FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« UNI Pneumatiky
Caute, musim dat na predni napravu novy gumy, nejlip univerzaly, coz se nevyrabi, tak jsem se po dlouhem vybirani mezi TOYO, Obnova a Matadorem rozhodl pro Matador MP 08, je to stejny jako Barum Economy... Doufam ze delam dobre, rozpúoctem se potrebuju vejit do 2000 Kc. Jestli vite o lepsi volbe za podobny penize, tzn o gumach s kteryma v lete OK a vzime se vyhrabu i na hory (retezy mam) tak piste please na 604654063 Moc mi to pomuze -
« Řazení
Mám problémy se zařazením jedničky na formanu najeto 37000km. Pokud stojím a chci zařadit jedničku tak to jde ztuha, ale pokud auto jede alespoň truchu jde zařadit lehce. Ostatní rychlostní stupně jdou řadit bez problému. Poradí mi někdo včem to může být? V létě jsem vyměnil převodovy olej po a nalil tam MOGUL PP 75. Předem díky za pomoc. -
« Re: Topeni ... a chcipani
POriesil som to vymenou rozdelovaca,
len blbec som si necheckol nastavenie a pridelal som ho tam tak jak som povodny
vybral ...
kedze predstih bez stroboskopickej lampy nenastavim , tak som ho otacal
zhruba nast. odhadol na 7st. (mal uz pravidelny chod)
no motor ide pravidelne az na to ze po asi 2 minutach zacnu klesat otacky na
volnobehu a on chcipne ... da sa ale hned natocit(nie jak predtym) a po 2 min
urobi zase to iste ....
dufam, ze bude treba uz len donadstavit predstih .. ::::-() ... inak tu karu uz
vyhodim ..
Inak k tej perlicke nieco podobne som zazil, ked typek v servise premeral a
povedal, ze vse je O.K.
-
« Re: Montáž repro do dveří
ja tam mam nejaky sony ale moc nehrajou, musi se jim hodne pomahat ekvalizerem na radiu... pokud nekdo mate nejakou dobrou kombinaci, tak se pochlubte... taky jsem koukal po nejakem radiu, ktere by co nejlepe ladilo s palubkou (cerne se zeleny podsvetlenim) a nasel jsem nakamichi, ale s cenou 20kkc do fava to teda ne... takze zustavam u sveho plne digitalniho modrocerveneho vanocniho stromecku Daewoo z hyposky za 1999,- ;) -
"-- skrytý --" 31.10.02 09:18
« Re: Topeni ... a chcipani
Zdravím.Koukám že budu muset oprášit staré zkušenosti. Ta cívka v rozdelovači se dá opravdu vyměnit přímo na autě dokonce se nezmění nastavení předstihu samozřejmě pokud jsou šroubky na rozdělovači přístupné bez jeho otočení. Je tam akorát několik tvarovaných podložek na které se musí dávat pozor.Cívka má mít odpor asi 5000 Ohmů (měřeno digitálem)- doufám že si to pamatuji dobře) ALE POZOR diagnostika závady spočívala v tom že při mačkání civky mezi prsty docházelo ke skokové změně odporu (proto ten digitál).Nová stála (2001) asi 350.- až 400.-Kč.Motor se choval jako blb chvíli jo chvíli zas ne většinou po zahřátí (kratkém - ne motoru ale té cívky zkolaboval).Je prý to u karbce dost typická závada. Perlička - mechanik v servisu po otevření kapoty (Forman 93 - SPRINT 75) s nezbytným dnes již kabelem od servisního compu v ruce koukal jako puk a prý : jé to nemá počítač, tak to nevím, to asi nepujde atd...)Nakonec jsem si to spravil sám na dvoře toho servisu protoře mě tam dotáhli a neměl jsem dalšího tahouna.Ještě byli rádi že se zase něco dozvěděli.Ale já nejsem automechanik. Jenom mě za ty roky ŠKODA trochu vyučila. Jak to nemá comp, tak jsou chlapci v prd***.Ale i s compem často taky.S tím ventilem topení jsem taky něco nacvičoval takže jestli je ještě zájem tak se tady ozvěte - už mě bolí ty moje dva psací prsty.Ahoj. -
« Montáž repro do dveří
Pánové, máte někdo zkušenost s montáží repráků do dveří Favoritu (r.v. 1990)? Jde mi o to, jaký maximální průměr se dá použít (tuším max 13cm), ale hlavně jaká maximální hloubka repráku, aby šlo otevírat okno. Nechce se mi to předem rozebírat, ale tipuju tak max 5cm hloubka.
Poraďte prosím, kdo jste si tam repráky už dával....
Díky -
« Re: Topení chcípaní
Ano takovou podobnou závadu jsem poznal, bylo to na našem služebním Favo 91. Bylo to podobné, jenom s tím, že motor šel nastartovat po chcípnutí tak za 2-3 minuty jako u tebe, ale po cvíli chcípnul zase a neše vůbec až za ty 2-3 min a zase chcípnul a pořád dokola. Napřed jsem myslel, že by to mohla dělat pumpa, ale byla to ta cívka. Ten ventil vyměníš bez demontáže topení. Jenom vyděláš baterku aby jsi měl lepší přístup k tomu ventilu. -
« Re: Topeni ... a chcipani
Taky jsem měl u Fa92 takovou záhadu, nepravidelný chcípání (žádná jiskra). Rozebral jsem zapalování (hranatá krabička na pravým blatníku, vedle cívky). Pod krytem je tišťák a na něj, velmi nevhodně naletované ploché kontakty kablíků k rozdělovači a cívce, jeden byl vylomený ;-)))
Jinak ta rada s vyslapnutim spojky je OK. Plyn se pridavat nemusi. Druha (mozna rychlejsi a pri opravdu spatnych synchronech i setrnejsi) metoda je dat tam napred dvojku a z ni pak jednicku.