FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Ofuky
Tak jsem včera neodolal a koupil si je. Foukání je opravdu jiné a zatím jsem spokojen, jenom mám teď problém se zavíráním okna (jde zavírat hůř a úplně dovřít jako před montáží nejde). Znáte na to nějakou fintu, nebo se s tím nedá nic dělat. Děkuji za vaše zkušenosti. -
« Zase si dela co chce
Caute lidi, mam malej problemek, uz asi mesic a pul se stava toto: nastartuju, jedu, teplota stoupa, stoupa, stoupa az k na max, pak asi po 30 sekundach klesne, behem zahrivani, kdyz je teplota asi tak v 1/4 zacina neco sycet (unika kapalina z pod vicka), behem jizdy se obcas stane ze teplota vylitne na max, jednou jsem to odchytil a zastavil, kouknul na nadrzku a byla uplne plna chlad. kapaliny (nahode asi 1 cm vzduchu), jinak v ni behem jizdy, treba cca 10 min po nastatrovani neni ani slza vody. Kdyz prijdu ke studenymu motoru, otervu vicko od nadrzky, tak unikne vzduch a kapalina se zase naplavi z motoru zpet do nadrzky, pak musim dolejt, na 30-40 km tak 1 litr. Celkove je to nejaky natlakovany, hadice nejdou ani zmacknout. Pri zahrivani motoru auto vubec netopi, az tak po 8-10 minutach jizdy, kdy teplota spadne z toho maxima zpet do normalu...
Nevim co s tim, termostat a vicko mam pul roku po vymene, tesneni pod hlavou asi 3,5 roku...Co s tim, kde hledat zavadu, mam zkusit vymenit termostat... jakej doporucite, prej se nektery zasekavaj. V mototechne mi nabidli Vebera...
Jo jeste behem jizdy se obcas, ozvy takovy cvrlikani pri zrychlovani z 1500-2000 otacek vejs, podobnej zvuk co to dela kdyz chcete zrychlovat na 4 stupen z 20-30km/h... takov to cvrlikani. Emulze se z oleje nedela, takze voda do oleje asi nejde... Pozna se nejak podchazejici tesneni pod hlavou, ze by voda unikala tam... nejaka tlakova zkouska... popripade kolik takova zkouska stoji??
Dekuji za odpoved
PS: Pri max teplote pri stani na miste se "nestalo" to ze by unikala para z nadrzky jako u Skodovek 1XX -
« Re: Alternátor
Klesnou skutečně otáčky motoru. Při světlech a ventilátoru je to skouro o 400 otáček. Včera jsem se dozvěděl, že je v alternátoru jakási součástka, která by to mohla dělat a dá se vyměnit (prý relé, ale to mi tam nějak nesedí). Pokud se s tím nepovede nic udělat, tak na vrakáči koupím zánovní alternátor 55A za 600Kč. -
« prodám
Prodám kola O.Z. Racing Superturismo Corsa, 7x15", vícepaprskové, bílé,
4x100mm, střed. díra 57mm - Favorit 93/4, Felicie, Opel...,95% stav,
s pneu 195/45/15 na jednu sezonu, nové plast. pokličky, sada spec. šroubů,
bezpečnostní šrouby O.Z. Cena 16 tis. Kč. A nebo vyměním za 14ky z Felicie +
pneu 175/60/14 a doplatek. Vici@centrum.cz , 608/883749 -
« Re: tmely Loctite
Diky za radu, bohuzel zrovna nemeli to mensi baleni, takze jsem vyplaznul 625 Kc za 300ml kartusi, ale potreboval jsem to rychle, tmel se neztrati. Trochu me vydesilo, ze po 15ti hodinach, kdyz jsem to dotahoval, na nekterych mistech jeste vylezal nezaschly tmel, ale po 2 dnech jezdeni se zda, ze (alespon zatim) to drzi. Kez by to tak zustalo.
-
« Evergreen-topeni z Feldy
Konecne jsem se odhodlal k vymene topení, chtel jsem poprosit o pomoc.
1, zapojení konektoru-z Felicie tam jsou tri dráty, jeden silnejsí cervený, vede k prepínaci na ovládacím panelu, predpokládám, ze ten má prijít na místo cerveného vedoucího také k ovládání u povodního topení, potom silnejsí hnedý, vede k motorku ventilátoru-ten by asi mel prijít na nové ukostrení, které tady nekdo jiz drív zminoval ?, a prostrední slabý drát (fialový)-to jsou asi osvetlovací zárovicky ovládacího panelu?
2,uz si nevybavuji, jak to bylo u puvodniho topeni, ale zespodu se mi o nove topeni opira trubka vedouci k filtru paliva (na hadici). neresil to nekdo?-trochu se bojim, aby se to neuklepalo a nezacal z toho tect benzin
3,Muze, prosim, nekdo poradit, ktera hadice do topeni z Feldy je vstupni a ktera vystupni (horni/dolni?)-bohuzel v servisni knizce, kterou jsem si pujcil tahle informace chybi, a ani na topeni jsem zadnou znacku neobjevil, a nechce si ji to znovu vyndavat, abych to zkusil hadici
4, k drivejsim prispevkum o tloustce hadic-jak jsem zjistil, puvodni hadice ve Felicici jsou skutecne ruzne silne, takze se zda, ze bude treba nejaka redukce, jenomze po jejich sundani clovek zjisti, ze prumer tech ondonu, na ktere se hadice na topeni nasazuji je stejny a pasuji tam i puvodni hadice z Facka, takze skutecne zadna redukce potreba neni.
Diky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!