FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Tento kat byl vyroben v Německu a k nám se dovážel do MB, kde se montoval do F určených na vývoz opět do Německa. Vyznačuje se značnou nespolehlivostí: auto zvyšuje či snižuje otáčky, později začne i zamovolně zhášet. Měl jsem před několika lety z Říše dovezeného Formana z r. 1992 s tímto katem a na radu lidí od fochu jsem se ho obratem (ještě před zaregistrováním) zbavil. Pak jsem pořídil r. 1993 s Lukasem a dosud OK! -
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Ne ne, je to rizemej kat s karbem Pierburg 2EE a RJ. Takze opravdu rizenej kat. s lambda sondou. Jinak s tou baterkou je asi problem v tom, ze z 70% jezdím po měste a to cca 8km a pak studene starty. Jinak autoradio je suplik, takze jde vzdycky ven. Pres leto nebyl problem odstavit auto treba na 3 tydny a start v pohode. Ted se trochu ochladilo a je to v pr... -
"-- skrytý --" 26.09.02 13:17
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Aha, tak alarm. Zkus změřit, kolik žere, jestli není moc hladovej. A případně i autorádio, už jsem se setkal s tím, že zálohování paměti žralo jak žárovka... Ta baterka by mohla vydržet o něco déle, kontroloval jsi občas hladinu (tak 1x-2x za rok)? A funguje ti dobře dobíjení? Jinak, jak jsem psal, já mám Akumu, a žádný problém... -
"-- skrytý --" 26.09.02 08:53
« Re: Zapalovací kabely a baterie
???? Forman 92 a katalyzátor? 92 má přeci ještě karburátor, to je tam ten kat dodělávanej? Baterka po týdnu v čudu? A jak je stará? Jestli je tam od výroby, těch 10 let, tak by už celkem měla nárok, jestli je nějaká mladší, tak tam máš nějaký odběr. Jinak baterky používám obyč. od Akumy, žádný problém. A to je mám v dieselech, takže dostávají řádně za uši... -
« Zapalovací kabely a baterie
Tak jsem dneska sel rano do prace a po tydnu co stalo neslo samozrejme nastartovat. Forman 92. Samozrejme baterka v cudu, tak jsem to s pomoci kolemjdouciho roztlacil a ono to vubec nejelo, tede nezrychlovalo to a cukalo. ??? Dojedu na sichtu, kouknu do kapoty a dva zapalovaci kabely bud prezrane, nebo urvane (3 roky stare Nejake Britske silikonove a zlute k tomu) Protoze mam kat tak me pekne oblilo, 8km na dva valce.
Jake mate zkusenosti s baterkama Banner, Varta poradte znacku, a jake zapalovaci kabely? -
« Kotouce
To klepani delaj kotouce, ale pokud to neni vyhodnoceno jak tezka zavada tak bych to nechla bejt, u novejch se to muze stat po chvili taky, jde o to jak clovek dupe na brzdu, znamej je taky menil a az na potreti byly OK (tim myslim po nejake dobe jezdeni). vse se da srovnat jen bud stocenim a nebo pouzivanim bez prudkeho brzdeni. -
« 170++ km/h
Caute lidi, tomuhle autu absolutne verim i kdyz jsem ho dneska v tyhle rychlosti prevratil na bok, bohuzel mi podmeruje tachak a kdyz jsem predletel kamose ve fordu tak tam on mel 150. Skoda: akorat lehce promacky dvere u ridice a poskarvanej lak, asi stesti, ale sel jsem asi 70 metru bokem po asfaltu a pak dalsich 20 zadkem v trave nez me zarazila krtina. Nokonec se to pri prevraceni oprelo o ocelovej sloup za listu na stese a s nciim to nehlo... holt spicka auto, zajimavy je ze se neprevratilo uz na asfaltu ale az na trave. No nic, Zavody skrze Pardubice mi jsou ukradeny, tentokrat jsem vyhral cenu za akrobacii -
« Re: Čislo farby
Mas stesti, nedavno jsem to zjistoval :)
Odpoved ze SkodaAuto a.s.:
Vazeny pane,
k Vasemu dotazu sdeluji nize uveden odstiny modre:
r.89/90 1305-sedomodra tmava,
4633 modra kosmicka
90/91 dtto dtto
91/92 4355 modra Jadran, 4585 modra akvamarin
92/93 4268 modra Iris, 9430 hvezdna modr(metaliza), 4690 modr
kralovska I (do 3/93), 4710 odr kralovska II (od 4/93)
93/94 4628 modra Iris, 4710 modr kralovska II, 9430 hvezdna modr,
4620 arkticka modra
-
« Re: Kulisa-řazení
Kdysi se mi u fava stalo něco podobnýho, řadit šlo neskutečně lehce, mělo to minimální odpor, ale šaltpáka se takňák kvrdlala ze strany na stranu i při zařazeným kvaltu. Pak to ale bylo čím dál tím horší, zkrátka něco v převodovce ujelo a už tam byla nafurt dvojka. Na vrakáči jsem koupil novou převodovku, takže jsem to neřešil. Jeden známej co tu starou potom rozebral, říkal, že se tam jenom ustříhnul nějakej kolík, nebo šroub, už nevím. Mám ale dojem že to bylo někde na tzv. úhlové páce.
prosim, muze poradit nekdo, kdo sam delal vymenu topeni na Favorit/Forman za topeni z Felicie? tece mi kohout na Formanu, v tehle diskuzi je rada prispevku o pouziti topeni z Felicie, ale ani tady a ni jinde jsem nenasel, jake dilyu se musi vymenit popripade jake jsou zadrhele. Napr. vejde se vymenik topeni z Felicie do diry v :tunelku na Favu? Zustane pri vymene stejny ventilator topeni ? atd.
Dekuji za radu.