jestliže
ano pak jaký je doporučený postup měření.
Děkuji všem za odpovědi. -
« vyfuk
no tak mam uz new vyfuk :)
No a je to Laityng a je mnamozni :-)
Predtim jsem mel Soietu a ta mi prohnila :-(
No a musi rict, ze je to o doost lepsi ma super zvuk a vypada o dost solidneji vyroben (delaj to rucne ja to videl :-) ). Zaruka 30 mesicu :-) taky potesi, cena 4000 taky neni spatna to je jak reklama :-) no uvidime jestli se nepo... treba za mesic, ale vypada fakt dobre :-)
tak kdyby jste shaneli vyfuk mrknete na to
-
« Hlucna prevodovka
Caute, mam stejny problem, vetsinou s autem jezdim po ranu a dost specham a po tyhle tuhy zime me to dost stvalo, v -20°C to hnat asi 10 km. Asi se to blbe mazalo, protoze do zimy byla potichu, v zime to zacalo trosku vrzat, nejdriv jsem myslel ze je to lozisko ve vodni pumpe nebo altiku ale pak kamos mrk na motor a rikal ze je to prevodovka, jako by tam neco drelo. Nekde jsem cetl ze prevodovka u Fava ma celozivotni napln, nevim co to je celozivotni, mam najeto 157tis++, do ty doby nez jsem tam dal prevodovkovej olej Paramo (nejdrazsi co vyrabej) to bylo nadherne tichy pak asi po pulroce denniho jezdeni (tuhle zimu) to zacalo. Docela bych se na to mrk, jenze schodit prevodvku z tyhle kary je uplne "jednoduchy". Jsem rad ze nejsem sam komu to dela. Mimochodem, nezalezi na stari a probehu prevodvky, protoze jezdim jeste vikendove s Favem 1990 - 40tis km a ten to dela taky.
Na co si davat pozor pri koupi prevodvky z vrakace??
A jeste jedna vec, na 4-ku to da 150, ale kdyz pak preradim na 5 tak klesne rychlost na 130, co stim???
Cao -
« Re: Hlučná převodovka
To jo, tady šlo jenom o zvědavost, proč to dělá.
Ono vybírat převodovku na vrakáči, když do ní není vidět, taky není žádný terno. Já už jí jednou měnil, a je fakt, že ta nová je hlučnější než ta stará, ale problém s ní nemám. Mimochodem, bylo to asi před rokem, byla jediná použitelná na favo, jinak všechny převodovky co měli byly na feldy mpi nebo 1,9d a přišla mě na 2500,-. -
« Re: Hlučná převodovka
To je divne. Moje prevodovka ma najeto 110tis, z toho 50 s dost upravenym motorem a radi super, lip nez kamaradova Felda r.v. 97. Jedine co mi kdy skrcelo v prevodovce, byl asi pri 60tis, volny petkovy synchron, dotahl se a OK. Asi plati jako u vseho od Skodovky - co kus to original, nicmene vrakace jsou plne prevodovek za par supu jak uz nekdo psal, tak proc se stresovat:o) -
« Re: Hlučná převodovka
Já jsem se na to ptal dvou automechaniků (každý má svoji soukromou dílnu) - jeden mi řekl, že převodovka je tak navržená a spasovaná, že za studena to dělá u všech favoritů a nedá se s tím nic dělat a nevadí to. Ten druhý to zdůvodnil tím, že v převodovce je někde na kraji ložisko, které je přimazáváno kanálkem a olej do tohoto kanálku se dostává snad až někde od soukolí diferenciálu, tudíž se ložisko promaže až při pohybu auta. Mě to také "chrčelo" při teplotách pod 0°C a asi po 200 - 300 m jízdy to přestalo. Po výměně oleje v převodovce to dělá méně - až při teplotách nižších než -5°C. -
« Hlučná převodovka
Nevíte někdo proč je hlučná převodovka u fava dokud je studená ? Je to nějaké ložisko či co? Znamý u svého favorita tomu chce přijít na kloub, ale nechce to dělat systémem pokus - omyl. Rozebral jí, ale je tam všechno O.K. (v rámci možností běžné kontroly). Já jsem měl u favoritů převodovky vždycky hlučné, když bylo kolem 0 °C a míň, ale zase jsem to blíž nezkoumal. Je fakt, že u jednoho to byl randál, jako když se tam melou šutry, ale jak se to ohřálo bylo to O.K. -
« Re: kotouce
Nebo to spíše bude vadou v materiálu kotouče. Občas se tam objeví kaz (bublina, flek ze spatně promíchanýho matriálu) a problém je tu, kotouč neháže, ele brzdí-nebrzdí a to se přenáší do pedálu, jako knitání. Tohle je u škodovek dost obvyklé. Jak se to ojede, tak to přestane.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!