FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: utesneni olejove vany
Jeste je tady jedna moznost,jestli je vana plechova,dost casto nejsou ty tesnici plochy idealne rovny a muzou byt predchozim dotahovanim trosku zdeformovany.Takze ja bych asi cely kolecko udelal znova,to tesneni asi nesundas bes poskozeni,takze koupit novy,cely rozdelat,odmastit,klidne dat Soudal,takovou akorat vrstvicku,(ja davam housenku na obe dve strany tesneni a kolem der na srouby taky),pritahnout tak lehce,aby ten se ten tmel ukazal ve spare ,ale jeste nevylejzal,az to zavadne,tak dotahnout. To zavadnuti by melo byt takove,aby ze spar tmel vylozene nevylejzal jako z tuby. Tot muj recept,zatim u myho chrchly funguje bez problemu. -
« Re: utesneni olejove vany
Přesně tak jak píše futura, akorát ten SUNDAL né bílý ale je červený a spec. na těsnění motoru není levný ale mně se osvědčil. Dá se používat místo těsnění.Je to malá tuba né kartuše.
Loktite není o čem mluvit, dělají všechno možné ale bez propagace škoda.Jsou jedničky ve svém oboru. -
« Re: utesneni olejove vany
Predpokladam,ze kdyz jsi to delal takhle poctive,tak jsi to urcite i dobre odmastil. Kdyz davas jeste tmel,je dobry to na poprve pritahnout opravdu jen lehounce na dosednuti a teprve po zavadnuti tmelu dotahovat momentem. Kdyz to hned dotahnes uplne,nektery tmely maji tendenci vytlacit se z tech ploch a potom to prolina stejne. Aspon mne se takovy postup osvedcil. Soudal znam jen normalni prusvitny silicon a ten mi na tyhle ucely pripada hodne ridky,zatim mam nejlepsi zkusenost s Loctitem. Ne moc levny,ale fakt funguje. -
« Re: utesneni olejove vany
cmd - čemu říkáš to "originální těsnění" ? takové to šedé cca za 350,-Kč nebo nějaké jiné ? taky občas teče gufero řemenice a zozlívá se to po vaně, takže to klame. Postup při výměně, jak jsi ho posla je dobrý, bez těsnění jen na tmel by to asi nešlo. To by musela být jedině rovná hliníková vana. -
« utesneni olejove vany
Muze, prosim, nekdo poradit? Pred trictvrte rokem jsem pretesnil olejovou vanu=nove originalni tesneni plus tmel Soudal (doporucili v prodejne ND Skoda), dokonce jsem sehnal momentovy klic na utazeni sroubu. Po 9 mesicich to tece zase, na chvili pomuze utahnout srouby, to ma ale za nasledek, ze tesneni "povyleze" ven z dotykove plochy a tece to vesele dal a vic.
Existuje nejake kvalitnejsi tesneni, nebo je lepsi dat to "kov na kov" jenom s tmelem (jakym a jak silnou vrstvou?)
Diky za rady. -
« Re: Zase kohout topeni
Ruční ovládání sytiče mají tady www.mikra.cz za 402,60 Kč. Cena toho topení se na vrakovištích dost liší. Dalo se koupit tuším od 500,- Kč na Harfě. Hlavně se musí zkontrolovat funkčnost obou klapek a okouknout mechanizmus u kohoutu pro teplo. Nekupovat taky topení bez toho plastového vstupu pro vzduch co doléhá k haubně. -
« Re: Zase kohout topeni
Diky, vici, to jsem potreboval. Mimochodem, jak to vyjde na koruny ? Nove?/vrakacove topeni z Feldy (tusim, ze jsem nekde zachytil castku okolo 600 Kc na vrakaci, ale mozna jsem mimo).
Na Tvem webu pises o rucnim ovladani sytice, shanel jsem, ale nepochodil. Naivne si myslim, ze to nebude velka veda, tahlo s bowdenem a nejaky uchyt("knoflik" vlevo pod volantem na Tve fotce pristrojovky? delal si ho sam, nebo mas prodavane - popripade muzes, prosim, poradit jak na to?
