FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Zase kohout topeni
Ruční ovládání sytiče mají tady www.mikra.cz za 402,60 Kč. Cena toho topení se na vrakovištích dost liší. Dalo se koupit tuším od 500,- Kč na Harfě. Hlavně se musí zkontrolovat funkčnost obou klapek a okouknout mechanizmus u kohoutu pro teplo. Nekupovat taky topení bez toho plastového vstupu pro vzduch co doléhá k haubně. -
« Re: Zase kohout topeni
Diky, vici, to jsem potreboval. Mimochodem, jak to vyjde na koruny ? Nove?/vrakacove topeni z Feldy (tusim, ze jsem nekde zachytil castku okolo 600 Kc na vrakaci, ale mozna jsem mimo).
Na Tvem webu pises o rucnim ovladani sytice, shanel jsem, ale nepochodil. Naivne si myslim, ze to nebude velka veda, tahlo s bowdenem a nejaky uchyt("knoflik" vlevo pod volantem na Tve fotce pristrojovky? delal si ho sam, nebo mas prodavane - popripade muzes, prosim, poradit jak na to?
Diky. -
« Re: Zase kohout topeni
Tak to vim opet naprosto presne. Podle rady Arnyho jsem daval topeni z Feldy do dvou Facek 89 a 93 karbec, loni na podrim. Pohoda.
Takze koupis cele topeni z feldy tzn. to co trci pod kapotou a z toho na druhe strane trci ovladaci panel s ovladacima koleckama, k tomu misis dostat i kryt ovladaciho panelu ze strany pristrojovky. Sundas kryt vzduch. filtru (cely). Pak sundas vrchni dil palubky a odsroubujed dva sroubky ktere drzi ovladaci panel stareho topeni (ST), pak vyndas baterku a oddelas od ST dve vodni hadice. Pak ST odsroubujes ze strany od motoru - dve matky na kazde strane. Pak opojis konektor (svorkovnici napajeni) od topeni v palubce a opatrne to cele vytahnes smerem k motoru - jde to blbe ale jde to. Pak vemes topeni nove - z Feldy (NT). Ted vlastnme ti v palubce zustal horni rozvod vzduchu ke kteremu ze spodu dolehalo topeni. mezi levym a pravym kanalem je prepazka, do te musis vystrihnout - vyrezat otvor, nejlepe ji tak 3cm zrusit uplne protoze klapka topeni u Feldy se otvira nahoru a te prepazka by vadila. Jak moc vyrezat poznas az to tam nasadis a budes tocit koleckem ktere urcuje kam vzduch jde.... no a pak NT vrazi opacmy zpusobem nez jsi vyndaval ST, prisroubujes, a pak nasadil kryci panel ovladani zepredu. Elektrika - konektor z NT muzes ustrihnout, tluste draty - tusi - cerveny +, druhy tlusty je kostra a tenky je podsviceni. Ze stareho topeni usrihni konektor (svorkovnici), vyndej z ni draty a kup si nove tri "zelezne casti konektoru..nebo jak to posat", a udelas to tak ze ze strany auta je jeden drat (tusim cerveny) + k topeni, druhy (tusim zluty) je +podsviceni ovl. panelu. Tyhle dva budou spojeny se svymi protejsky popsanymi vys. Zbyva kostra, ta je u Fava na konektor dovedena jem pro podsviceni, cele topeni je ukostrene pod jednou matkou ze strany kapoty. proto se kostra (bily drat) z puvod. konektoru nezapoji a kostra se dovede novy odnekud kde se ten drat da ukostrit opravdu dobre. Je to z duvodu toho ze jim tece celkem velky proud a me osobne se stalo ze se utavil.. Ale treba u brachoveho auta zapojeneho stejne se to nestalo.....
Takze zadna tezka prestavba - tri hodinky max:o)))
www.vici.wz.cz -
« Zase kohout topeni
Dobry den,
prosim, muze poradit nekdo, kdo sam delal vymenu topeni na Favorit/Forman za topeni z Felicie? tece mi kohout na Formanu, v tehle diskuzi je rada prispevku o pouziti topeni z Felicie, ale ani tady a ni jinde jsem nenasel, jake dilyu se musi vymenit popripade jake jsou zadrhele. Napr. vejde se vymenik topeni z Felicie do diry v :tunelku na Favu? Zustane pri vymene stejny ventilator topeni ? atd.
Dekuji za radu. -
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Tento kat byl vyroben v Německu a k nám se dovážel do MB, kde se montoval do F určených na vývoz opět do Německa. Vyznačuje se značnou nespolehlivostí: auto zvyšuje či snižuje otáčky, později začne i zamovolně zhášet. Měl jsem před několika lety z Říše dovezeného Formana z r. 1992 s tímto katem a na radu lidí od fochu jsem se ho obratem (ještě před zaregistrováním) zbavil. Pak jsem pořídil r. 1993 s Lukasem a dosud OK! -
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Ne ne, je to rizemej kat s karbem Pierburg 2EE a RJ. Takze opravdu rizenej kat. s lambda sondou. Jinak s tou baterkou je asi problem v tom, ze z 70% jezdím po měste a to cca 8km a pak studene starty. Jinak autoradio je suplik, takze jde vzdycky ven. Pres leto nebyl problem odstavit auto treba na 3 tydny a start v pohode. Ted se trochu ochladilo a je to v pr... -
"-- skrytý --" 26.09.02 13:17
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Aha, tak alarm. Zkus změřit, kolik žere, jestli není moc hladovej. A případně i autorádio, už jsem se setkal s tím, že zálohování paměti žralo jak žárovka... Ta baterka by mohla vydržet o něco déle, kontroloval jsi občas hladinu (tak 1x-2x za rok)? A funguje ti dobře dobíjení? Jinak, jak jsem psal, já mám Akumu, a žádný problém... -
"-- skrytý --" 26.09.02 08:53
« Re: Zapalovací kabely a baterie
???? Forman 92 a katalyzátor? 92 má přeci ještě karburátor, to je tam ten kat dodělávanej? Baterka po týdnu v čudu? A jak je stará? Jestli je tam od výroby, těch 10 let, tak by už celkem měla nárok, jestli je nějaká mladší, tak tam máš nějaký odběr. Jinak baterky používám obyč. od Akumy, žádný problém. A to je mám v dieselech, takže dostávají řádně za uši... -
« Zapalovací kabely a baterie
Tak jsem dneska sel rano do prace a po tydnu co stalo neslo samozrejme nastartovat. Forman 92. Samozrejme baterka v cudu, tak jsem to s pomoci kolemjdouciho roztlacil a ono to vubec nejelo, tede nezrychlovalo to a cukalo. ??? Dojedu na sichtu, kouknu do kapoty a dva zapalovaci kabely bud prezrane, nebo urvane (3 roky stare Nejake Britske silikonove a zlute k tomu) Protoze mam kat tak me pekne oblilo, 8km na dva valce.
Jake mate zkusenosti s baterkama Banner, Varta poradte znacku, a jake zapalovaci kabely?