FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.99  02:45

    « Re: hlavy motoru 136 vs 135

    Rozdíl mezi hlavou na olovnatý a bezolovnatý benzín je v sedlech ventilů. Rozdíl poznáš podle nálitku, který je v pravo od svíčky 4 válce. Když je vtom nálitku zavrtanej důlek je to hlava pro olovo. No a když je čistej tak pro natural.
    Jinak 135-136 žádnej rozdíl.
    Literatura: J. Andrt,T. Malina Údržba a opravy automobilů ŠKODA Favorit, Forman, Pick up.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  11:37

    « Re: Studeny motor

    Termostat stal sveho casu 150,-, ale doby se trochu zmenily, takze dneska nevim.
    Vymenu zvladne i cvicena opice, chce to desitku klic a 15 minut casu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:51

    « Re: Studeny motor

    Je to mozny. Kolik ten termostat stoji? Jde vymena zvladnout i bez nejakeho mimoradneho vybaveni? Predpokladam ze jo!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  10:24

    « Re: Studeny motor

    Pokud máš v pořádku čidlo teploty i ukazatel na palubce, tak máš asi špatný termostat. Ten se ti teď otevře dřív, než při těch 88 stupních a motor máš podchlazený. Teď zrovna měl stejný problém kámoš. O tom, že to je termostatem se snadno přesvědčíš tak, že dáš starý a nový do hrnce s vodou a uvedeš vodu do varu. Pokud se ti starý termostat otevře dřív, je to jasné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  08:38

    « Studeny motor

    Mam takovej problemek. Ted v zime mi teplomer stale ukazuje strasne studenej motor. I pri hodinovy jizde se rucicka sotva doplazi do dolni casti prostredniho pole teplomeru. Coz se mi nezda moc normalni. Nevite vo co go?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  13:35

    « Re: problém s Favoritem

    Díky za odpověd.
    Zdá se , že to je už jediná možnost,co by to mohlo být.To ale znamená rozhodit celý motor.A to vzhledem k počtu ujetých km asi nemá cenu.Takže bud GO nebo jiný motor!Kolik by asi stálo udělat GO.Asi jiný motor bude levnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  11:00

    « Re: problém s Favoritem

    Když jsi měnil těsnění, přeměřili jste přesah vložek válců nad blok? Kdysi jsem měl 120 s podobnou závadou - odcházelo mi těsnění. Nakonec se to vyřešilo podložením moc utopených vložek a byl klid, snad je to i tvůj případ. Projevovalo se to taky až při zahřátém motoru, jak to podfouklo byl jsem hned bez výkonu a uvařený. Ber to jako tip, třeba přijde někdo s něčím lepším.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  08:37

    « Re: problém s Favoritem

    Vymenil jsem tesneni pod hlavou asi 4-5krat,ani uz nevim,puvodni hlavu jsem nechal srovnat na freze,pak jsem ji vymenil za jinou.O trubkach ktery praskly nemluvim,protoze to je nasledny efekt.Kapalina mi trochu ztraci ale to muze byt tim jak je to natlakovany,tak mi nekde hadice propousti.
    Dik Radek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  11:55

    « Re: problém s Favoritem

    Jak to chladí? Neubývá kapaliny? Cos už všechno zkoušel vyměnit? Co dělá ventil u topení z toho by musela téct kapalina proudem. Jsou všechny hadice stejně natlakované? Na něco společně přijdem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.99  23:51

    « Re: problém s Favoritem

    To vůbec není normální!!!
    Když mi praskaj hadice jako nic,když rupne i ta nejsilnější dole pod vodním čerpadlem tak není něco v pořádku.Vyměnil jsem chladič za nový,vyměnil jsem víčko od nádržky,i termostat.NIC!!!Pořád mám hadici od nádržky během pár kilometrů tvrdou jako kámen.
    Dík jestli budeš něco vědět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.99  10:40

    « Re: problém s Favoritem

    Popiš blíže co to dělá. Tlakující se hadice je
    normální, při rozpínání chl. kapaliny přetlak v systému vzniká. Měl jsem 120 s vadnou hlavou a hadice byly v pořádku. Akorát to nechladilo.
    Spíše bych se zaměřil na průchodnost potrubí nebo chladiče.
    Motor 135 nabízel někdo v aukci na BAZAR.CZ- auto asi za 8000 Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.99  09:39

    « problém s Favoritem

    Mám problém.Tlakují se mi hadice od chladícího okruhu.Těsnění pod hlavou jsem měnil asi pětkrát,koupil jsem zgenerálkovanou hlavu,vyměnil jsem víčko od nádržky,nový termostat, a nic.Už přemýšlím o jiném motoru.Prosím,poradte co by to mohlo být,a jestli nevíte o nějakém solidním motoru,F 135.Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.99  23:50

