FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Benzin
Mam starou 136ku a ted jezdim na super ale hrozim se toho az ho prestanou delat.Ne ze by tam natural nesel ale muj motor trosku protestuje(nekdy to cuka-hlavne po studenym startu).Na druhou stranu je fakt ze ma natoceno 245.000km.Nevite nekdo jestli ty prisady do benzinu co se budou prodavat budou jenom nahrazovat olovo nebo budou fungovat i jinak pozitivne.Fakt nevim na co pak budu jezdit jestli se mi este zvedne spotreba(uz ted je to skoro 9 litru):( -
« Re: Benzin
Pro Favorit 136 bez katalyzátoru je předepsán benzín s oktanovým číslem alespoň 95 a to jak olovnatý tak i bezolovnatý. Je pravdou, že jsou dva druhy hlav. První montovaná 88-89 se sedly s dovozu (vývrt v nálitku na hlavě) a druhá se sedly tuzemské výroby montovaná 89-a dále (bez vývrtu). V obou případech lze používat benzín jak je výše uvedeno. Osobně ale doporučuji super 96. O něco lépe to jede, přičemž samozřejmě nejde o nějaký rapidní nárůst výkonu, ale spíš o to, že to poznáš v kopcích nebo když jsi víc naložený - není třeba tolik šlapat na plyn. Vzhledem k tomu, že výsledná spotřeba je při použití 96 nižší než u 95 tak to nakonec v přepočtu na peníze vyjde buď nastejno nebo ještě lépe pro super 96. Záleží samozřejmě také na tom jaký je cenový rozdíl mezi oběma druhy benzínů - u nás je to 20 hal. -
« cukani u favorita
No, ja presne netusim co s tim ten clovek delal, ale kdz to bylo hotovy, tak rikal, ze to bylo prevodovkou - u otcoveho to bylo to same. Jinak to muze mit taky jine priciny (podle moudreknihy):
nečistoty - vyčistit karburator
netěsná osička škrtící klapky - vyměnit karburátor :o)
špatné osazení karburátoru - kontrola osazení podle osazovacích tabulek
neseřízené otáčka běhu naprázdno - seřídít
znečistena emulsni trubice behu naprazdno - vycistit, vymenit
neserizeny nastrik akceleracni pumpicky - zkontrolovat a seridit
nefunguje obohacovac castecneho zatizeni - zkontrolovat nebo vymenit
netesnici priruba karburatoru - zkontrolovat nebo vymenit
neserizena skrtici klapka 2. stupne - seridit
neptejte se me jak neco seridit - musel bych to moc dlouho hledat a navic nejsem mechanik -
« Re: Benzin
Z vlastní zkušenosti vím, že Škodovka dělala motory na vývoz bez katalyzátoru . U těchto motorů jsou ventily nastaveny k použití paliva , jak Natural 95, tak i super 96.
Takto jezdím již několik let a bez problémů.
Tyto motory jsou označeny ve znaku na přední straně pod kapotou barvou zelenou .. Bílé označení tomuto nevyhovuje.. toto pouze pro typ 136. Odkaz na odborníka, který toto zveřejnil v ZN novinách před dněma lety. Po odzkoušení toto funguje. ( vlastní zkušenost )
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!