FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Topení chcípaní
Ano takovou podobnou závadu jsem poznal, bylo to na našem služebním Favo 91. Bylo to podobné, jenom s tím, že motor šel nastartovat po chcípnutí tak za 2-3 minuty jako u tebe, ale po cvíli chcípnul zase a neše vůbec až za ty 2-3 min a zase chcípnul a pořád dokola. Napřed jsem myslel, že by to mohla dělat pumpa, ale byla to ta cívka. Ten ventil vyměníš bez demontáže topení. Jenom vyděláš baterku aby jsi měl lepší přístup k tomu ventilu. -
« Re: Topeni ... a chcipani
Taky jsem měl u Fa92 takovou záhadu, nepravidelný chcípání (žádná jiskra). Rozebral jsem zapalování (hranatá krabička na pravým blatníku, vedle cívky). Pod krytem je tišťák a na něj, velmi nevhodně naletované ploché kontakty kablíků k rozdělovači a cívce, jeden byl vylomený ;-))) -
« Re: Topeni ... a chcipani
O.K predpokladam, ze ten ventil staci menit tam zo strany od autobaterie a netreba vybrat cele topeni ..cievka v rozdelovaci? stretol si sa niekedy s podobnou zavadou ako popisujem ? .. for
totiz dnes som sa dozvedel o este jednom takomto pripade a tiez je to favo z 92 .. a chlapik tiez netusi co s tym je ... tipci v servise sa tvariali akoze hmm ked to nepojde tak zavadu zoistim, zle teraz ked to ide tak to tazko ..
ale zatim dik ..
-
« Re: Topeni ... a chcipani
Ventil topení se dá koupit samostatně a výměna není složitá. To chcípání může dělat spínací cívka v rozdělovači, dá se to i proměřit jestli je vadná nebo ne. Je to kruhová cívka ukrytá pod tím křížem v rozdělovači, ale tu výměnu cívky bych nechal mechanikovi, -
« Topeni ... a chcipani
Tecie mi na fave kurenie .. skratka ventil ... viete niekdo poradit ..._ da sa ten ventil zohnat samostatne, alebo treba vymenit cele kurenie?,
a este jeden problem .. favo mi z nicoho niic zacne chcipat a chcipne, nastartovat (starter toci, ale motor nechytne ...)ide az po 3 - minutach ... , startrer je ok. palivove cerpadlo v nadrzi o.k. dal som nove zapalovanie, hlavu a palec rozdelovaca, nove sviecky ... po 800 km mi to zacalo robit znovu a castejsie ...
what to hell is it ?
ehm. favo je karbec 92 -
« Re: utesneni olejove vany
Jeste je tady jedna moznost,jestli je vana plechova,dost casto nejsou ty tesnici plochy idealne rovny a muzou byt predchozim dotahovanim trosku zdeformovany.Takze ja bych asi cely kolecko udelal znova,to tesneni asi nesundas bes poskozeni,takze koupit novy,cely rozdelat,odmastit,klidne dat Soudal,takovou akorat vrstvicku,(ja davam housenku na obe dve strany tesneni a kolem der na srouby taky),pritahnout tak lehce,aby ten se ten tmel ukazal ve spare ,ale jeste nevylejzal,az to zavadne,tak dotahnout. To zavadnuti by melo byt takove,aby ze spar tmel vylozene nevylejzal jako z tuby. Tot muj recept,zatim u myho chrchly funguje bez problemu. -
« Re: utesneni olejove vany
Přesně tak jak píše futura, akorát ten SUNDAL né bílý ale je červený a spec. na těsnění motoru není levný ale mně se osvědčil. Dá se používat místo těsnění.Je to malá tuba né kartuše.
Loktite není o čem mluvit, dělají všechno možné ale bez propagace škoda.Jsou jedničky ve svém oboru. -
« Re: utesneni olejove vany
Predpokladam,ze kdyz jsi to delal takhle poctive,tak jsi to urcite i dobre odmastil. Kdyz davas jeste tmel,je dobry to na poprve pritahnout opravdu jen lehounce na dosednuti a teprve po zavadnuti tmelu dotahovat momentem. Kdyz to hned dotahnes uplne,nektery tmely maji tendenci vytlacit se z tech ploch a potom to prolina stejne. Aspon mne se takovy postup osvedcil. Soudal znam jen normalni prusvitny silicon a ten mi na tyhle ucely pripada hodne ridky,zatim mam nejlepsi zkusenost s Loctitem. Ne moc levny,ale fakt funguje. -
« Re: utesneni olejove vany
cmd - čemu říkáš to "originální těsnění" ? takové to šedé cca za 350,-Kč nebo nějaké jiné ? taky občas teče gufero řemenice a zozlívá se to po vaně, takže to klame. Postup při výměně, jak jsi ho posla je dobrý, bez těsnění jen na tmel by to asi nešlo. To by musela být jedině rovná hliníková vana. -
« utesneni olejove vany
Muze, prosim, nekdo poradit? Pred trictvrte rokem jsem pretesnil olejovou vanu=nove originalni tesneni plus tmel Soudal (doporucili v prodejne ND Skoda), dokonce jsem sehnal momentovy klic na utazeni sroubu. Po 9 mesicich to tece zase, na chvili pomuze utahnout srouby, to ma ale za nasledek, ze tesneni "povyleze" ven z dotykove plochy a tece to vesele dal a vic.
Existuje nejake kvalitnejsi tesneni, nebo je lepsi dat to "kov na kov" jenom s tmelem (jakym a jak silnou vrstvou?)
Diky za rady.
Poraďte prosím, kdo jste si tam repráky už dával....
Díky