FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« problém s Favoritem
Mám problém.Tlakují se mi hadice od chladícího okruhu.Těsnění pod hlavou jsem měnil asi pětkrát,koupil jsem zgenerálkovanou hlavu,vyměnil jsem víčko od nádržky,nový termostat, a nic.Už přemýšlím o jiném motoru.Prosím,poradte co by to mohlo být,a jestli nevíte o nějakém solidním motoru,F 135.Díky. -
« Favorit
Asi půl roku jezdim s Favoritem a nemůžu si stěžovat. Máme upravenej ročník 1988, původní výkon 50 kw poté katalizátor--43kw nzní tuning přes 50kw. Spotřeba se drží na 6 litrech na 100km, ale musí se čekat než se motor zahřeje na provozní teplotu, jinak z jízdy moc nemáte. Mě se snim podařilo jet za 16 litrů na 100km, plně naložené, plný přívěs a 140-150Km/h na dálnici. Fakt si myslim, že je to super auto.
-
Diamant 23.11.99 23:31
« Spokojnosť?
Favorita som mal a bol som s ním celkom spokojný. Je pravda, že sa o neho musel človek viacej starať ako trebárs o Felíciu ale pre mňa to nebol problém. Mne naopak začína čoraz viacej vadiť, že do nového auta si človek už ani nepichne. Všetko musí už len servis. Brrrr! Zlatý Favorit. -
« Re: Udrzovaci prispevek
Mam sice favorita, ale se spokojenosti nesouhlesim. Ne ze bych nebyl rad ze mam aspon jeho, ale uz se klepu az bude na neco lepsiho. S tou bezporuchovosti to neni taky tak horke, ale diky tomu ze muj servisak ac 70km vzdaleny, dela za rozumne ceny, takze mne nejake to cvakani a chrasteni neznepokojuje. Dalsi argument pro facko byl ten, ze LPG je do nej (karburator) levnej (porizeni). Proste pro obycejneho cechacka, ktery potrebuje levne jezdit do zamestnani a jinam je to za jeho cenu rozumne reseni. At se na nem po.... cokoli, neni problem se nechat odtahnout do nejblizsiho mesta, a dily v servisu mit urcite budou, nebo je hrave sezenou a za rozumnou cenu. Nesmi clovek narazit na znackovy servis Skoda, kde prace stoji skoro vic nez dil. A o tom to je. -
"-- skrytý --" 08.11.99 16:24
« hlavy motoru 136 vs 135
Nevite nekdo, jak je to s provozem hlav 136 na bezolovnaty benzin. Od urcite doby totiz motory 136 mohou pouzivat bezolovanty benzin. Ale ty puvodni patrne nemohly. Informace, ktere se ke me dostavaji jsou protichudne. Napr. ze SKODOVKY (fabriky) mi nejprve sdelili, ze hlavy 135 a 136 se lisi velikosti kompresniho prostoru, a ze sedla jsou u obou ze spekanych kovu. Potom co jsem jim napsal, ze mam jine informace o motorech vyrabenych pro typ 742,743 mi pro zmenu napsali, ze to tak neni, a ze 136 musi pouzivat olovanty benzin. Jeste k "rozdilne" velikosti tech kompresnich prostoru: v katalogu na favorita jsem
zjistil, ze na 135 i 136 je stejna hlava a to hlava, ktera byla na typech 742,743 pouzita pro modely 135. Pokud vim, 135 ma vybrane pisty, ale o rozdilne velikosti komp. prostoru v hlave jsem nic neslysel. Na zaver o co mi vlastne jde? Mam S136
1/89 s prestavbou LPG, ale najeto cca 30 000km temer vyhradne na LPG (od predchoziho majitele), coz v pripade nutnosti pouzivani olovnateho benzinu, zavani problemem. Takze vyhledove bude potreba nova hlava, nevim ma-li za soucasneho stavu vyznam nechat prelisovat jina sedla (pokud to vubec jde), a bude nutno tam dat takovou hlavu - jakou tedy ?,aby kompresni prostor zustal shodny, ne vetsi protoze dalsi pokles vykonu bych asi neprezil. Da se nejak zjistit, v jakem stavu je stavjici hlava? Pokud o teto problematice nekdo neco vite, prosim odpovezte. Diky! -
« Re: Môľte niekto poradi»?
Vrzgot pri natáčaní kolies spôsobovala miska, do ktorej je uložený tlmič a prevodovka bola niekedy jazdená s nedostatkom oleja, pretože sú pridreté
zasúvacie vidličky.Oznamujem príčiny závad,na ktoré som sa pýtal, pretože sa odhalili a možno to niekomu pomôže. -
« Vše o Škodovkách
Právě jsme otevřeli zbrusu nový server. Škoda TechWeb. Najdete zde spousty zajímavých informací o Škodovkách, hlavně o modelech 105-Favorit, ale časem doufejme i o jiných. Oblasti zaměření jsou tuning, opravy, úpravy a prostě vše, co by se Vám mohlo hodit.
Přijďte nás navštívit, a pokud shledáte, že byste rádi také pravidelně či nepravidelně přispívali, jste vítáni!
[odkaz] -
« Re: Tachometr
Taky se "podivej", jestli ti to dela trvale nebo to zacalo delat az poslednich par (set) kolimetru.
Jestli to zacalo delat az v posledni dobe, tak pravdepodobne bude prokluzovat nejake ulozeni v tacho, coz je vcelku bezna zavada pri poctu km>cca 100000. V tom pripade taky za chvili prestane pocitat km uplne. -
« Re: DUTINY A PODVOZEK
Presne tak. Resistinem popr. dinitrolem se nikdy nic nezkazi. Podvozek potom vezmi plastizolem nebo tlumexem.
Ono to je sice teoreticky na celou zivotnost auta (=10 let), ale to by s s tim nesmelo jezdit. Nekam zatece, neco se odre, odleti kaminek, ...
Ta obnovovaci lhuta by se mela pohybovat tak 1 za dva roky.
normální, při rozpínání chl. kapaliny přetlak v systému vzniká. Měl jsem 120 s vadnou hlavou a hadice byly v pořádku. Akorát to nechladilo.
Spíše bych se zaměřil na průchodnost potrubí nebo chladiče.
Motor 135 nabízel někdo v aukci na BAZAR.CZ- auto asi za 8000 Kč.