FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  14:23

    « Re: Špatně startuje

    Jo na 93 byly v pohodě, ale po 10ti letech už žádná guma za nic nestojí, zejména když je tak vyhřívaná v motorovém prostoru. Radši vyměň a bude po starostech.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  13:01

    « Špatně startuje

    No s tím palivov. filtrem si to myslím také ,že by to muselo být poznat i při jízdě ,ale jede opravdu hodně dobře.No zkusím mrknout na ty hadičky,ale ty už na 93 byly v pohodě ,ale mrknu na to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  12:23

    « Re: Špatně startuje

    1) filtr je vidět ( tzn. i to jestli je zanešený nebo ne) je na hadičce která jde od karbecu ke trubce na karoserii 2) v tom filtru to asi nebude, to by motor nejel hlavně ve vyšších otáčkách. Spíše to může být porušená ta plastová nádobka na karbecu nebo steřelé-prasklé ty hadičky co k ní vedou-taky dost častá závada. Tudy se benzín pomalu ztrácí, v horším případě vyteče na sací potubí a potom špatně startuje a v ještě horším případě to muže i hezky vzplát !!! Tak pozor !! po jízdě zkotrolovat jestli v motoru nesmrdí benál a není natečený na sacím potrubí !! je to i hezky vidět, to sací potrubí je jako vana na benzín. to: LeoF První fava měly taky pumpu s páčkou jako 120.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  11:35

    « Re: Špatně startuje

    Mám podobnou zkušenost s Fav. po výměně těsnění v servisu, ikdyž ne tak markantní. Před tím chytal studený napoprvé po předchozím sešlápnutí sytiče a teplý a horký motor také po sešlapování plynu přesně dle návodu. Nyní po výměně těsnění chytá na sytič sice také,ale většinou s několikavteřinovým škobrtnutím než se rozeběhne. Parkrát nechytil ani napoprvé. Teplý motor reaguje na sešlápnutí plynu přistartování také trochu jinak než dříve. Není to tak drastické a nezkoumal jsem to. Přičítám to jinému seřízení po montáži. Také bych rád věděl víc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  11:09

    « Špatně startuje

    No ještě dodám ,že tento jev se začal projevovat po výměně těnění pod hlavou a výměně repasované hlavy.Po tomto zákroku jede auto perfektně nemohu si stěžovat.V podstatě jsem to spozoroval týden po téhle opravě před tím chytal na drc a když jsem přišel po týdnu tak chytl hned,ale za chvilku zdechl opravdu jako by mu došel benzín.Dnes ráno po týdnu jsem přišel prošlápl plyn pustil a startoval nechtěl chytit a to jsem ho chvilku točil.Pak jsem to zkusil ještě jednou a chytl v pohodě.
    Nevím přijde mi to jako by tam po delším stání nebyl benzín ,ale nikde nic neteče fakt nevím.Jestli je palivovej filtr zanesen a po týdnu jde přes něj toho benzínu méně....Nevím odkud začít ,ale pokud s ním jezdím klidně obden tak pohoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  09:15

    « Re: Špatné startování při delším stání

    Jestli to nebude způsobeno odpařováním benzínu z karburátoru (obzvláště po delším stání a teplém motoru). Staré škodovky měly pro tento případ v motoru manuální čerpadlo. U Favoritu to není, protože prý je palivová část natolik těsná, že se benzín "nacucne" bez ručního dočerpání (je to ale vykoupeno delším startováním). Osobně jezdím na LPG a to denně, takže osobní zkušenost moc nemám, ale reprodukuji pouze co jsem se dočetl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  09:09

    « Re: Špatné startování při delším stání

    no mozna netesni karbec nebo benzin. cerpadlo. ale je pravda ze ja mam vse nove a taky to po tydnu nechyta hned. holt by to chtelo elektricke benz, cerpadlo :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.03  07:54

    « Špatné startování při delším stání

    Dobrý den!
    Chtěl jsem se zeptat zda někdo neví čím by to mohlo být ,když po týdnu stání můj Favo nechce chytit na poprvé ,ale třeba až na potřetí a to ho musím dlouho točit.
    Pokud s ním jezdím každej den tak není problém ,ale při delším stání jak ,kdyby nebyl benzín.Možná je zanesen palivovej filtr nevím ...
    Jinak Favorit je ještě s karburátorem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.06.03  15:32

    « Zaseklej kilometrovník

    Zdravim vsechny. Mám Fáčko rv. 90 a zasekává se mi kilometrovník. Není to tak strašná závada, ale jezdim na LPG a pro plyn jezdím podle ujetých kilometrů. Když ho vynuluju, chvíli jede, ale maximálně tak 10km a pak zas stojí. Poradí někdo? :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  15:11

    « Re: Co to znamená?

