FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Kotouce
To klepani delaj kotouce, ale pokud to neni vyhodnoceno jak tezka zavada tak bych to nechla bejt, u novejch se to muze stat po chvili taky, jde o to jak clovek dupe na brzdu, znamej je taky menil a az na potreti byly OK (tim myslim po nejake dobe jezdeni). vse se da srovnat jen bud stocenim a nebo pouzivanim bez prudkeho brzdeni. -
« 170++ km/h
Caute lidi, tomuhle autu absolutne verim i kdyz jsem ho dneska v tyhle rychlosti prevratil na bok, bohuzel mi podmeruje tachak a kdyz jsem predletel kamose ve fordu tak tam on mel 150. Skoda: akorat lehce promacky dvere u ridice a poskarvanej lak, asi stesti, ale sel jsem asi 70 metru bokem po asfaltu a pak dalsich 20 zadkem v trave nez me zarazila krtina. Nokonec se to pri prevraceni oprelo o ocelovej sloup za listu na stese a s nciim to nehlo... holt spicka auto, zajimavy je ze se neprevratilo uz na asfaltu ale az na trave. No nic, Zavody skrze Pardubice mi jsou ukradeny, tentokrat jsem vyhral cenu za akrobacii -
« Re: Čislo farby
Mas stesti, nedavno jsem to zjistoval :)
Odpoved ze SkodaAuto a.s.:
Vazeny pane,
k Vasemu dotazu sdeluji nize uveden odstiny modre:
r.89/90 1305-sedomodra tmava,
4633 modra kosmicka
90/91 dtto dtto
91/92 4355 modra Jadran, 4585 modra akvamarin
92/93 4268 modra Iris, 9430 hvezdna modr(metaliza), 4690 modr
kralovska I (do 3/93), 4710 odr kralovska II (od 4/93)
93/94 4628 modra Iris, 4710 modr kralovska II, 9430 hvezdna modr,
4620 arkticka modra
-
« Re: Kulisa-řazení
Kdysi se mi u fava stalo něco podobnýho, řadit šlo neskutečně lehce, mělo to minimální odpor, ale šaltpáka se takňák kvrdlala ze strany na stranu i při zařazeným kvaltu. Pak to ale bylo čím dál tím horší, zkrátka něco v převodovce ujelo a už tam byla nafurt dvojka. Na vrakáči jsem koupil novou převodovku, takže jsem to neřešil. Jeden známej co tu starou potom rozebral, říkal, že se tam jenom ustříhnul nějakej kolík, nebo šroub, už nevím. Mám ale dojem že to bylo někde na tzv. úhlové páce. -
« Zapojeni palubky
Ahoj nevite kde bych sehnal zapojeni konektoru na budikach z felicie???
jeste by mne zajimalo jestli budiky ze stareho fava jdou vymenit za feliciacky a jestli je mozne s nima rozbehat ty kontrolky u budiku.Pokud ne strasne rad bych se dozvedel jakym zpusobem jste resili zabudouvani stareho pristrojoveho stitu do palubky z feldy. Diky moc. -
« Kulisa-řazení
Mam Š Pickupa ´92, najeto 150tisic km - problem je řadící páka-nejen že neskutečně vrže,ale úplně chybí kulisa, rvu tam prostě kvalty naslepo, klasický "H" tam prostě není.Určitě to nebude na výměnu převodovky,ale asi jen ty kulisy.Prve jsem našel dokonce někde v ceniku,že něco takovyho existuje-až to koupím,jak se to instaluje, musí se jít do převodovky?A co děláte proti tomu vrzání? -
« Re: převodovka
Po technické stránce by to snad mělo jít. U Feldy je m.j. trochu jinak řešené vypínání spojky a reakce řazení. Pokud jde o převody tak z hlavy převody nevysypu. Pokud vím převodovky pro všechny BMM měly alespoň stálé převody stejné jako Forman 4.167. Počínaje provedením MPi (léto 96) má 50 kW kratší stálý převod 4.11x a 40 kW delší stálý převod 3.833. Od léta 97 jsou pozměněné převodovky SK14, které jsou v lecčem jiné. Rozdíly v převodech nebudou nijak dramatické. Nejčisčí by bylo sehnat převodovku z BMM 50 a Rozhodně je třeba se vyhnout převodovce z MPi 40 s těžším převodem 3.833. -
« spotreba
mam problem se spotrebou u fava 94 rok, nalitano 97tis. letos se se spotrebou nemuzu dostat pod 8,2l/100. minuly rok jsem v pohode jezdil mezi 7-7.8/100. vymenil jsem svicky, olej, filtr, ventily jsou ok.byl jsem na emisich=ok, styl jizdy je stejny, jen spotreba je vysoka!!!:-( kdo mi poradi??? predem dik -
« Re: Výměna hlavy
No, vacka je takovy nos na hrideli. To, co myslis Ty je vackova hridel. Je to hridel a na ni jsou vybrouseny ty "nosy" (pro kazdy ventil jeden). Ty nosy oteviraji ventily (zaviraji je pruziny, kdyz jim to ty nosy dovoli). Vackova hridel je ulozena bud v bloku motoru (pokud ma ten motor rozvody OHV nebo SV), nebo v hlave (pokud ma ten motor rozvod OHC). Ten motor, o ktery Ti jde, je OHV, takze ma vackovou hridel v bloku, pohanenou retezem a od ni jsou prostrednictvim zdvihatek (takove tycky asi ctvrt metru dlouhe) a vahadel ovladany ventily. -
« Re: Výměna hlavy
hm, tak to jsem to moc nevychytal, ja jsem chtel tu hlavu menit hlavne z duvodu toho, ze jsem si myslel, ze obsahuje i vacku, ktera ma mit lepsi parametry nez favoritacka. Nejsem zadnej profik, takze bych se chtel jenom ujistit o definici. Vacka je zarizeni, ktere ovlada otevirani a zavirani sacich a vyfukovych ventilu. Je to tak?
Je tedy ulozena v bloku motoru? Takze jeji vymena bude asi trochu narocnejsi co? Jaky varianty upravy bych mohl tedy pouzit, abych se dostal k parametrum motoru z felicie?
Diky -
« Výměna hlavy
Ahoj, měl jsem v plánu vyměnit hlavu na motoru 135, karburátor, LPG za hlavu z felicie 50kW. Teď tady čtu že je tam nějaký problém s ložiskem, týka se ten problém pouze verze MPi, a nebo nejde použít ani předchozí hlava? Pokud lze použít hlava z felicie, hrozí tam ještě nějaký jiný zádrhel, nebo by to mělo být ok, popř. jiné rady a tipy pro tuhle výměnu. Ta hlava z felicie co jsem chtěl měnit je osazená vč. vačky a ventilů. Pokud by to bylo pouze u MPi, jaký je rozdíl mezi těmito hlavami? Pokud nějaký je.
Díky všem za odpověď.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!