FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Skoda Favorit s LPG
Jezdim s touto upravou necely rok. Je o trochu linejsi (plyn), ale prvni mesic jsem necitil zadny rozdil, as kdyz jsem si na ten plyn zvykl a po 1/2 roce staleho jezdeni na plyn jsem jel na benzin. To uz jsem pri predjizdeni rozdil citil. Na LPG jsem z toho vytahl 150 km/h. Jezdim do 1,- Kc za 1km, ale za urcitou dan - horsi starty (pod 0 na benzin), polovicni zivotnost svicek (prodavaji se specialne na LPG, ktere by mnely vydrzet dvojnasobek, ale cena je skoro trojnasobna). Jednou za cas cca 2 mesice mi to nekde na krizovatce chcipne, je to naladove. Pokud chces trhat asfalt (otazka je jestli to fackem jde) a najezdis 200 km za mesic, zustan u benzinu. Pokud se spokojis s klidnou, sviznou jizdou (u tohoto vozu idealni i na benzin), najezdis min. 5000 km za rok nevahej. Cim delsi trasy tim vyhodnejsi. Pri trase Usti nad Labem - Cesky Krumlov a zpet jsem mnel spotrebu LPG 8,3 l/100km a to jsem cestou tam spechal a slapal na krk vozu i tem predemnou. Jsem zamestnan v Praze a dojizdim 50 km denne (25 tam, 25 zpet), takze skoro polovinu procouram po Praze, ale ani v zime a v nejvetsich zacpach jsem se nedostal nad 10 l/100km. -
« Re: Skoda Favorit s LPG
Jezdim s touto upravou necely rok. Je o trochu linejsi (plyn), ale prvni mesic jsem necitil zadny rozdil, as kdyz jsem si na ten plyn zvykl a po 1/2 staleho jezdeni na plyn jsem jel na benzin. To uz jsem pri predjizdeni rozdil citil. Na LPG jsem z toho vytahl 150 km/h. Jezdim do 1,- Kc za 1km, ale za urcitou dan - horsi starty (pod 0 na benzin), polovicni zivotnost svicek (prodavaji se specialne na LPG, ktere by mnely vydrzet dvojnasobek, ale cena je skoro trojnasobna). Jednou za cas cca 2 mesice mi to nekde na krizovatce chcipne, je to naladove. Pokud chces trhat asfalt (otazka je jestli to fackem jde) a najezdis 200 km za mesic, zustan u benzinu. Pokud se spokojis s klidnou, sviznou jizdou (u tohoto vozu idealni i na benzin), najezdis min. 5000 km za rok nevahej. Cim delsi trasy tim vyhodnejsi. Pri trase Usti nad Labem - Cesky Krumlov a zpet jsem mnel spotrebu LPG 8,3 l/100km a to jsem cestou tam spechal a slapal na krk vozu i tem predemnou. Jsem zamestnan v Praze a dojizdim 50 km denne (25 tam, 25 zpet), takze skoro polovinu procouram po Praze, ale ani v zime a v nejvetsich zacpach jsem se nedostal nad 10 l/100km. -
« Skoda Favorit s LPG
Zajimalo by me, jestli s tim este ten Fab jede slusne. Jde mi o jezdeni ve meste, dal o porizovaci hodnotu. Da se to pouzit i s ladenzm vyfukem? Byl bych rad za zkusenosti z praxe. Strikackova Felda Pick-up jede kolem 130-140 celkem nalozena.Dik za info.Byl bych rad za srovnani se Skodou 130 s LPG,Diky -
« Re: tachometr
V lednu 1999 jsem si poridil facko 93 a otackomer si ze mne delal vylozene dobry den. Po nastartovaní bezel normalne, po ctyrech km "spadl" a ukazoval polovicku otacek. Po urcite dobe si zase vspomnel a vratil se na spravnou polohu. Tato naladovost mu vydrzela az do druhe poloviny cervna, kdy jsem jel na Slovensko a od te doby zatim slape. Uvidime co udela zima. V nejhorsom skusim na vrakaci sehnat jiny.
Tachometr mne taky pekne pozlobil, ale moji vinou. Vynuloval jsem denni tachometr za jizdy a us nepocital, nevedel jsem ze se to nesmi. Ted uz je v poradku. -
Diamant 05.09.99 23:27
« Re: tachometr
Mne sa to stalo taktiez. Tachometer mi najprv piskal a potom prestal behat. Tak som ho dal do ineho Favoritu a tam behal. Ale u mna nie. A naopak jeho tachac u neho nebehal, ale zato u mna ano. Tak sme si ich vymenili a bolo. Ale horsi problem bol otackomer. Asi zmrzol. Ked bolo v aute chladno, tak nefungoval. Az ked sa teplota v budikoch zdvihla, zrazu podskocil a uz bol OK. V lete bol OK stale. Asi sa mrazom tak skratilo vinutie cievky rucicky, ze sa pretrhlo. Stalo sa to niekomu?