FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.00  14:04

    « Re: prevodovka

    Podobný problém jsem řešil asi před 14 dny - drnčení řadičky na čtyřku od 3000 ot/min. Nakonec jsem vyměnil plastová futra na spojovacím čepu pod řadicí pákou, namísto čepu jsem dal šroub s hladkým tělem a na zajištění jsem použil dvě kontramatky. Pokud najdeš ideální utažení (tj. aby řazení šlo lehce a páka neměla vůli na drnčení), myslím, že máš po problému. Hodně štěstí, snad Ti to pomůže.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.00  17:53

    « prevodovka

    Poslednich 14 dni mi zacala docela hlasite rezonovat radici paka pri jizde na 2 nebo 4 rychlostni stupen a to hlavne pri plnem plynu. Na lehkou nohu je vse v poradku. Nejsem technik a jeste jsem se neodhodlal se do prevodovky podivat, muze to byt zpusobeno unikem prevodoveho oleje?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.00  06:55

    « Re: palubovka z felicie

    To som rád, že tam pasuje. Ďalej ma trápi, ako hovoríš elektrika, ale skôr otáčkomer, kedže ako predpokladám je zapojený cez čidlo do zotrvačníka a favorit s karburátorom je zapojený cez káble na cievku. Ako to vyriešiť. Vymeniť zotrvačník alebo sa to dá nejako obíjsť.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.00  10:32

    « Re: palubovka z felicie

    Pravdu má diamant, palubka z felicie úplně přesně pasuje na spodní díl z favorita, tedy spodní díly jsou téměř stejné. Problém je jen se zapojením přístrojovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 06.01.00  07:19

    « Re: Studeny motor