FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.00  11:21

    « Re: Palubni pocitac do formana ?

    To je omyl. Zjisteni okamzite rychlosti je to nejmensi... problem je zjisteni spotreby benzinu. U vstrikovani je znamy objem benzinu na jeden vstrik a podle frekvence impulsu se da spocitat mnozstvi paliva. U karburatoroveho motoru to lze zjistit jen prutokomerem, ale pro tak nizke prutoky benzinu jsou bezne merice nevhodne. Vlastni palubni pocitac je bezproblemovy... na toto tema vyslo v AR v minulosti nekolik konstrukci, ale nestaly za moc. Pro majitele strikacek bude mozna zajimava adresa [odkaz] kde pripravuji palubni pocitac pro Favority i.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.00  09:46

    « Palubni pocitac do formana ?

    Nejde, protoze neni jak zjistit okamzitou rychlost. U Favoritu je prevod bowdenem u filcek je prenos pry elektronicky. Ptal jsem se v 11 servisech a vsude mi rekli to same - zkouseli jsme to, ale nejde. Teda pokud se bavime o palubnim pocitaci z felicie
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.00  07:02

    « Re: Vysoká spotreba

    Ako by sa dal namontovat palubny pocitac z felicie do favorita rocnik 92-93 s karburatorom. Zapaja sa to na riadiacu jednotku, alebo sa to da nejako vyriesit aj bez nej?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.00  21:53

    « Re: Vysoká spotreba

    Ja mam Formana 92, karb. 43 kW a spotrebu merim dotankovanim nadrze aspon po 500 km, tj. cca 1000Kc (ted uz vic :(( V kombinovanem provozu (mesto, okoli, dalkove trasy) jedu za 7.2l, ale nemam tedy porad plyn na podlaze... kdyz ridi moje draha polovicka tak jezdi i za 6.8l. P.S. zrovna premyslim, jak udelat palubni pocitac s merenim spotreby pro karburatorovy motor, aby to merilo okamzitou a prumernou spotrebu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.00  12:22

    « Vysoká spotreba

    Mám Formana rok v.93, karburátor, 50 kW, asi 4 mesiace. Odsledoval som viackrát spotrebu(plná nádrž, odjazdene cca 200 km, znovu plná nádrž, prevažne krátke jazdy do 10 km každý den, rovinatý terén, sem tam kopec) a zistil som priemernú spotrebu okolo 10l/100 km.
    Myslim si ze by mala byť nižšia. Prosím poraďte , v čom môže byť najpravdepodobnejšia príčina vysokej spotreby, prípadne privítam i vase skusenosti zo spotrebou .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.00  13:33

    « Re: Kamil

    Zkus si nekdy, az budes mit moznost, u toho podle tebe neupravenyho modelovyho rocniku 93, sundat vyplne dveri a budes prekvapeny, ze tam ty vyztuhy jsou. Jestli je ovsem poznas. Strikacka byla montovana jiz od jara 93, v lete 93 uz byli karburatory celekem vyjimkou (a byli, to mas pravdu).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.00  10:21

    « Re: Kamil

    Pokud vim, tak podvozek (zadni naprava, brzdy..) se u Favorita zmenil uz od ledna 1993. Stejne tak interier, palubka. Vyztuhy byly montovany taky od ledna 1993. Ackoliv mam Formana, necitim se oproti ostatnim "motoristum" jako ubozak. Auto mam, protoze ho potrebuju k praci a ne na paradu. A zrovna Oktavka je takovy velice prakticky a prostorny vuz, ze ano... :)))
    BTW: mozna si vzpomenete na reklamni kampan skodovky prave koncem roku 1992: 542 zlepseni(nebojanevimkolikpresne) u noveho modelu 1993.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 23.05.00  09:40

    « Re: Kamil

    Až budeš u nějakého dealera Škody, zeptej se ho na toho Favorita, budeš překvapený co se dozvíš, popřípadě si nalistuj nějaký motoristický časopis z té doby. Ve favoritu nejezdím, vlastním AR 156 2,5V6 24V, ale to není důležité. Musíš tedy litovat spoustu lidí, protože Favorit stále patří mezi velmi rozšířené vozy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.00  01:04

    « Re: Kamil

    Ne Jarousi,neni to tak jak pises.Favorit a Forman se od ledna 1993 vyrabel s novym provedenim palubni desky a designove lepsim calounenim dveri.
    Stale vsak byl zachovan karburatorovy motor a podvozkove partie byly shodne se starsimi modely.
    Od roku 1994 byl podstatnym zpusobem upraven podvozek/tentyz pouzivany pozdeji pro Feldy 1995-96/ a zacal se pouzivat motor 1,3 s jednobodovym vstrikem 50 KW,taktez pouzivany pozdeji u Felicii do konce roku 1996.Od roku 1997 se u Feldy pouziva motor 1,3 MPI,ktery je tam dodnes.
    Taktez s vyztuhami nemas pravdu,prvni vyztuhy se zacaly montovat az do Felicii od roku 1995.
    Jezdil jsem oba typy Favoritu/1993 i 1994/cca 60 000 Km,jezdil jsem Feldu 1,3 MPI i 1,6 cca 90 000 Km, jezdil jsem Ford Escort,Scorpio cca 150 000 Km.Nyni jezdim Octavii 1,9 TDI 81 KW a uz nic jineho nechci.
    Nevim v cem jezdis,ale pokud je to Favorit,tak te docela lituji...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  11:00

