FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Tachometr
Taky se "podivej", jestli ti to dela trvale nebo to zacalo delat az poslednich par (set) kolimetru.
Jestli to zacalo delat az v posledni dobe, tak pravdepodobne bude prokluzovat nejake ulozeni v tacho, coz je vcelku bezna zavada pri poctu km>cca 100000. V tom pripade taky za chvili prestane pocitat km uplne. -
« Re: DUTINY A PODVOZEK
Presne tak. Resistinem popr. dinitrolem se nikdy nic nezkazi. Podvozek potom vezmi plastizolem nebo tlumexem.
Ono to je sice teoreticky na celou zivotnost auta (=10 let), ale to by s s tim nesmelo jezdit. Nekam zatece, neco se odre, odleti kaminek, ...
Ta obnovovaci lhuta by se mela pohybovat tak 1 za dva roky. -
« Re: Skoda Favorit s LPG
Jezdim s touto upravou necely rok. Je o trochu linejsi (plyn), ale prvni mesic jsem necitil zadny rozdil, as kdyz jsem si na ten plyn zvykl a po 1/2 roce staleho jezdeni na plyn jsem jel na benzin. To uz jsem pri predjizdeni rozdil citil. Na LPG jsem z toho vytahl 150 km/h. Jezdim do 1,- Kc za 1km, ale za urcitou dan - horsi starty (pod 0 na benzin), polovicni zivotnost svicek (prodavaji se specialne na LPG, ktere by mnely vydrzet dvojnasobek, ale cena je skoro trojnasobna). Jednou za cas cca 2 mesice mi to nekde na krizovatce chcipne, je to naladove. Pokud chces trhat asfalt (otazka je jestli to fackem jde) a najezdis 200 km za mesic, zustan u benzinu. Pokud se spokojis s klidnou, sviznou jizdou (u tohoto vozu idealni i na benzin), najezdis min. 5000 km za rok nevahej. Cim delsi trasy tim vyhodnejsi. Pri trase Usti nad Labem - Cesky Krumlov a zpet jsem mnel spotrebu LPG 8,3 l/100km a to jsem cestou tam spechal a slapal na krk vozu i tem predemnou. Jsem zamestnan v Praze a dojizdim 50 km denne (25 tam, 25 zpet), takze skoro polovinu procouram po Praze, ale ani v zime a v nejvetsich zacpach jsem se nedostal nad 10 l/100km. -
« Re: Skoda Favorit s LPG
Jezdim s touto upravou necely rok. Je o trochu linejsi (plyn), ale prvni mesic jsem necitil zadny rozdil, as kdyz jsem si na ten plyn zvykl a po 1/2 staleho jezdeni na plyn jsem jel na benzin. To uz jsem pri predjizdeni rozdil citil. Na LPG jsem z toho vytahl 150 km/h. Jezdim do 1,- Kc za 1km, ale za urcitou dan - horsi starty (pod 0 na benzin), polovicni zivotnost svicek (prodavaji se specialne na LPG, ktere by mnely vydrzet dvojnasobek, ale cena je skoro trojnasobna). Jednou za cas cca 2 mesice mi to nekde na krizovatce chcipne, je to naladove. Pokud chces trhat asfalt (otazka je jestli to fackem jde) a najezdis 200 km za mesic, zustan u benzinu. Pokud se spokojis s klidnou, sviznou jizdou (u tohoto vozu idealni i na benzin), najezdis min. 5000 km za rok nevahej. Cim delsi trasy tim vyhodnejsi. Pri trase Usti nad Labem - Cesky Krumlov a zpet jsem mnel spotrebu LPG 8,3 l/100km a to jsem cestou tam spechal a slapal na krk vozu i tem predemnou. Jsem zamestnan v Praze a dojizdim 50 km denne (25 tam, 25 zpet), takze skoro polovinu procouram po Praze, ale ani v zime a v nejvetsich zacpach jsem se nedostal nad 10 l/100km. -
« Skoda Favorit s LPG
Zajimalo by me, jestli s tim este ten Fab jede slusne. Jde mi o jezdeni ve meste, dal o porizovaci hodnotu. Da se to pouzit i s ladenzm vyfukem? Byl bych rad za zkusenosti z praxe. Strikackova Felda Pick-up jede kolem 130-140 celkem nalozena.Dik za info.Byl bych rad za srovnani se Skodou 130 s LPG,Diky
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Přijďte nás navštívit, a pokud shledáte, že byste rádi také pravidelně či nepravidelně přispívali, jste vítáni!
[odkaz]