FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Vyhrivani zadniho skla
Kdysi se zpravování vyhřívání prodávala malá lahvička s názvem tuším Tekuté stříbro (nevim přesně) a bylo u toho napsáno že je to na opravu vyhřívání. Zkus se zeptat v mototechně. A na cenu 800-1500 za zadní sklo i s dveřma klidně zapomeň. Použité sklo s vyhříváním na 120 přijde na 1000,-. A použitá haubna na Favorita na 1500,- (Pražské ceny). -
« Pukanie v tachometri
Mam taký menší problem. Pri jazde (Forman model 93)počujem v tachometri dost silne pukanie, cim vzššia rýchlosť, tým sa frekvencia zvyšuje .Zároven ručička rýchlomeeru dosť kmitá hlavne pri nižších rýchlostiach, pri vyšších rýchlostiach menej. Poradte ako to odstraniť, čo je príčina? -
« Re: pocítadlo kilometrov a cyklovac
Nefungovanie pocítadla kilometrov je pomerne castý problém už od Š105-120. Spôsobujú ho ozubené kolieska v tachometri, ktoré sú z plastu, alebo kombinované plast/mosadz. Obycajne sa uvolní spoj kolieska s hriadelou, takže koliesko najskôr prešmykuje a nakoniec sa úplne zastaví. Tachometer nie je treba nikde posielat, lebo tento problém sa dá opravit velmi lahko. Kolieska sa bežne predávajú (stoja asi 20,-Sk). Demontáž prístrojovky je pomerne jednoduchá a vybratie tachometra je otázkou odskrutkovania niekolkých skrutiek. Pri kúpe koliesok je treba dat pozor, lebo len u Favorita existujú asi 3 rôzne typy podla roku výroby.
Nefunkcnost cyklovaca môže byt spôsobené ešte iným problémom. Doska s plošným spojom, v ktorej sú poistky a relátka, je dost zle robená (velmi mierne povedané). Niekedy Škoda používala zlý materiál, takže niektoré kontakty postupne odchádzali a bolo ich treba bud prespájkovat, alebo vymenit celú dosku s pl. spojom.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
JAK SE SERIZUJE PREVODOVKA?