FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Alternátor
Klesnou skutečně otáčky motoru. Při světlech a ventilátoru je to skouro o 400 otáček. Včera jsem se dozvěděl, že je v alternátoru jakási součástka, která by to mohla dělat a dá se vyměnit (prý relé, ale to mi tam nějak nesedí). Pokud se s tím nepovede nic udělat, tak na vrakáči koupím zánovní alternátor 55A za 600Kč. -
« prodám
Prodám kola O.Z. Racing Superturismo Corsa, 7x15", vícepaprskové, bílé,
4x100mm, střed. díra 57mm - Favorit 93/4, Felicie, Opel...,95% stav,
s pneu 195/45/15 na jednu sezonu, nové plast. pokličky, sada spec. šroubů,
bezpečnostní šrouby O.Z. Cena 16 tis. Kč. A nebo vyměním za 14ky z Felicie +
pneu 175/60/14 a doplatek. Vici@centrum.cz , 608/883749 -
« Re: tmely Loctite
Diky za radu, bohuzel zrovna nemeli to mensi baleni, takze jsem vyplaznul 625 Kc za 300ml kartusi, ale potreboval jsem to rychle, tmel se neztrati. Trochu me vydesilo, ze po 15ti hodinach, kdyz jsem to dotahoval, na nekterych mistech jeste vylezal nezaschly tmel, ale po 2 dnech jezdeni se zda, ze (alespon zatim) to drzi. Kez by to tak zustalo.
-
« Evergreen-topeni z Feldy
Konecne jsem se odhodlal k vymene topení, chtel jsem poprosit o pomoc.
1, zapojení konektoru-z Felicie tam jsou tri dráty, jeden silnejsí cervený, vede k prepínaci na ovládacím panelu, predpokládám, ze ten má prijít na místo cerveného vedoucího také k ovládání u povodního topení, potom silnejsí hnedý, vede k motorku ventilátoru-ten by asi mel prijít na nové ukostrení, které tady nekdo jiz drív zminoval ?, a prostrední slabý drát (fialový)-to jsou asi osvetlovací zárovicky ovládacího panelu?
2,uz si nevybavuji, jak to bylo u puvodniho topeni, ale zespodu se mi o nove topeni opira trubka vedouci k filtru paliva (na hadici). neresil to nekdo?-trochu se bojim, aby se to neuklepalo a nezacal z toho tect benzin
3,Muze, prosim, nekdo poradit, ktera hadice do topeni z Feldy je vstupni a ktera vystupni (horni/dolni?)-bohuzel v servisni knizce, kterou jsem si pujcil tahle informace chybi, a ani na topeni jsem zadnou znacku neobjevil, a nechce si ji to znovu vyndavat, abych to zkusil hadici
4, k drivejsim prispevkum o tloustce hadic-jak jsem zjistil, puvodni hadice ve Felicici jsou skutecne ruzne silne, takze se zda, ze bude treba nejaka redukce, jenomze po jejich sundani clovek zjisti, ze prumer tech ondonu, na ktere se hadice na topeni nasazuji je stejny a pasuji tam i puvodni hadice z Facka, takze skutecne zadna redukce potreba neni.
Diky. -
« Anténa
Ještě jeden dotaz, chci si dát na střechu anténu na rádio. Měl by někdo nějaké doporučení (umístění vpředu, vzadu nebo na co si dát pozor). Asi to vidím na nějakou šroubovací s integrovaným zesilovačem (doteď jsem tam měl drát tažený kolem předního skla). Viděl jsem že stojí kolem 300 Kč. Uvažuji o montáži v předu (oddělám jenom horní dekl u předního skla, potáhnu to levým předním sloupkem a za přístrojovou deskou se dostanu až k autorádiu). -
« Re: Přední mlhovky
Tak jak to teda je. Vidím, že v tom není moc jasno. Podle schématu se relé na zadní mlhovku vypne se ztrátou napětí na relé předních potkávaček a naopak se na relé zadních mlhovek napětí udrží pokud jsou zapnuty přední mlhovky (vypínač zadních mlhovek je dvojitý). Tolik, co se mi podařilo vyčíst z el. schématu favorita a závislost předních mlhovek jsem našel jenom na parkovačkách. No asi je to tak správně a tak si počkám co řeknou za půl roku na technické (pokud je to bude vůbec zajímat – prý hlavně bazírují na tom, aby tam byl nezávislý vypínač předních mlhovek).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!