FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.02  20:11

    « Re: Prosba o radu

    mfilip: motor 135 byl s karbecem - 43kW, 135B je s BMM - 40kW, jezdi jich tady tisice, nebyl to zadny vyvoz, jen asi nekdo kdo tomu tady vystavoval papiry to zmrsil..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  22:26

    « Klapka v sání 2

    Tak ta klapka je v pořádku. Ale když jsem zkusil sání ucpat rukou - čekal jsem, že se to projeví na chodu motoru a nic - běžel vesele dál a ani jsem necítil žádný podtlak. Tak mám podezření, že si to někudy saje falešný vzduch ?? Ale kudy ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  10:49

    « Re: Klapka v sání

    Tu klapku ovládá termostat. Asi je v *, je potřeba ho vyměnit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  10:29

    « Klapka v sání

    Chci se zeptat jak je udělaná ta klapka v sání, která přepíná k té vrapované hadici pro přívod teplého vzduchu. Včera jsem zjistil, že mi to vůbec nebere vzduch tou hadicí zepředu, asi to zůstalo viset a cucá to pořád jen teplo od motoru.
    Chci to případně zkusit úplně vyhodit než koupím nový díl. Strašně mi to teď žere, tak si myslím, že by to mohlo být tímhle, ta vrapovaná hadice má navíc menší průměr než sání zepředu, takže to asi nedostává tolik vzduchu kolik by to chtělo ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  10:23

    « Re: Prosba o radu

    To je radost prodat auto někomu takovýmu. S tím číslem motoru: můj tchán zase když koupil kdysi nové favo, tak ješte v záruce (asi po měsíci) mu měnili blok. Po deseti letech šel na technickou a nechtěli mu ji udělat, že na tom bloku jsou ty čísla vyražený špatným typem raznice (jiná výška čísel). Nakonec musel napsat nějaký prohlášení, že ten motor neukrad a nepřerazil atd. až pak mu to prošlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  09:51

    « Re: Prosba o radu

    Tak jo, je to v pohode. Je to formalitka na DI za par korun, ale vystrasilo mne to. To auto je sice prodane pred 2 rokama, nemel bych z toho nasledky, ale nechcu vypadat jako podvodnik. On ten clovek je trochu zvlastni, vola kvuli kazde blbosti, nejdriv stresoval, ze je spatne vyrobni cislo na motoru a pak jsem pres telefon zjistil, ze je spatny typ. Kdyz jsem mu auto prodaval, rekl jsem mu, ze nefunguje klakson, protoze jej v servise zapomeli pri oprave zapojit, rikal jsem mu, ze to je banalitka, ze jen vezme 10 klic, vymontuje pravy reflektor a masku chladice a je to. Za 3 dny byl u mne a pane xxxx, namontujte mi to prosim, vcera na mne covala zenska a ja jsem ji nemel jak upozornit. dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.02  09:29

    « Re: Prosba o radu

    Ať jde na STK jinam, a ne k takovejm blbům, co strašej! Zkusil bych to uhrát na úřadě jako administrativní chybu, a pokud by to neprošlo, tak bych to "B" rozsekal důlčíkem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.05.02  09:02

    « Prosba o radu

    Objevil se problem - neproblem. Pred 2 lety jsem prodal Formana, ktery jsem koupil jako dovoz ze SRN v roce 1996. Vsecko pasovalo, pasuje, cisla motoru, karoserie, prosel jsem s tim nekolik STK, policajti to 2 x prihlasovali a ted u STK objevili, ze na bloku motoru je vyrazeny typ 781.135B, zatimco v technicaku je 781.135 bez "B". Je to oznaceni motoru na vyvoz a strasili pry na STK, ze se bude muset udelat nejaka draha homologace. Jsem ted z toho trosku mimo, i kdyz auto uz davno neni moje. Nevite jestli se jedna jen o formalitu zmeny typu motoru na DI ( nebo kde se to ted vyrizuje ) za par korun, nebo je s tim skutecne spojena nejaka nakladna homologace ? Vyzna se nekdo v tomto ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  10:20

    « Motor

    Zdravim,
    chcem sa opytat odbornikov na problem. Mam Fav. 1990 135LS, najazdenych 136 ts. Predvcerom zacal pocas jazdy vynechavat motor. Pri rychlosti 60 a viac motor kazdu chvilu sa zatriasol a stratil vykon, potom znovu zacal tahat. Na I a II prev. stupen vsetko islo dobre, volnobeh bol pravidelny. Po prudsom brzdeni zavada zmizla, ale na druhy den pri studenom motore cele auto sa triaslo a malo zvuk, akoby islo na tri valce. Pri zvyseni otacok vsetky 'cudne' zvuky a triasenie mizne. Je to v chybnom tesneni chlavy, alebo moze byt volaco ine, co sa da opravit aj svojpomoci. Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.02  10:55