    « Favorit

    Asi půl roku jezdim s Favoritem a nemůžu si stěžovat. Máme upravenej ročník 1988, původní výkon 50 kw poté katalizátor--43kw nzní tuning přes 50kw. Spotřeba se drží na 6 litrech na 100km, ale musí se čekat než se motor zahřeje na provozní teplotu, jinak z jízdy moc nemáte. Mě se snim podařilo jet za 16 litrů na 100km, plně naložené, plný přívěs a 140-150Km/h na dálnici. Fakt si myslim, že je to super auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.99  23:54

    « Plechovka

    Favorit je fakt ta nejhorší plechovka na světě.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 23.11.99  23:31

    « Spokojnosť?

    Favorita som mal a bol som s ním celkom spokojný. Je pravda, že sa o neho musel človek viacej starať ako trebárs o Felíciu ale pre mňa to nebol problém. Mne naopak začína čoraz viacej vadiť, že do nového auta si človek už ani nepichne. Všetko musí už len servis. Brrrr! Zlatý Favorit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.11.99  22:47

    « Re: Udrzovaci prispevek

    Mam sice favorita, ale se spokojenosti nesouhlesim. Ne ze bych nebyl rad ze mam aspon jeho, ale uz se klepu az bude na neco lepsiho. S tou bezporuchovosti to neni taky tak horke, ale diky tomu ze muj servisak ac 70km vzdaleny, dela za rozumne ceny, takze mne nejake to cvakani a chrasteni neznepokojuje. Dalsi argument pro facko byl ten, ze LPG je do nej (karburator) levnej (porizeni). Proste pro obycejneho cechacka, ktery potrebuje levne jezdit do zamestnani a jinam je to za jeho cenu rozumne reseni. At se na nem po.... cokoli, neni problem se nechat odtahnout do nejblizsiho mesta, a dily v servisu mit urcite budou, nebo je hrave sezenou a za rozumnou cenu. Nesmi clovek narazit na znackovy servis Skoda, kde prace stoji skoro vic nez dil. A o tom to je.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.11.99  10:42

    « Bez nadpisu

    No moc dlouho bych se neradoval, ale tuhle idylku Vám přeju
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.99  07:24

    « Udrzovaci prispevek

    Jedina rubrika kde jsou se svym autem vsichni spokojeni nehadaji se jak ve Felicia total ...
    a nemaji se svymi vozy zadne problemy. At zije
    Favorit a dlouho nam vydrzi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.99  16:24

    « hlavy motoru 136 vs 135

    Nevite nekdo, jak je to s provozem hlav 136 na bezolovnaty benzin. Od urcite doby totiz motory 136 mohou pouzivat bezolovanty benzin. Ale ty puvodni patrne nemohly. Informace, ktere se ke me dostavaji jsou protichudne. Napr. ze SKODOVKY (fabriky) mi nejprve sdelili, ze hlavy 135 a 136 se lisi velikosti kompresniho prostoru, a ze sedla jsou u obou ze spekanych kovu. Potom co jsem jim napsal, ze mam jine informace o motorech vyrabenych pro typ 742,743 mi pro zmenu napsali, ze to tak neni, a ze 136 musi pouzivat olovanty benzin. Jeste k "rozdilne" velikosti tech kompresnich prostoru: v katalogu na favorita jsem
    zjistil, ze na 135 i 136 je stejna hlava a to hlava, ktera byla na typech 742,743 pouzita pro modely 135. Pokud vim, 135 ma vybrane pisty, ale o rozdilne velikosti komp. prostoru v hlave jsem nic neslysel. Na zaver o co mi vlastne jde? Mam S136
    1/89 s prestavbou LPG, ale najeto cca 30 000km temer vyhradne na LPG (od predchoziho majitele), coz v pripade nutnosti pouzivani olovnateho benzinu, zavani problemem. Takze vyhledove bude potreba nova hlava, nevim ma-li za soucasneho stavu vyznam nechat prelisovat jina sedla (pokud to vubec jde), a bude nutno tam dat takovou hlavu - jakou tedy ?,aby kompresni prostor zustal shodny, ne vetsi protoze dalsi pokles vykonu bych asi neprezil. Da se nejak zjistit, v jakem stavu je stavjici hlava? Pokud o teto problematice nekdo neco vite, prosim odpovezte. Diky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.11.99  13:44

    « Re: Môľte niekto poradi»?

    Vrzgot pri natáčaní kolies spôsobovala miska, do ktorej je uložený tlmič a prevodovka bola niekedy jazdená s nedostatkom oleja, pretože sú pridreté
    zasúvacie vidličky.Oznamujem príčiny závad,na ktoré som sa pýtal, pretože sa odhalili a možno to niekomu pomôže.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…