FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Sytič
NEDOPORUČUJU! Měl jsem to tam od dřívějšího majitele a dělalo to neplechu. Tak jsem se jednou nas... a dal to ho háje. Co jsem slyšel nejsem zdaleka jediný, který to dával pryč. Jinak dřív se na to prodávala taková sada a bylo to za pár kaček. Jestli se to dá ještě dneska koupit nevím. Ale jak jsem řekl - nedoporučuju to!!! -
« Re: Spatny mereni vzdalenosti
Ano, přesně tak to bylo. Už před týdnem jsem se ptal v prodejně, co prodávají na opravu tachometru, tak mi prodali v pytlíčku sadu, kde byly 2 malá umělohmotná kolečka a 1 mosazná hřídelka. Hned ten den jsem také to jedno kolečko vyměnil a bylo po problému. Při té opravě jsem zjistil že v tachometru se už někdy někdo hrabal (dle šroubku zamázlého barvou) - doufám, že předchozí majitel nepřestavoval najeté kilometry...
Uvádíš, že hodně najedeš - neuvažoval jsi o LPG? Já mám favorita s karburátorem, tam je montáž LPG nejlevnější (cca. 11000,- Kč) a asi i nejbezproblémovější. Nádrž se případně dá dát (za příplatek) místo rezervy. Na plyn to startuje vždy i za velkých mrazů a spotřeba je jen asi o 0,5 litru větší než na benzín. A jede to taky dobře - od té doby, co tam mám nastavený trošku větší předstih a spec. svíčky na LPG, tak skoro ani nepoznám rozdíl v jízdě na plyn a na benzín. -
« Spatny mereni vzdalenosti
Caute, v jednom Favu mi to merilo blbe a v jednom vubec, kdyz jsem se v tom montoval tak jsem zjistil ze v rychlomeru, presneji v casti, kde jsou ozubeny kolecka je jedno praskly a neotaci se tak jak by melo, proste jakoby vynechava. To ozubeny kolecko jsem koupil snad za 6 Kc a je po problemu. Spis neni, ted kdyz vim kolik to auto denne najede, tak je mi ... a omezuju jizdy jen na nejnutnejsi. Cao -
« Divny cvrkot
Zdravim vsechny fandy Facek. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nema zkusenosti s timto: Mam 135LXi 40kW BMM. Motor slape celkem v pohode, az na to, ze kdyz pridam plyn, tak se zacne z motoru ozyvat takovy divny cvrkot. Jako by se spatne nastavoval predstih? Nevim. Kdyz se to zacalo dit poprve, tak jsem zahybal s konektorem u snimace polohy skrtici klapky, cvrkot zmizel a motor celekm ozil. Ted se to po pul roce zacalo dit znovu, ale zahybani s konektorem uz nepomohlo. Tak jsem ho odpojil, vycistil a zkusil se projet s odpojenym snimacem. Bylo to samozrejme horsi, motor priserne cukal. Z toho usuzuji, ze to cidlo funguje normalne. Ale co teda je ten cvrkot? Navic, po dosazeni optimalnich otacek vzhledem k poloze plyn. pedalu to taky ustane. Cvrka to proste jen v dobe, kdy ma motor akcelerovat. Vsem diky moc, snad jsem to vyjadril jasne. Mne to moc jasne neni :-) -
« Re: Počítadlo kilometrů hodně proměřuje
Ja som už dávno zistil že na dialnici na kalibračnom úseku mi namiesto 1 km nameria 0,9 km. Neviem či je to v rámci tolerancie ale už som sa s tým zmieril. A samozrejme o tých 10% musí ukazovať i nižšiu rýchlosť na tachometri. Mal som celý mechanizmus prenosu na ručičku a počítadlo niekoľkokrát rozobratý ale nezistil som nič. -
« Počítadlo kilometrů hodně proměřuje
Zničehonic mi začalo proměřovat počítadlo kilometrů - např. na změřené 20 km trase mi napočítá jen 16 km. Jediné, co jsem udělal, že jsem zkontroloval náhon tachometru, zda je dobře uchycen v převodovce, i když jsem si od toho na 99% nic nesliboval, protože rychlost mi to ukazuje (asi) dobře. Nemáte s tím někdo zkušenost, čím by to mohlo být? -
« predlzovac osvitu interieru
Da sa niekde kupit predlzovac osvitu interieru do favorit rv 92. Niekde som to zatoial nevidel iba nejaku svorkovnicu na feliciu ktora sa zasunie do dverneho spinaca dveri. Nedala by sa nejako tato svorkovnica prisposobit popripade nema niekto schemu zapojenia tejto svorkovnice?
Vdaka -
« Doplnění oleje v převodovce
Dobrý den!
Mám takovej malej problémek.Nechal jsem si měnit olej v převodovce s tím ,že nebude náplň na max a bude možné dolít přísadu do oleje cca.2dc.
Pokud si vzpomínam tak olej do převodovky se mění tak ,že se povolí matice na náhonu tachometru na převodovce bovden se vyndá a může se dolívat tímto otvorem.
Přišel jsem dom povolil matici náhonu tachometru a zkoušel bovden vyndat.Bohužel bovden šel povytáhnout tak jeden centimetr a konec.Když jsem bovden pustil tak sám zajel opět do otvoru pro plněni převodovky.Prostě nelze vytáhnout a ikdyž se zabere tak je to jak kdybych se přetahoval kdo z koho.Opravdu jsem byl z toho překvapen a nevím jak dolít danou přísadu.Jedná se o škodu Favorit r.93
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!