    « Re: Brzdy

    Kotouč opotřebený pod 11,4 mm se vyměňuje, nový má 12,9 Destičky musí mít min výšku obložení 2mm. Destičky můžeš použít všechny které mají atest 8 SD Koupíš je běžně v prodejnách autodílů. Ale měly by být v souladu ( výrobce ) se zadním obložením. Ovšem pokud tento Favorit nebyl pravidelně servisován tzn. roční prohlídky, tak by to chtělo promazat i vodící čepy třmenů. Pokud tohle nezvládneš, tak to nechej radši udělat v dílně. Totéž platí pro ty ložiska zadních kol, pokud nebyl ten Favo pravidelně servisován, tak by to chtělo sundat náboje a vazelínu už vyměnit. Jinak stačí sundat to víčko a doplnit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.04.02  10:17

    « Hlava na favu

    Na hlavě u Fava jsem viděl takový poměrně velký nálitek uprostřed nahoře při pohledu zepředu. U mého to nemám, není to nějaké značení ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  13:45

    « Mazáni ložisek

    Stačí namazat ložiska zadních kol tak, že naplním krytku tukem, nebo je nutné sundat celý náboj kola, naplnit tukem a znovu nasadit. Předem děkuji za všechny odpovědi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  09:39

    « Brzdy

    Jaké brzdové destičky doporučíte na Formana. Při jaké tloušce kotouče je třeba kotouč vyměnit.
    Má najeto 33500km rok výroby 1992 brzdové destičky jsou originál tlošťka destiček 9,5mm. Kotouč je sjetý cca o 0,2-0,3mm. Předem děkuji za rady a doporučení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.02  15:27

    « Re: Držák převodovky

    Ještě jsem to neslyšel, ale když se to stane je to průšvih. Jedině snad nechat výztuhu ovařit, ale pak to tam začne víc reznout. Taky by šlo provrtat otvor až ke kolu a z podběhu to stáhnout přes velkou podložku. Jinak pozor šrouby a a zalisované matice mají atypické stoupání (myslím
    M12 x 1.25 - normál jsou M12 x 1.5).
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  18:25

    « Držák převodovky

    U fava 91 jsem zjistil že mi prasknul úchyt v kastli co je do něj přišroubované pouzdro silentbloku převodovky. Je to na třech šroubech, dva jsou zespodu a jeden z boku a jsou zašroubovány do takového nosníku nabodovaného na kastli. Zevnitř tam jou asi navařené matky, a právě ta boční se mi vyvaluje ven. Už se to někomu stalo ? Mám strach aby mi nepovolily i ty šrouby zespodu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  09:28

    « Re: Chlazení - odpověď

    Termostat je pod tím víčkem, co je přidělaný těma třema šroubkama M6- tam co píšeš. Jenom si dej pozor při dotahování toho víčka při zpětné montáži, pokud ho dotáhneš moc, může se ta příruba-víčko zkroutit a poteče ti to. Jo a kup si k termostatu hned i nové těsnění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  14:38

    « Re: Chlazení - odpověď

    Ale kde ten termostat najdu?
    Je to to misto,kde je mimo jine to cidlo teploty,jak tam jde mimo jine uzka hadicka k dolevaci nadrzce?Nebo je to nekde jinde?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  03:54

    « Re: Chlazení - odpověď

    Bude to určitě termostat - stačí když otevírá o nějaký stupínek později a je to - měl jsem to kdysi taky. Ohledně odvzdušňování u Fáva nic takového jako u 120 není. U Favorita se to odvzdušňuje samo za provozu. Protože výměník topení je proti nádržce dost vysoko je dobré při plnění dolít "co se vejde" a pak něco málo ujet a auto postavit čumákem do kopce, nechat to chvilku proběhnout a pak příp. ještě dolít tak aby to bylo OK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  23:52

    « Chlazení

    Po ujetí několika kilometrů se muj forman zacne varit.
    Predpokladam tyhle zavady:
    1)Termostat(95%)
    2)blbe odvzdusneni.
    Mate jeste nekdo nejakej jinej napad?
    Jelikoz nemam servisni knihu a mam ho teprve kratce,mam lamersky dotaz:Kde v aute naleznu termostat?
    A kde krucinal je nejaka odvzdusnovaci hadicka,jako byla ve 120ce?Jakym zpusobem se to odvzdusnuje?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  11:23

    « Re: Otáčkoměr

    Koukni, jestli nemáš zapnutý ventilátor při vypínání zapalování. Mě to dělá v téhle situaci. Když nejdřív vypnu ventilátor a pak zapalování, tak to nedělá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…