FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Superchips
No,mozna,ze az tak nejsou,aspon u Fordaku jsem se s jinou znackou nesetkal ani na uk a de webech.Nabizi je i Engels.Mrkni na tuninglinx.com a engels-renntechnik.de.Ale nevim k tomu nic blizsiho.Kdyby nekdo vedel,uvitam kazdou zkusenost.Jo,je mi prd platny dat jiny vacky,sani a vsechno okolo,kdyz to seriovou jednotkou nenakrmim.Nebo mas recept jak na to? -
Diamant 25.03.02 20:27
« Re: sracka........
No neviem, ale Favorit kvitol (nebol nový), tak som ho nechal nastriekať. Mal som pekné auto, ale potom sa spodok otĺkol a tak som ho rýchlo predal. Teraz mám Felku a po štyroch rokoch nekvitne. Tak neviem. Ešte aj výfuk mám pôvodný. A minule som sa v servise díval na spodok Fabie a tá to má vyriešené úplne super. Žiadny plastizol, ktorý sa skôr či neskôr aj tak otlčie od kamienkov a soľ spraví svoje. Tam je na spodku naskrutkovaný plast ktorý sa len tak neotlčie a keď aj nejakým zázrakom áno, tak sa to dá kedykoľvek vymeniť. -
« sracka........
v dusledku vsecko co je Skoda stoji za *, 105-130 je * uplny, Facko o neco lepsi a Felda to same...... mechanicke poruchy bych jeste prezil ale ze to rezavi jak polite kyselinou a rozpada se to pred ocima, tak to me sere. Proste zlate ceske rucicky-ojebane co slo. Treba * 205ka nikdy nezrezne jak moje Facko z r.93....... ktere nove stalo 240 tisic......... -
« Bez nadpisu
To není přesné, já mám favorita r.v. 1989 a nemám žádné problémy. Najeto 115 000 km. Patrně proto, že dost součástek bylo použito z dovozu (hlava - japonská, písty německé, karbec - originál Pierburg atd.). Motor v pohodě (dal jsem ho v roce 2000 upravit).Poruchy - usměrňovač, snímací cívka v rozdělovači, zarezlá prasátka v zadních brzdách, výměna manžet na kloubech a řízení, a vloni odešel pravý vnitřní kloub. To je vše! Za 13 let to jde. Jinak drobná koroze karoserie. -
Diamant 16.03.02 21:29
« Re: šroub kola
Asi by som skúsil namiesto skrutky naskrutkovať závitovanú tyčku. Pokiaľ by to šlo, tak by som tam skúsil aj voľačo pridať do závitu (nejaké kovové konope, alebo niečo také, ab tý tička už nešla von) a potom by som disk priťahoval matičkou nasadenou na závite. Určite to nebude dosahovať pevnosť pôvodného riešenia, ale to nedosahujú ani bezpečnostné skrutky, ktoré tiež nie je možné natoľko dotiahnuť, ako bežné skrutky. -
« šroub kola
Při výměně pneumatik v autoservisu na podzim 2001 na FORMANU 135L mi prasknul šroub na pravém předním kole a po jeho odvrtání a přatažení závitníkem tam zůstal závit o délce cca 4mm. Po výměně kola a šroubu (nový) to vydrželo až do současnosti, kdy bude potřeba opět to přezout. Mám obavy že tentokrát zústatek závitu nevydrží utažení. Měnit celý unašeč kola se mi moc nechce. Má někdo z vás podobnou zkušenost a radu co s tím. Všem předem děkuji za jakoukoliv odpověď. Předchozí výměnu před prasknutím šroubu dělal tentýž autoservis. Mám podezření že ten šroub zašroubovali přes závit.