    « Presnost tachometru

    Presnost si lahko overite na dialnici. Kilometrovniky su umiestnene presne. Staci rovnomerna rychlost 1 km, /pre lepsiu presnost aj dva/ hodinky a jednoduche vypocty zo zakladnej skoly. Kto neprepadol z matematiky, ten to zvladne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.00  19:02

    « Re: Facko

    Tachometru od 110 neverim. Vubec neni problem dostat se na 150 km/h (!neco malo pres 3000 na otackomeru na petku! - dobrej nesmysl, mel by mit tak 3700). Kdyz s tim obcas jedu, odhaduju rychlost podle otackomeru, ten vyapda normalne.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 17.05.00  11:11

    « Re: Facko

    Možná jsi jel ve Favoritu 93, ale byl to ještě starý model. Ve firmě jsme totiž měli kvanta Favotitů 93 i 94 a rozdíl nebyl žádný.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 17.05.00  11:08

    « Re: Kamil

    Samozřejmě že Favorit procházel průběžnou modernizací po celou dobu výroby(to snad každý auto), ale zásadní modernizace(facelift) proběhla v roce 93(nevím přesně, který měsíc) - vyztužení karoserie, jiná přístrojová deska, výplně dveří, výrazně lepší zpracování. To co jsi psal, že dostal Favorit v roce 94 měl už v roce 93, ale to je jedno. Na to, že se v jiných rubrikách prezentuješ jako motoristický novinář měl bys tohle vědět.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.00  15:26

    « Tonovani skel

    Nevite prosim, kdo dela tonovani autoskel a kolik by tak staly vsechny skla na Formana ?? Nasel jsem jednu firmu na morave, ale to je moc daleko. Jak je to s homologaci ? Slysel jsem, ze tonovani je povolene... diky. Folie nechci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.00  01:40

    « Facko

    to Jarous:Modernizace Favoritu probihala po celou dobu jejich vyroby,nejen v roce 1993/nove calouneni a prisrojovka/.V roce 1994 vsak doslo k vyraznejsimu posunu v kvalite,zacal se pouzivat 50Kw motor,podvozek prodelal vyrazne zmeny a i zpracovani se kapanek zlepsilo.Jezdil jsem sveho casu s 93 i 94 a reknu Ti byl to postatny rozdil.
    Nechapu proc me napadas,ja taky tvoje misty chaoticke prispevky neoznacuji jako bludy.Nevim v cem jezdis,ale srovnej si to v hlave a bud vice kreativni.
    Kamil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.00  00:00

    « Re: Benzin

    Viš Kamile, nesmysl - je to možný, ale je to asi takhle. 170 na tachometru neznamená, že to 170 jede ve skutečnosti. jak známo tachometr zajisté o něco přeměřuje. Na druhý straně máš pravdu, že když s Fávoslavem jedeš přes 150, tak se to docela dost klepe. Oproti takové Felicii se to nedá vůbec srovnat (táké ji vlastním).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.00  16:08

    « Re: Kamil*

    Presne tak.Facko s tou presnosti neni az zas tak hrozny.Moje prevodovka ma na triku 250tkm a radi to jak po masle(akorat nekdy zaskripe paka)-teda krome zpatecky-tam pak opravdu pomuze vyradit neutral a znovu zmacknout spojku.Dokonce musim rict ze dyz sem sednul do vectry kde jde razeni hrozne lehce a paka ma kratsi chod a mensi rozestupy mezi rychlostma, tak se mi ze zacatku podarilo jednou misto trojky hodit petku....ale obavam se ze to nebude autem :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.00  07:54

    « Re: Kamil*

    Ak sa ti nepaci presnost radenia vo Fabaku skus si obstaroznejsiu 120ku a potom budes hovorit inac. Apropo foter ma Fabaka 92ku a v nom to ide ako po masle. Moznoze by nezaskodilo nastavit kulisu /konzolu / radenia. Zaradit jednotku uvolnit trochu tym v tej jednotke pocukat dotiahnut a skusit ostatne rychlosti. Pri neuspechu skusat znova. Tento postup som odskusal na mojej 105ke a fungovalo ale do Fabakov macher niesom takze brat s rezervou.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 12.05.00  06:53

    « Kamil*

    Co má dílenské zpracování společného s řazením? Koukám, že Ty svoje bludy pouštíš všude kam se vrtneš. Když už, tak modernizace Favoritu proběhla již v roce 93! Hlavně, že jsi "poradil".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.00  21:51

    « Re: Poraďte ještě dnes!!!

    Favorit ma velmi nepresne razeni.Plyne to z nekvalitniho dilenskeho zpracovani a technicke nedoresenosti.Hodne se to zlepsilo od r.1994
    Kdysi jsem mival stejny problem,vetsinou stacilo vratit rad.paku na neutral a znovu poradne vyslapnout spojku,pak uz to slo bez problemu.
    Takze hlavne tam ty rychlosti nervi silou,nebo to odrovnas.
    Tohle bylo u Facka to nejmensi, v porovnani s tim co te jeste ceka,je mi te docela lito.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…