FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
JTF 17.05.00 11:08
« Re: Kamil
Samozřejmě že Favorit procházel průběžnou modernizací po celou dobu výroby(to snad každý auto), ale zásadní modernizace(facelift) proběhla v roce 93(nevím přesně, který měsíc) - vyztužení karoserie, jiná přístrojová deska, výplně dveří, výrazně lepší zpracování. To co jsi psal, že dostal Favorit v roce 94 měl už v roce 93, ale to je jedno. Na to, že se v jiných rubrikách prezentuješ jako motoristický novinář měl bys tohle vědět. -
« Facko
to Jarous:Modernizace Favoritu probihala po celou dobu jejich vyroby,nejen v roce 1993/nove calouneni a prisrojovka/.V roce 1994 vsak doslo k vyraznejsimu posunu v kvalite,zacal se pouzivat 50Kw motor,podvozek prodelal vyrazne zmeny a i zpracovani se kapanek zlepsilo.Jezdil jsem sveho casu s 93 i 94 a reknu Ti byl to postatny rozdil.
Nechapu proc me napadas,ja taky tvoje misty chaoticke prispevky neoznacuji jako bludy.Nevim v cem jezdis,ale srovnej si to v hlave a bud vice kreativni.
Kamil -
« Re: Benzin
Viš Kamile, nesmysl - je to možný, ale je to asi takhle. 170 na tachometru neznamená, že to 170 jede ve skutečnosti. jak známo tachometr zajisté o něco přeměřuje. Na druhý straně máš pravdu, že když s Fávoslavem jedeš přes 150, tak se to docela dost klepe. Oproti takové Felicii se to nedá vůbec srovnat (táké ji vlastním). -
« Re: Kamil*
Presne tak.Facko s tou presnosti neni az zas tak hrozny.Moje prevodovka ma na triku 250tkm a radi to jak po masle(akorat nekdy zaskripe paka)-teda krome zpatecky-tam pak opravdu pomuze vyradit neutral a znovu zmacknout spojku.Dokonce musim rict ze dyz sem sednul do vectry kde jde razeni hrozne lehce a paka ma kratsi chod a mensi rozestupy mezi rychlostma, tak se mi ze zacatku podarilo jednou misto trojky hodit petku....ale obavam se ze to nebude autem :) -
« Re: Kamil*
Ak sa ti nepaci presnost radenia vo Fabaku skus si obstaroznejsiu 120ku a potom budes hovorit inac. Apropo foter ma Fabaka 92ku a v nom to ide ako po masle. Moznoze by nezaskodilo nastavit kulisu /konzolu / radenia. Zaradit jednotku uvolnit trochu tym v tej jednotke pocukat dotiahnut a skusit ostatne rychlosti. Pri neuspechu skusat znova. Tento postup som odskusal na mojej 105ke a fungovalo ale do Fabakov macher niesom takze brat s rezervou. -
« Re: Poraďte ještě dnes!!!
Favorit ma velmi nepresne razeni.Plyne to z nekvalitniho dilenskeho zpracovani a technicke nedoresenosti.Hodne se to zlepsilo od r.1994
Kdysi jsem mival stejny problem,vetsinou stacilo vratit rad.paku na neutral a znovu poradne vyslapnout spojku,pak uz to slo bez problemu.
Takze hlavne tam ty rychlosti nervi silou,nebo to odrovnas.
Tohle bylo u Facka to nejmensi, v porovnani s tim co te jeste ceka,je mi te docela lito. -
« Poraďte ještě dnes!!!
Při řazení se mi stává, že rychlostní stupně jdou zasunovat ztěžka a i když řadím pomalu a s citem občas se ozve škrtnutí ozubených kol o sebe (malé). Ohnutá řadicí vidlička ?!? Jak dlouho se s tím dá ještě jezdit ? Alespoň 150 km ? Tento problém mě potkal včera večer, do té doby to bylo bez problémů. Díky za rady. -
« Facko
Jeste neco,Favorita jsem pred lety jezdil a byl jsem celkem spokojen.Dnes uz bych do neho asi nesedl.Mel jsem moznost videt par totalek s timto vozem a stacilo mi.Je to vylozene nebezpecne auto.
Zadne vyztuhy,tenke dvere...atd.Docela bych chtel videt jeho crash testy. -
« Re: Benzin
To Luhy:S tim benzinem je to nesmysl.Vyssi oktanove cislo zajisti o neco lepsi spalovani,ale nijak neovlivni vykon a kroutak motoru.Jinak s tovarnim fackem 136 Ti to 170Km/h. nikdy nemuze jet.Mozna z prudkeho kopce s vetrem do zad,ale spis ne.
Spousta favoritu prosla tuningem motoru,ktery vyrazne zvysuje vykon a toc.moment.Neni divu,kdyz to dnes stoji do 10 tis.Kc.Taky jsem se divil kdyz me se Scorpiem ve 190 predjizdel stary favorit.Holt tuning je dobra vec,ale konkretne u Facka to chce upravit i podvozek,jinak jsou rychlosti nad 150km/h smrtelne nebezpecne. -
« Re: Prekopavka
No, Formana uz nemam, ale mam brachu, ktery ma Favorita (1/91). Ma tam vse z Felicie, sedacky (12000, myslim, ze i zadni ), palubni desku (20000), calouneni dveri. I kdyz favorit nema rok vyroby > 92, kdy se zacaly vyrabet favority, ktere maji stejne uchyty jako felicie.