    pekoz: no proto mam pro jistotu jeste jeden kompletní nahradni karbec.
    Jestli s tim mas nejake zkusenosti a neco o tom vite, napiste mi na denycek@seznam.cz Diky.
    Ono asi nejsem sam kdo Ekotr. ma a mozna bych potom nekdy neco napsal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  08:42

    « Re: Co to znamená?

    budes ho muset popohnat!:o) ten motor neni v moji kare, je ve favu co se koupilo mosto cervene skodovky, kterou ted zbyva prodat:o(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  08:41

    « Re: Co to znamená?

    clovece ja nevim, jezdil jsem taky se vsema motorama co se delaly a ten ekotronik se mi zdal nejhorsi. ale treba uz nebyl v dobrem stavu. k MPI - motor je blok favo, v tom streva z fabie, nejaka vacka, a mpi vcetne cele elektriky, palubky i s budikama, packama a volantem a taky ostrikovacema, motorkem steracu, topenim a buh vi cim jeste z Feldy, sw v RJ je na zakazku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  08:18

    « Re: Co to znamená?

    Zdar vici, taky bych už rád zajížděl... nu což.. možná to ještě další dva roky vydržím... Fňuk, fňuk...až ti závidím. PS pozdravuj Zdenu a že na něj myslím kudy chodím. BTW pro ostatní, Zdena je sice chlap jak jste možná pochopili, ale je to ouplně jinak než si myslíte.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.03  07:41

    « Re: Co to znamená?

    Pokud funguje !!Jinak už jsem taky viděl ten motor s Eco.. dělat zajímavé věci. Nejde ani tak o opravy elektroniky - tady se snad nějaký bastlíř chytí ale myslím že po cca 10 letech je ten el.karburátor už dost odrbaný. U obyčejného (Pierburg nebo i česká kopie) je životnost udávaná 150 kkm. A určitě je jednodušší při výměně dát klasický karbec seřízený na katalyzátor než shánět nějaké díly z novějších šrotů na vrakáči nebo předělávat na MPI (MM je nahovno). Osobně mám s klasickým ty nejlepší zkušenosti (až na spotřebu ale za to může ten "inteligentní" sytič) takže to chce ruční.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  06:29

    « Re: Co to znamená?

    Je fakt ze normalni karbec jede lepe, s tim BMM 40kW uz bych to netvrdil. BMM 50kW to uz je neco jineho. Mam moznost jezdit se vsemi, tak to muzu tvrdit. Odzkouseno na testovacich usecich.
    Jinak si nejsem jisty, jestli bych mel s karbem stejnou spotrebu.
    To MPI by se mi libilo, to mas z Fabie???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.03  16:23

    « Re: Výměna chladiče

    Cha, cha, shodou okolnosti jsem byl svědkem toho, že výměna chladiče u Fáva je trivka. Kámoš (laik) vyměňoval chladič poprvé a navíc v noci, v zimě, na ulici, pod uliční lampou. Natuty vím, že nic speciálního neměl. Nejpíš jen kleště. Byl jsem u toho, je to už 3 roky, byli jsme tehdy ve Frankfurtu. A v pohodě jsme dojeli domů a pokud vím, od té doby chladič OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  16:02

    « Re: Co to znamená?

    kdyz tam das normalni karbec tak to aspon pojede.. s motronikem taky... Karbec ma sve vyhody, BMM jich moc nema, MPI ma taky nejake. Tezko rict. Ale ekotronik je k nicemu, i kdyz souhlasim, ze pokud funguje tak ho tam klidne nechte:o)
    Mimochodem, dodelal jsem favo 1,4MPI, zajizdi se, pak by to snad i mohlo nejak slusne jet:o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  15:55

    « Výměna chladiče

    Zdravim, nevíte někdo, jak je složitá výměna chladiče? Dá se to zvládnout bez nějakého speciálního nářadí? Zjistil jsem totiž, že mohu hýbat žebry chladiče cca 3cm v horizontálním směru na dolní straně rámu chladiče. Ale zatím to všechno těsní ok. Nevíte někdo, jestli to tak má být, nebo je to jenom urezlý?
    Mějte se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  13:06

    « Re: Co to znamená?

    Jo už měl někdo rozdělanou tu "bednu s elektronikou" ??? Dle blok schématu a popisu by tam měl být 4 (8) bit procesor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  13:01

    « Re: Co to znamená?

    Nevím proč by tam měl místo toho někdo dávat normální karbec. Pokud Ekotronik funguje, tak s tím není žádný problém. Při poruše se aspoň na rozdíl od BMM ve Fa rozsvítí kontrolka a člověk aspoň ví že je něco špatně. Myslím že kutil na tom taky má šanci něco opravit. Taky jsem na tom měl závadu, za kterou v servisu chtěli cca 1500Kč a auto celý den. Nakonec jsem si ji spravil sám za 100kč. Spousta lidí na to nadává, ale přitom to v životě neměli.
    Pokud za něco předělávat tak za MPI, jinak ne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…