Diky. -
« Re: Zase kohout topeni
Tak to vim opet naprosto presne. Podle rady Arnyho jsem daval topeni z Feldy do dvou Facek 89 a 93 karbec, loni na podrim. Pohoda.
Takze koupis cele topeni z feldy tzn. to co trci pod kapotou a z toho na druhe strane trci ovladaci panel s ovladacima koleckama, k tomu misis dostat i kryt ovladaciho panelu ze strany pristrojovky. Sundas kryt vzduch. filtru (cely). Pak sundas vrchni dil palubky a odsroubujed dva sroubky ktere drzi ovladaci panel stareho topeni (ST), pak vyndas baterku a oddelas od ST dve vodni hadice. Pak ST odsroubujes ze strany od motoru - dve matky na kazde strane. Pak opojis konektor (svorkovnici napajeni) od topeni v palubce a opatrne to cele vytahnes smerem k motoru - jde to blbe ale jde to. Pak vemes topeni nove - z Feldy (NT). Ted vlastnme ti v palubce zustal horni rozvod vzduchu ke kteremu ze spodu dolehalo topeni. mezi levym a pravym kanalem je prepazka, do te musis vystrihnout - vyrezat otvor, nejlepe ji tak 3cm zrusit uplne protoze klapka topeni u Feldy se otvira nahoru a te prepazka by vadila. Jak moc vyrezat poznas az to tam nasadis a budes tocit koleckem ktere urcuje kam vzduch jde.... no a pak NT vrazi opacmy zpusobem nez jsi vyndaval ST, prisroubujes, a pak nasadil kryci panel ovladani zepredu. Elektrika - konektor z NT muzes ustrihnout, tluste draty - tusi - cerveny +, druhy tlusty je kostra a tenky je podsviceni. Ze stareho topeni usrihni konektor (svorkovnici), vyndej z ni draty a kup si nove tri "zelezne casti konektoru..nebo jak to posat", a udelas to tak ze ze strany auta je jeden drat (tusim cerveny) + k topeni, druhy (tusim zluty) je +podsviceni ovl. panelu. Tyhle dva budou spojeny se svymi protejsky popsanymi vys. Zbyva kostra, ta je u Fava na konektor dovedena jem pro podsviceni, cele topeni je ukostrene pod jednou matkou ze strany kapoty. proto se kostra (bily drat) z puvod. konektoru nezapoji a kostra se dovede novy odnekud kde se ten drat da ukostrit opravdu dobre. Je to z duvodu toho ze jim tece celkem velky proud a me osobne se stalo ze se utavil.. Ale treba u brachoveho auta zapojeneho stejne se to nestalo.....
Takze zadna tezka prestavba - tri hodinky max:o)))
www.vici.wz.cz -
« Zase kohout topeni
Dobry den,
prosim, muze poradit nekdo, kdo sam delal vymenu topeni na Favorit/Forman za topeni z Felicie? tece mi kohout na Formanu, v tehle diskuzi je rada prispevku o pouziti topeni z Felicie, ale ani tady a ni jinde jsem nenasel, jake dilyu se musi vymenit popripade jake jsou zadrhele. Napr. vejde se vymenik topeni z Felicie do diry v :tunelku na Favu? Zustane pri vymene stejny ventilator topeni ? atd.
Dekuji za radu. -
« Re: Zapalovací kabely a baterie
Tento kat byl vyroben v Německu a k nám se dovážel do MB, kde se montoval do F určených na vývoz opět do Německa. Vyznačuje se značnou nespolehlivostí: auto zvyšuje či snižuje otáčky, později začne i zamovolně zhášet. Měl jsem před několika lety z Říše dovezeného Formana z r. 1992 s tímto katem a na radu lidí od fochu jsem se ho obratem (ještě před zaregistrováním) zbavil. Pak jsem pořídil r. 1993 s Lukasem a dosud OK!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
a este jeden problem .. favo mi z nicoho niic zacne chcipat a chcipne, nastartovat (starter toci, ale motor nechytne ...)ide az po 3 - minutach ... , startrer je ok. palivove cerpadlo v nadrzi o.k. dal som nove zapalovanie, hlavu a palec rozdelovaca, nove sviecky ... po 800 km mi to zacalo robit znovu a castejsie ...
what to hell is it ?
ehm. favo je karbec 92